XXL Nutrition

S4ndro's log: Getting strong

• Topic Starter Topic Starter
5x5x90 :-) dam zou echt sterk zijn! Mijn ligt op 2x3x90... Good luck! :-)
Ik denk niet dat ik het op dit moment zou kunnen, maar als ik iedere training het gewicht met 2,5kg verhoog denk ik wel dat ik op 90 kan komen. Laten we zeggen dat 85 moet lukken en dat ik 90 wil:p

Wel succes gewenst :-) Ik ben tot 85 geraakt met 2 of 3 sets. Zeker filmen dan, kan ik de uberspeed zien ^^

Kerel, hoe heb je je titel aangepast van je log?. Was volgens mij eerst korter of niet.

Kerel, hoe heb je je titel aangepast van je log?. Was volgens mij eerst korter of niet.
Hahaz:p
Kheb 2 logs, 1 in het bb-gedeelte en 1 in het pl gedeelte. Krijg op alle2 soms andere commentaren enja, ging eerst dat van bb laten vallen maar het helpt mij soms ook.;)

Heb zo eens door je log heen gekeken! ziet er goed uit. Lekker progressie aan het maken en dat is altijd goed natuurlijk! Keep up the good work!

Heb je log een beetje doorgelezen en heb respect voor het geduld wat je opgebracht hebt om te komen waar je nu bent.
Ik zie dat jij zelf ook wat persoonlijke twists gemaakt hebt ten aanzien van het voorgeschreven schema :p

Je stats zien er top uit, ga zo door man :thumbs:

Heb zo eens door je log heen gekeken! ziet er goed uit. Lekker progressie aan het maken en dat is altijd goed natuurlijk! Keep up the good work!
thanks, will do;)

Heb je log een beetje doorgelezen en heb respect voor het geduld wat je opgebracht hebt om te komen waar je nu bent.
Ik zie dat jij zelf ook wat persoonlijke twists gemaakt hebt ten aanzien van het voorgeschreven schema :p

Je stats zien er top uit, ga zo door man :thumbs:
Die persoonlijke twists zullen onbewust zijn dan:p Heb wel 2maal denk ik ook met 5kg verhoogd i.p.v. met 2,5 kg. En heb mij veel moeten bedwingen om niet met meer te verhogen (eerlijk gezegd had ik op mijn bench beter een paar keer mer 5kg verhoogd, daar heb ik misschien een beetje spijt van want zit nog altijd niet op mijn hoogtepunt terwijl dat bij de rest wel zo is) Maar heb wel mijn best gedaan om zo goed mogelijk het schema te volgen. Natuurlijk doe je wel eens iets anders, zo leer je je lichaam ook wat meer kennen, maar de sets en reps heb ik normaal wel altijd zo gehouden (behalve een faal natuurlijk:p)

squat
2x5x20kg
5x40kg
5x60kg
5x80kg
3x100kg
3x5x122,5kg

Overhead press
2x5x20kg
3x40kg
2x50kg
5x5x57,5kg

Deadlift
5x70kg
3x90kg
2x110kg
5x130kg

Heb de indruk dat mijn deadlift niet echt vlot gaat, normaal gezien zou de deadlift toch vlot moeten gaan aangezien ik 130kg squat? Het kan ook aan mijn grip liggen, ga eens magnesium kopen. Voor de rest lekkere training, overhead press ging lekker, dacht even dat hij niet ging lukken.

Het is niet omdat de squat goed gaat dat je dl ook zo goed is :)

Neem mij als voorbeeld :)

Het is niet omdat de squat goed gaat dat je dl ook zo goed is :)

Neem mij als voorbeeld :)
Ja maar ik lees overal dat je squat hoger moet zijn dan je deadlift, dus leek het mij dan ook logisch dat mijn deadlift op 130kg vlotter ging gaan

Ik ken niet veel mensen die hier (raw) meer squatten dan dat ze deadliften..

Suited daarentegen is iets anders.

voorlopig gaat het bij mij gelijk op:p
doe alles raw, maar denk wel dat ik meer deadlift met magnesium

Grip trainen :)

Of eens een max attempt doen?

Raw deadlift > raw squat voor 90% vd mensen imo

sterk bezig man, goeie progressie!

squat hoger als deadlift?... misschien voor beginnelingen :-)

Grip trainen :)

Of eens een max attempt doen?

Raw deadlift > raw squat voor 90% vd mensen imo
Ja heb zowel van de squat als van de deadlift nog geen 1RM geprobeerd, dus misschien is de deadlift toch hoger.

sterk bezig man, goeie progressie!
thanks, doe mijn best

squat hoger als deadlift?... misschien voor beginnelingen :-)
thoh een beginneling zou ik mij toch niet meer noemen, geen pro, maar zeker geen beginneling:p

Bij mij was, is en zal deadlift altijd hoger zijn:P

Ik en jij zijn beginnelingen :)

Face it.

Op mijn pressen wel ja..:D

Alles, beginner/gevorderde hangt niet af vh gewicht dat je squat/dl eh :D

Maanden die je bezig bent tellen.

Terug
Naar boven