klaasklasse
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1als je nooit drugs hebt gebruikt ben je gewoon een p*ssy die niets durft te onderzoeken
Stop met zware gewichten te tillen
Ga je spijt van krijgen.
als je nooit drugs hebt gebruikt ben je gewoon een p*ssy die niets durft te onderzoeken
Als je zoiezo psychotish word in je leven zou zo'n drug het eerder kunnen triggeren ja, dacht ik van een onderzoek gelezen te hebben, bij gezonde mensen heeft het eerder positieve effecten
als je nooit drugs hebt gebruikt ben je gewoon een p*ssy die niets durft te onderzoeken

Maarja het is wel een drug.. en je kunt erdoor een psychose triggeren volgens mij.
Ik heb het gewoon via azerius.nl besteld, kwam gewoon toe zonder problemen.is salvia een drug? word gewoon verkocht in sommige winkels.
ik heb het ook ooit geprobeerd en heb er niks van gevoeld, k*t zooi dat het is
Klopt, maar als ik zou moeten kiezen tussen psychotisch op mijn 20ste of op mijn 55ste ofzo dan zou ik het wel weten.Als je zoiezo psychotish word in je leven zou zo'n drug het eerder kunnen triggeren ja, dacht ik van een onderzoek gelezen te hebben, bij gezonde mensen heeft het eerder positieve effecten
Tuurlijk, op 19 jarige leeftijd jezelf voor de lol van de kaart werken.
Nog nooit van iemand gehoord van iemand die spijt krijgt door salvia te gebruiken, salvia is een drug die eerder positieve effecten heeft dan negatieve, en is niet verslavend.

Een oude vriend van me heeft dit ook eens gedaan. Die dacht dat zijn kamer een wasmachine was en heeft 10 minuten lang heen en weer gerold over de grond![]()