SjaakadeliC
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 245
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat noem ik nu eens moeite steken in een trollpost. 9/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hoewel sommige vragen echt te zwart wit waren en ik naar naar een neutrale stem neigde, omdat de vraag te afhankelijk was van de gegeven situatie.
De vragen waren verder gericht op de politieke situatie in de VS, waardoor de test niet 100% representatief is voor mijn stemgedrag hier in België. Maar dat bedoel ik dus met het relatieve karakter van politiek Klaas.
Die test is vrij ruk eigenlijk, zelfs de meeste rechtse Nederlander zou in die test volgens mij er uit komen als linkse libertarier. Op Fok! is die test ook tig uitgevoerd en de meest conservatieve rechtsstemmers komen ook links uit in die test.

Volgens deze gelimiteerde schaal ben ik dus linkser dan Eric
Maargoed, is natuurlijk helemaal niet accuraat met antwoorden zijnde: strongly disagree, disagree, agree, strongly agree.
De keuze tussen strongly agree en agree bijv. is in sommige gevallen moeilijk. denk zelfs dat als ik hem een andere keer zou invullen er gewoon een andere uitslag uit zou komen.
Op macroniveau Europa, op microniveau Vlaanderen. De vragen in de test zijn in Europa, Nederland of België eigenlijk niet meer relevant als zowel (extreem)rechts als (extreem)links beiden pro of contra zijn over een bepaalde kwestie.neutraal relatief tot de heersende (Vlaams) opinie bedoel je dan?
De vragen zijn toch voornamelijk biased en zelfs de meest rechtse mensen zullen waarschijnlijk nog links worden ingedeeld
Neem de eerste vraag bijvoorbeeld:
If economic globalisation is inevitable, it should primarily serve humanity rather than the interests of trans-national corporations.
Strongly Disagree
Disagree
Agree
Strongly Agree
Tuurlijk zou het een idealistisch streven zijn en iedereen zal hier dus mee eens zijn, zelfs rechtse mensen waarna ze op links vlak worden gezet.
Het is echter een onrealistisch streven en zal dus ook in de werkelijkheid nooit zo zijn.