MuscleMeat

Samir A. studeert chemie!

Leviathan zei:
Vraag je liever af waarom die knul scheikunde is gaan studeren.....:cool: ;)
Het eerste dat ik op de lab. opleiding deed was uitzoeken hoe je makkelijk explosieven etc kunt maken.

Suat zei:
Dus dat moet dan ook de reden zijn dat hij dat ook deed? Geen twijfel mogelijk :rolleyes:

Iemand met een extremistische ideologie die notabene al een zelfmoordaanslag aan het plannen was met bijbehorende afscheidsvideotape is vast niet van plan om voor een langdurige carriere bij Akzo te gaan :rolleyes:

Die dude is gewoon slechte dingen van plan. Maar hij doet het op zulke manier dat hij er in Nederland niet voor gepakt kan worden. Iedereen weet dat hij schuldig is, iedereen weet dat hij foute denkbeelden heeft. Maarja je kan er toch niets tegen doen. Ik hoop dat hij gewoon een keer van zijn fietsje getrapt wordt en kapot geschoten wordt door 1 of andere mafketel.

Als je niet inziet dat die jonge foute ideeen heeft ben je in mijn ogen net zo'n grote mong**l als die Samir A.

EricR zei:
Laat ik het zo stellen, als Samir A. in de USA had gewoond had hij nu al een tijdje op Guantanamo Bay gezeten waarschijnlijk. Onze wetgeving is misschien wat laks, maar een verscherping leidt juist tot zaken dat we bij vermoedens al ingrijpen. Ik ben voor ingrijpen bij goede bewijslast, maar dan wel zo ingrijpen dat dit soort gasten hun snode plannen nooit kunnen uitvoeren.
we zijn het eens:thumbs:

Rob G zei:
Die dude is gewoon slechte dingen van plan. Maar hij doet het op zulke manier dat hij er in Nederland niet voor gepakt kan worden. Iedereen weet dat hij schuldig is, iedereen weet dat hij foute denkbeelden heeft. Maarja je kan er toch niets tegen doen. Ik hoop dat hij gewoon een keer van zijn fietsje getrapt wordt en kapot geschoten wordt door 1 of andere mafketel.

Voor een grammetje crystal meth is Corleone vast wel de mafketel :D

Rob G zei:
Als je niet inziet dat die jonge foute ideeen heeft ben je in mijn ogen net zo'n grote mong**l als die Samir A.
de reactie die dat uitlokt is denk ik niet positief:cool:

Sport2000 zei:
de reactie die dat uitlokt is denk ik niet positief:cool:

Lekker boeiend, de dag dat ik Samir A in een lijkenzak zie liggen is de dag dat ik feest vier. Die gast moet gewoon dood, zo snel mogelijk en al zijn vriendjes er bij.

• Topic Starter Topic Starter
Rob G zei:
Lekker boeiend, de dag dat ik Samir A in een lijkenzak zie liggen is de dag dat ik feest vier. Die gast moet gewoon dood, zo snel mogelijk en al zijn vriendjes er bij.

Iemand de film Running Man gezien?

Misschien iets voor dat soort gastjes?

Rob G zei:
idd, want als je dat niet gelijk doet heb je het risico dat "al zn vriendjes" meer rottigheid veroorzaken dan 100 samirtjes kunnen doen, vergeet dat niet voordat je onzin begint te praten:cool:

Waar ik ook met mijn verstand niet bijkan is dat DIE HELE KLAS niet doorhad dat Samir A. bij hun in de klas zat :S WTF, leven ze onder een steen ofzo? Durf te wedden dat hij bij ons de collegebanken niet meer zou verlaten, vuile narcistische k*tfundamentalist! :(

• Topic Starter Topic Starter
ArieWillem zei:
Waar ik ook met mijn verstand niet bijkan is dat DIE HELE KLAS niet doorhad dat Samir A. bij hun in de klas zat :S WTF, leven ze onder een steen ofzo? Durf te wedden dat hij bij ons de collegebanken niet meer zou verlaten, vuile narcistische k*tfundamentalist! :(

Die gozer heeft een baard en loopt in een jurk......

Sport2000 zei:
idd, want als je dat niet gelijk doet heb je het risico dat "al zn vriendjes" meer rottigheid veroorzaken dan 100 samirtjes kunnen doen, vergeet dat niet voordat je onzin begint te praten:cool:

Moet ik dit oppakken als een waarschuwing of zo...?

En ik praat geen onzin, ik zeg gewoon wat ik denk.

ArieWillem zei:
de chemische stoffen hebben hun werk gedaan dus:D

Ik vind dat het schandalig dat dit mogelijk is...

Chemisch/biologisch/virologische kennis kan levensgevaarlijk zijn.

Zie het als een wapen in de hoofd van de verkeerde persoon.

Sport2000 zei:

Waar ik al eerder van aangaf, die extremisten zijn te kortzichtig. De USA zal de strijd tegen terrorisme alleen maar opvoeren als er meer aanslagen worden gepleegd, modern warfare die hele landen nog verder destabiliseert. Wat valt er nou te winnen in zo'n strijd? Dode burgers hier, nog veel meer dode burgers onder de moslim broeders van Samir A. Enige die winnen is het groot militair industrieel complex en misschien wat fanaten die nog wat aanhang er bij krijgen.

Denk overigens dat de Samirtjes A. van deze wereld in Nederland verdomd weinig aanhang hebben als het er op aankomt. Grote woorden zijn nog wel iets anders dan grote acties.

EricR zei:
Waar ik al eerder van aangaf, die extremisten zijn te kortzichtig. De USA zal de strijd tegen terrorisme alleen maar opvoeren als er meer aanslagen worden gepleegd, modern warfare die hele landen nog verder destabiliseert. Wat valt er nou te winnen in zo'n strijd? Dode burgers hier, nog veel meer dode burgers onder de moslim broeders van Samir A. Enige die winnen is het groot militair industrieel complex en misschien wat fanaten die nog wat aanhang er bij krijgen.

Denk overigens dat de Samirtjes A. van deze wereld in Nederland verdomd weinig aanhang hebben als het er op aankomt. Grote woorden zijn nog wel iets anders dan grote acties.
gelukkig wel ja, gek is dat he, als de hele moslimgemeenschap je uitkotst:D

P.S. Mooie studie hoor :)

Terug
Naar boven