AndroidHealthClinic

Sadistische horrorfilms

Wat een prutfilmpjes allemaal, als je een concert van justin bieber kunt uitkijken ben je pas zwaar de man

Net a serbian film gezien.
WAT EEN k*tFILM!
Al die mensen lullen gruwelijk enzovoort.
1e 60 minuten gebeurd er niks.
Op het eind wordt zijn vrouw gedoet door zijn broer en doet ie zelf met zijn zoon (zonder het te weten)
Wordt ie boos, vermoord wat mensen.
Plegen ze met zijn 3-en zelfmoord en worden verkracht.

DIT WAS DE HYPE????

Pff, 120 days was ook al slecht

August Underground’s Mordum

Is deze wel de moeite waard?

• Topic Starter Topic Starter
Vond je Irriversible saai Critmonster? Ik vond hem zelf erg sterk, en de brandblusser scene is toch wel lomp!

begrijp niet wat mensen er goed aan vinden.

Die brandblusser scene was nice, maar 10 minuten erna zie je al dat hij het deed omdat zijn wijfie verkracht werd. En dat is alles. De rest van de film zijn fillers lijkt wel... Je komt niets extra meer te weten, behalve dan dat ze zwanger was. Je weet na 15 minuten al waarom (verkrachting) en wat (brandblusser scene). Verder gebeurt er weinig belangrijks.

begrijp niet wat mensen er goed aan vinden.

Die brandblusser scene was nice, maar 10 minuten erna zie je al dat hij het deed omdat zijn wijfie verkracht werd. En dat is alles. De rest van de film zijn fillers lijkt wel... Je komt niets extra meer te weten, behalve dan dat ze zwanger was. Je weet na 15 minuten al waarom (verkrachting) en wat (brandblusser scene). Verder gebeurt er weinig belangrijks.

Daarmee verpesten ze het eigenlijk, als ze aantonen waarom het gebeurt. Dan denk je meteen "Ik zou het ook kunnen doen." en is het effect compleet weg, omdat het niet random gebeurt.

Had iets gelijkaardigs bij Martyrs. Het was sowieso al niet echt een shocking film, maar het wordt wel even spannend als ze dat meisje opsluiten. Op een gegeven moment is ze volledig kaalgeschoren en uitgemergeld, en doet ze zelfs haar ogen niet meer open.
Dit doet imo veel, zo gaat je inlevingsvermogen totaal weg en denk je niet meer "ohnee, zo erg wat er met dat meisje gebeurt" .

Een beetje zoals de nazi's deden als ik mij niet vergis. Mensen kaalscheren, compleet ondervoeden en nummeren zodat ze geen naam meer hebben, net als beesten, dit maakt het allemaal net iets makkelijker.

Ben ook wel eens nieuwsgierig naar dit soort films en soms kijk ik dan zoiets maar dan heb ik na afloop bijna altijd spijt dat ik gekeken heb. Niet omdat het zo schokkend is allemaal (als het film is en nep kan ik eigenlijk alles uitzitten.) maar omdat het bagger is.

Zoek het tegenwoordig dus meer in de psychologische horror thrillers. Minder gore, meer van de angst en mind****.
Kijk meestal streams online tegenwoordig (meestal op letmewatchthis.ch , weet niet of ik die link hier mag geven.) Gisteren Triangle zitten kijken, en die was echt de moeite. Voor mij is zo'n film goed als ik na afloop warrig door m'n huis loop in het donker en spiegels ontwijk enzo.

Toch is de brandblusser scene van Irreversible de meest grove en lo,pe filmscene die ik ooit gezien heb.

mmmzz... oke. curiosity got me there. ik heb geloof ik toch wel eens lelijkere scenes gezien dan dit in films die als minder schokkend werden beschouwd. vond dit persoonlijk niet zo heel extreem. wel vaag dat die ene gast staat te wanken terwijl hij staat te kijken, thats kind of a sick twist. maar voor de rest niet zo heel schokkend, eerlijk gezegd.

misschien speelt het inderdaad mee dat je weet dat het niet echt is. kan me een filmpje herinneren van een dude met een skateboard die meerdere malen op iemands hoofd in sloeg, dat vond ik heel wat ranziger, maar die was dan ook echt. die dude had iets te maken met de jackass crew geloof ik, volgens mij hadden ze hem daarvoor zijn eigen ballen in de fik laten zetten enzo... vage shit was dat.

maare, de kwaliteit is ook wel echt crappy, wellicht dat het op de dvd beter te zien is en maakt dat het een stuk ranziger.

• Topic Starter Topic Starter
Three guys one hammer, blijft mij het meest ranzige filmpje ooit.

ja absoluut, van die hammer maniacs. sowieso compleet gestoorde gasten waren dat zeg.

trouwens, een film die me ,toen ik hem op vrije jonge leeftijd keek, schokte was de nederlandse film Temmink. geen idee of dat nu weer zo zou zijn, het is ook geen horror, maar ik weet wel dat er best veel ranzige vechtscenes in zaten (tot de dood geloof ik). wellicht ook nog wel wat voor je?

edit: trouwens over Irreversible op imdb:
The first 30 minutes of the film has a background noise with a frequency of 28Hz (low frequency, almost inaudible), similar to the noise produced by an earthquake. In humans, it causes nausea, sickness and vertigo.

hij heeft zelfs een 7.3/10 daar

Laatst bewerkt:
ja absoluut, van die hammer maniacs. sowieso compleet gestoorde gasten waren dat zeg.

trouwens, een film die me ,toen ik hem op vrije jonge leeftijd keek, schokte was de nederlandse film Temmink. geen idee of dat nu weer zo zou zijn, het is ook geen horror, maar ik weet wel dat er best veel ranzige vechtscenes in zaten (tot de dood geloof ik). wellicht ook nog wel wat voor je?

The first 30 minutes of the film has a background noise with a frequency of 28Hz (low frequency, almost inaudible), similar to the noise produced by an earthquake. In humans, it causes nausea, sickness and vertigo.

Toentertijd vond ik dat best een leuke film. :D Had ik laatst nog een keer gekeken maar toch was de charme er vanaf. Iemand vermoorden, in de cel belanden, de 'arena' in, tot de dood vechten, h**ren nken.

Toentertijd vond ik dat best een leuke film. :D Had ik laatst nog een keer gekeken maar toch was de charme er vanaf. Iemand vermoorden, in de cel belanden, de 'arena' in, tot de dood vechten, h**ren nken.

mmmmm, dat verwacht ik inderdaad ook. volgens mij was ik ook een jaartje of 14/15 toen ik hem zag.

Hah, wat grappig. Net gekeken en ik voelde me al vreemd, beetje misselijkachtig en inderdaad wat duizelig, toen ik naar die film keek en het ging na een tijdje inderdaad weg. Ik dacht gewoon dat het aan die 'geweldige' cameramankunsten lag in de beginscenes maar het zal dat wel geweest zijn. :D

Vond het maar een matige film. Opzich wel vreemde scenes in het begin, maar totaal niet bijzonder of echt schokkend.

Terug
Naar boven