MuscleMeat

Sadistische horrorfilms

critmonster

Freaky Bodybuilder
Waardering
449
Ik ben op zoek naar films die vol zitten met sadisme. Of het nu is in de vorm van martelingen (saw, hostel, audition), in de vorm van een gestoorde familie (house of 1000 corpses) of een man/vrouw op zichzelf die gewoon compleet gestoord is (the dentist, ichi the killer) of een combinatie van die allemaal maakt niet uit, als het maar echt een brutale horrorfilm is, en liefst zo gestoord mogelijk.

Iemand ideeën? Karma voor elke nuttige bijdrage.

Return of the killer tomatoes was er wel een, was alleen niet zo heel goed..

The Human Centipede

sick deze film :)

Gisteren toevallig the house of 1000 corpes nog op tv gezien, erg vermakelijk filmpje :D

Heb overlaatst nog 2 zulke films op dvd gezien maar ik zou begot niet meer weten hoe ze heten, waren nog niet zo heel oud geloof ik

Imprint misschien??? heb hem zelf nog niet gezien maar de trailer zag er wel redelijk gestoord uit??? :p

A Serbian film... niet echt horror maar wel zwaar gestoord :p

whaaaaa mind=****ed!
gisteravond heel de tijd op zoek geweest naar dit soort films! uiteindelijk wou ik Men behind the sun gaan kijken,maar was te slechte kwaliteit, toen hebben we maar the Devils Rejects gekeken, niet echt horror,viel erg tegen.

+1

Ik vind de Wrong Turn reeks ook wel vrij sick maar ik ben dan ook niet veel gewend he

the hills have eyes is wat van de wrong turn afgeleid of andersom vind ik... Als je 1 van de twee hebt gezien heb je het eigenlijk al gezien in beide films, vond ik wat tegenvallen...

- Salò o le 120 giornate di Sodoma
- Cannibal Holocaust
- Guinea Pig series (vooral Flowers Of Flesh and Blood)
- Ichi the Killer
- August Underground’s Mordum

Kijk die even allemaal en dan heb je denk ik wel de sickste shit gezien die ooit op film is gezet, iig naast zooi op het deep internet haha.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
- Salò o le 120 giornate di Sodoma
- Cannibal Holocaust
- Guinea Pig series (vooral Flowers Of Flesh and Blood)
- Ichi the Killer
- August Underground’s Mordum

Kijk die even allemaal en dan heb je denk ik wel de sickste shit gezien die ooit op film is gezet, iig naast zooi op het deep internet haha.

je vergeet:

- Martyrs
- a Serbian Film

Niemand SAW I/.... genoemd?

Terug
Naar boven