MuscleMeat

Salvia

Weeral aan de salvia Kane :whip:

Waar gaat dat heen met jou? :D

• Topic Starter Topic Starter
Binnekort herexaams eh sloeber, dusja laatse maal :(

Jij bent nog steeds de opperjunk, laat dat een troost wezen.

Heb het wel eens geprobeerd maar bijna niks van gemerkt...

Als je zoiezo psychotish word in je leven zou zo'n drug het eerder kunnen triggeren ja, dacht ik van een onderzoek gelezen te hebben, bij gezonde mensen heeft het eerder positieve effecten

paar maten van me, die hele dagen wiet en hasj zitten te roken, hebben dat de laatste maanden ook een keer of 3 geprobeerd... en 1 van hun kreeg echt iedere keer een bad trip.. hilarisch om te zien hoe hij bang onder de bureau kroop & shit
en vervolgens zijn t-shirt uit trok en bang door de gangen liep :roflol:

paar maten van me, die hele dagen wiet en hasj zitten te roken, hebben dat de laatste maanden ook een keer of 3 geprobeerd... en 1 van hun kreeg echt iedere keer een bad trip.. hilarisch om te zien hoe hij bang onder de bureau kroop & shit
en vervolgens zijn t-shirt uit trok en bang door de gangen liep :roflol:

haha op dat soort momenten moet je een goede vriend voor hem zijn,
en hem schoppen en slaan tot hij begint te huilen als een klein mietje

kheb het maar gewoon gefilmd, kunnen we der nog eens mee lachen he :D

Is het een grappig filmpje? Posten dan :P

• Topic Starter Topic Starter
Heb het wel eens geprobeerd maar bijna niks van gemerkt...
Hangt er ook maar weer van af of je bladeren of een extract hebt gerookt.(kauwen lijkt me echt k*t, een half uur die bladeren in je bek :o )

Verder voel je van het 5x extract zogoed als niets, het 20x kickt er al behoorlijk in. Dus de meeste filmpjes op youtube waar ze hem helemaal beginnen te flippen is wrs met 50x extract of hoger.

Gr, Swa.

een oude lid "musclebear" die had ook een leuke ervaring met dit spul.hij heeft zijn ervaring laten filmen en toen hij in die trip zat,zag hij ufo's.maar die filmpje heeft die alllang gedelete.dat filmpje was ook echt leuk om te zien.ook is hij niet meer actief volgensmij

Beter rook je overigens DMT, krachtiger dan dat zul je een ervaring niet krijgen en euforischer ook niet. Ooit dacht ik dat een eerste Xtc ervaring nooit overtroffen kon worden, maar nadat ik de ultra raket van DMT doormaakte was het alsof er zuivere serotonine in m'n aderen gespoten werd. :D

Beter rook je overigens DMT, krachtiger dan dat zul je een ervaring niet krijgen en euforischer ook niet. Ooit dacht ik dat een eerste Xtc ervaring nooit overtroffen kon worden, maar nadat ik de ultra raket van DMT doormaakte was het alsof er zuivere serotonine in m'n aderen gespoten werd. :D

Dat wilde ik zelf ook al een tijd proberen, heel krachtig en het werkt maar voor 20 minuten wat ik enorm positief vind, die laastste LSD trip van mij was puur de hel, en dat bleef maar duren:treuren: ergste wat ik ook heb meegemaakt, had echter wel een enorm positief impact op mijn leven nadien.

Van LSD heb ik nooit een negatieve feedback ontvangen. Met paddo's en wiet daarintegen wel.

Terug
Naar boven