critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben nu de hele serie van Guinea Pig aan het downloaden.vanavond maar even kijken.

Niet echt.
Paar van de genoemde films gisteren gegoogled en me de gehele avond ellendig gevoeld van de beschrijvingen.
Die human centipide, bah
Geloof niet dat ik zoiets zou moeten kijken.
Behalve nieuwsgierigheid, wat maakt zulke films nu zo interessant? Verandert het je kijk op dingen of is het alleen shockerend?

+1
Ik vind de Wrong Turn reeks ook wel vrij sick maar ik ben dan ook niet veel gewend he
lol, de eerste ging nog een beetje maar die films moet je gewoon kijken om te lachen (om de 'horror' en het verschrikkelijke acteer werk)
OT:
Martyrs
Rec
niet echt ranzige films maar wel goede horror
voor nazi zombies:
Død snø
quarantine dan?

a serbian film is toch wel 1 van de meest disturbing ones ever
redband trailer http://www.tunesbaby.com/dm/?x=xe2yth
en dan de august films (augst penance, august underground)
had er ookDat vond ik echt een klotefilm!
---------- Post toegevoegd Fri 15 Jul 2011 om 17:47 ----------
Is een remake van rec...
Ik vind zombiefilms zoiezo niet echt goed om je in shock te brengen, omdat je weet dat het niveau van realisme veel lager ligt. Aangenaam om naar te kijken, dat zeker wel, maar meer ook niet.
Met sommige films weet je dat het weleens echt zou kunnen gebeuren, en dat vind ik dan heel erg leuk.
Trouwens, ik sta verbaasd dat nog niemand de martelscene op het einde in "audition" heeft gezegd. Ook een echte aanrader voor de Miike fans![]()
bij moeten zetten...Is human centipede zo extreem dan? Ik dacht dat dat gewoon een zoveelste mainstream horrorfilm was. Serbian film nu aant downen, maar de omschrijving was wel erg sick ja, damn. Ben benieuwd.
. Wel lekker sfeertje. 
Is human centipede zo extreem dan? Ik dacht dat dat gewoon een zoveelste mainstream horrorfilm was. Serbian film nu aant downen, maar de omschrijving was wel erg sick ja, damn. Ben benieuwd.