MuscleMeat

Salvia

als je nooit drugs hebt gebruikt ben je gewoon een p*ssy die niets durft te onderzoeken

Ik haalde haar in m'n longen
tot zover ze in m'n maag ontpopte tot levend

Met een knip in de vingers in de vergetelheid
beland in een draaimolen van zombificatie

Een lijn aan m'n hoofd
M'n zetel, zo smal als een koort

Ik ontmoete haar als een zacht wier van feminisme
haar haar golvend door de takken van de nacht

Zo bracht ze me naar expansie tot elke uithoek
niets wetend doch versnippererd tot een klein hokje

Haar zachte haren filantropisch ondersteund
met een blik en een traan net bewogen

De beeldenstorm der maagdelijke reinheid
waarvan portretten m'n jeugd omvatten

Herkenning neerstrijkend, de spoedige wederkering
de voorgeschreven scriptie van ongure volwassenheid

als je nooit drugs hebt gebruikt ben je gewoon een p*ssy die niets durft te onderzoeken

:sad:

2qsquk3.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Velen zoeken agressief maar tevergeefs naar de verlossing, blijven continueel de val maken zonder te vliegen. Een onophoudelijk proces van een zoektocht naar projectie en nieuwe vormgevingen van het standbeeld der imitatie en absorptie. Durf is niet de aardlaag, juist dat is het paard waar men op zit, omringd door een ontzichtbaar raamwerk.

Beter gooi je je adem los, want in een oneindige waterlaag is capitulatie de enige selectie voor betreding van de integrale tuin.

• Topic Starter Topic Starter
"Wtf did u guys do to me?!"

:roflol:

Wrs 1e maal en gelijk 50x extract of hoger ofzo. :o

Heb het weleens besteld op internet. Gerookt, maar niet puur, waardoor waarschijnlijk de echte trip uitbleef. Waren met 2 gebruikers en 2 vriendinnen. Was wel onwijs lachen 10 minuten lang, maar verder eigenlijk niks.

---------- Toegevoegd om 00:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:19 ----------

---------- Toegevoegd om 00:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------

Als je zoiezo psychotish word in je leven zou zo'n drug het eerder kunnen triggeren ja, dacht ik van een onderzoek gelezen te hebben, bij gezonde mensen heeft het eerder positieve effecten
Klopt, maar als ik zou moeten kiezen tussen psychotisch op mijn 20ste of op mijn 55ste ofzo dan zou ik het wel weten.

Een oude vriend van me heeft dit ook eens gedaan. Die dacht dat zijn kamer een wasmachine was en heeft 10 minuten lang heen en weer gerold over de grond :D

Nog nooit van iemand gehoord van iemand die spijt krijgt door salvia te gebruiken, salvia is een drug die eerder positieve effecten heeft dan negatieve, en is niet verslavend.

Ben ik niet helemaal met je eens. Ik heb veel gelezen over salvia en heb ook VEEL heftige reports gelezen. Ook deze drug kan je een stevige ''bad trip'' geven. Dat het niet verslavend is klopt en dat sommige mensen ervan genieten klopt ook:D

Een oude vriend van me heeft dit ook eens gedaan. Die dacht dat zijn kamer een wasmachine was en heeft 10 minuten lang heen en weer gerold over de grond :D
:D

1e maal was maandje terug in de Ardenne met enkele vrienden. Ik zat aan tafel waar een pak rommel op lag. Tijdens de trip dacht ik echt dat ik in een restaurant zat, dus begon ik alles zowat te herschikken op tafel. En ik lag strijk :o

Ook vroeg men maat ineens of hij de zak chips van iemand even mocht, ik zag hem daar dan zitten die hele zak op te vreten en weer lag ik strijk :o

Echter heb ik ergens gelezen dat hoe vaker je salvia gebruikt, hoe minder aangenaam de trip zal worden. Dus niet al te veel doen.. ;)

Terug
Naar boven