MuscleMeat

Saddam Hussein krijgt de doodstraf

zal wel weer flink rellen worden in bagdad..

is duidelijk dat onze grote vriend BUsh hier achter zit. Het gaat namelijk niet goed en zijn popularitei wordt steeds minder en natuurlijk binnekort de congresverkiezingen. De hel was daar al uitgebroken maar vrees dat het nu alleen maar erger word

Hopelijk gebeurt het nu ook echt!

Saddam heeft eerder gezegd dat hij in het geval van een doodsvonnis het vuurpeloton verkiest boven de strop. Dat zou volgens hem de juiste manier zijn om een voormalige militair leider ter dood te brengen. Het vonnis luidde echter dood door ophanging.
Mooi zo.

recht geschiedde

Door de strop ook echt. :roflol:

Ben wel benieuwd of het er ook echt van komt of dat die beroepsrechtbank een corrupt zooitje blijkt te zijn.

Doodstraf ? Dan komt hij er gemakkelijk vanaf :thumb:

goh wat verassend zeg :rolleyes:

ze zouden beter bush ophangen:rolleyes:
ah ja ze hadden beter saddam aan de macht gelaten ,toen was er ,ondanks het harde bewind,tenminste orde......

De aanslagen in Irak zullen alleen maar opgevoerd worden denk ik. Verder is het wel een goede zaak want het blijft een idioot. Mooi ook dat hij zijn zin niet krijgt en dus lekker de strop :D

hij wordt echt opgehangen, haha...

gekke Amerikanen!

Hangen ze Bush er dan even naast? Weer 2 idioten minder op de aardbol. :thumbs:

Als je hem vastzet in Iraq word hij wel een keer bevrijd. Liever overvliegen naar het buitenland en daar eenzame opsluiting op groenland ofzo.Lekker fris
Het zal wel weer bom aanslagen regenen nu.

Weet niet of dit slim is eigenlijk.. Maarja van mij mag die allang dood, weet alleen niet wat het ergst voor hem zou zijn, want misschien is doodgaan nog niet zo erg..

Doodstraf is wel erg makkelijk door de strop, merkt hij niks van (breekt gelijk zijn nek dan namelijk). Beter zo'n gifgas op hem uitproberen of zo.

the easy way out ja

Dood"straf" :rolleyes:

Als ze mij ooit voor het leven zouden opsluiten dan verkies ik ook de doodstraf :yes:

saddam behoort dan ook tot de hangouderen

Terug
Naar boven