AndroidHealthClinic

Sadistische horrorfilms

Brain dead en evil ed vond ik wel lekker

Cest arrive pres de chez vous, is trouwens ook wel vet. Amateur-stijl film ( zoals Blair Witch ) over een groep studenten die een beroepsmoordenaar volgen tijdens zijn werk.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jul 2011 om 19:20 ----------

Ook uitgebracht onder de naam Man Bites Dog.

Heb ze alle drie gezien. Alleen de eerste vond ik redelijk goed, de andere twee maar héél matig

Soms is het ook de sfeer die het film compleet maakt :p pikdonker kamer met groot tv en home cinema zal toch wel scary zijn denk ik :) en dan liefst alleen.

Aftermath (1994)
http://www.imdb.com/title/tt0159241/

Een patholoog die zich uitleeft op lijken, later ook seksueel. Heeft niet zo'n hoog horror gehalte, alleen vond het wel een interessante manier van uitbeelden.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Cest arrive pres de chez vous, is trouwens ook wel vet. Amateur-stijl film ( zoals Blair Witch ) over een groep studenten die een beroepsmoordenaar volgen tijdens zijn werk.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jul 2011 om 19:20 ----------

Ook uitgebracht onder de naam Man Bites Dog.

Inderdaad best wel goed, ook gezien. Niet zo echt shocking vind ik. Ook een flinke dosis sarcastische humor.

The Devil's Rejects al gezien?
Is vervolg van house of 1000 corpses.

American Psycho of valt dat er niet onder?

Serbian film en aftermath moet ik nog zien maar schijnen ook goed ziek te zijn. Ik vond Salo zeer goed, qua ziekheid factor. De film liet me echt nog enkele dagen achter met een beklemmend en bizar gevoel, en dat is toch een effect waar je naar op zoek bent met dit soort films. Vooral ook de coïtusuele tint aan de film maakt het verontrustend als kijker imo. Het boek is nog stukken extremer.

Films als braindead en evil dead etc. zijn bloederig maar vooral grappig. Ik vind ze fantastisch, maar ze zijn niet sadistisch. Ze zijn goed voor een groep vrienden, een krat bier en een hilarische avond. Flowers of flesh and blood enzo zijn ronduit ziek en laten je achter met een naar gevoel.

Salo kan je btw makkelijk downen als torrent, typ salo in op torrentz en je hebt hem.

• Topic Starter Topic Starter
Akkoord met Rob. Dat is ook wat ik zoek, gewoon films die je echt in shock brengen voor een paar dagen :D tot nu toe had ik dat ongetwijfeld het meest met Salo.

Gister die opvolger van house of 1000 corpses gezien maar op gegeven moment had ik meer het idee dat het een soort komedie was. Heb wel veel gelachen. Die eerste vond ik beter. Martyrs net ff gedownload vanavond maar ff zien. download linkje voor salo? :D

Brain dead en evil ed vond ik wel lekker

evil ed, haha... geniaal ind

Serbian film en aftermath moet ik nog zien maar schijnen ook goed ziek te zijn. Ik vond Salo zeer goed, qua ziekheid factor. De film liet me echt nog enkele dagen achter met een beklemmend en bizar gevoel, en dat is toch een effect waar je naar op zoek bent met dit soort films. Vooral ook de coïtusuele tint aan de film maakt het verontrustend als kijker imo. Het boek is nog stukken extremer.

just wondering; waarom heb je de behoefte om zo'n film te zien? dan doel ik vooral op serbian film.. die andere ken ik niet. maar de crap die ik daarover gelezen heb maakt voor mij de film totaal niet interessant. ik begreep dat er bijvoorbeeld een baby geboren wordt en die vervolgens die direct verkracht word tot het dood is. ik snap niet helemaal hoe mensen dat als entertainment kunnen zien?

Terug
Naar boven