MuscleMeat

Samir A. studeert chemie!

EricR zei:
Krom? Wat is er triest dan? En waarom die leipe smileys?

Je wilt toch niet zeggen dat Samir A. die studie volgde omdat hij een goede baan wilde zoeken bij een chemisch concern? Die kerel is overduidelijk bezig met het ondermijnen van de grondbeginselen van de Westerse beschaving, wat mij betreft komt er een wet dat die gasten de rest van hun leven geen daglicht meer zien.

ah, eindelijk een post gevonden van ericR waarmee ik het met de volledige 100% eens ben, dus bij deze sluit ik mij aan wat ericR zegt!

of we kunnen ook gaan lezen wat er NIET in het bericht staat?

maar ja, je kan het van twee kanten bekijken. Als hij die studie gaat volgen zal hij toch wel enige kennis op doen welke vast en zeker wel invloed kan hebben op het verder ontwikkelen van hem als terrorist.

maar het kan ook zijn dat hij die opleiding volgt omdat het hem aanspreekt en dat die opleiding niet gekozen heeft voor terroristische doeleinden. Wie trekt er aan het korste eind?

SageFrancis zei:
of we kunnen ook gaan lezen wat er NIET in het bericht staat?
maar ja, je kan het van twee kanten bekijken. Als hij die studie gaat volgen zal hij toch wel enige kennis op doen welke vast en zeker wel invloed kan hebben op het verder ontwikkelen van hem als terrorist.
maar het kan ook zijn dat hij die opleiding volgt omdat het hem aanspreekt en dat die opleiding niet gekozen heeft voor terroristische doeleinden. Wie trekt er aan het korste eind?

Die 2e stelling lijkt me sterk.

Gezien het feit dat hij er een extremistische ideologie op nahoudt, en verdacht wordt van het plannen van een zelfmoordaanslag en dat ze een afscheidsvideotape hebben gevonden.

Daaruit kun je opmaken dat ie niet van plan is om voor een goede langdurige carriere bij een chemisch bedrijf te gaan.

Leviathan zei:
Die 2e stelling lijkt me sterk.
Gezien het feit dat hij er een extremistische ideologie op nahoudt, en verdacht wordt van het plannen van een zelfmoordaanslag en dat ze een afscheidsvideotape hebben gevonden.
Daaruit kun je opmaken dat ie niet van plan is om voor een goede langdurige carriere bij een chemisch bedrijf te gaan.

Beste le,

daar kunnen wij niets van op uit maken. We hebben geen gedachten scanner. Opties moet je altijd open houden. En verdacht zijn heeft in nederland niet de betekenis als schuldig zijn. Al steekt hij iemand neer in het bijzijn van een camera en de politie... hij blijft de verdachte. Ik geef beide opties een kans, ik vind Samir A. maar een blaffende hond. Ze houden hem toch in de gaten, er valt niks te "zelf-moord-aanslag"-en. Zolang ze hem zo op de nek zitten kan hij niks doen. En ik hoop dat hij niks zal doen, hoe meer onschuldige slachtoffers er komen hoe meer haat er vrij komt in deze multi-culturele maatschappij..

Misschien ziet hij nu in, nadat hij is opgepakt dat hij er toch niks aan heeft omzichzelf op te blazen. Ik hoop serieus dat die kerel geen rare dingen gaat doen met z'n chemie opleiding. Het probleem is alleen dat we niet weten wat hij er mee wil doen, we kunnen alleen maar gissen... en de meest logische verklaring zou dan zijn dat hij met deze opleiding kennis wil op doen voor zijn terroristische praktijken.

Ik hoop toch dat er een wet wordt aangenomen waarbij in dit soort gevallen de Nederlandse nationaliteit afgenomen kan worden.

Levenslang vastzetten kost handen vol geld, en zulke gasten zijn vaak toch al zo verrot dat ze keer op keer weer verder zullen gaan.

Bin Laden zal ook nooit rusten tot ie doodgeschoten is.

Leviathan zei:
Ik hoop toch dat er een wet wordt aangenomen waarbij in dit soort gevallen de Nederlandse nationaliteit afgenomen kan worden.
Levenslang vastzetten kost handen vol geld, en zulke gasten zijn vaak toch al zo verrot dat ze keer op keer weer verder zullen gaan.
Bin Laden zal ook nooit rusten tot ie doodgeschoten is.

Bin laden zal ook geen kans krijgen om te rusten geloof ik. Hij is wel een van de most wanted op de wereld.

Levenslang vast zetten kost idd veel geld, maar waarom kunnen ze in nederland niet aan jaillabour doen ofzo? Wat ze in amerika ook hadden, dat gevangenen aan het werk gaan. Kunnen ze hun eigen verblijf betalen.
Ik geloof dat die Samira A. niet beseft wat voor een leed er allemaal is dankzij het terrorisme, laat hem een keer die gruwelijke beelden van saddam zien hoe mensen geslagen worden met kettingen omdat ze niet aan de kant gaan. Hoe jonge kinderen in beslan wachten op een bom die af moet gaan.

dj_phreak zei:
Het is toch zo? Die studie doen om later een gevaar voor de samenleving te zijn, dat lijkt me sterk. Het lijkt me dat ook extremisten misschien wel wat meer met hun leven willen doen dan (in hun geval) naar de moskee gaan.
Yeah right. Samir A. denkt bij zichzelf: Nou, als we het niet voor elkaar krijgen om een groot Moslim rijk te stichten dan heb ik tenminste nog een diploma op zak :roflol:

Het enige wat dat varken wil is iedereen afmaken die er niet precies hetzelfde over denkt als hij. En bij dat afmaken kan hij de kennis van zijn studie chemie waarschijnlijk goed gebruiken.

SageFrancis zei:
Bin laden zal ook geen kans krijgen om te rusten geloof ik. Hij is wel een van de most wanted op de wereld.
Levenslang vast zetten kost idd veel geld, maar waarom kunnen ze in nederland niet aan jaillabour doen ofzo? Wat ze in amerika ook hadden, dat gevangenen aan het werk gaan. Kunnen ze hun eigen verblijf betalen.
Ik geloof dat die Samira A. niet beseft wat voor een leed er allemaal is dankzij het terrorisme, laat hem een keer die gruwelijke beelden van saddam zien hoe mensen geslagen worden met kettingen omdat ze niet aan de kant gaan. Hoe jonge kinderen in beslan wachten op een bom die af moet gaan.
daar worden dat soort lui alleen agressiever van, en dat hij zichzelf op wilt blazen zegt genoeg over zijn kennis van de islam, waarin suicide toch echt verboden is:cool:

Ik heb ook chemie gestudeerd met de reden om mijn eigen pillen te maken. Ondertussen weet ik wel beter en werk ik bij een groot chemisch bedrijf. Wie weet, was het met Samir ook wel zo afgelopen.

Denk het eigenlijk niet

SageFrancis zei:

Haha, ja als we die al die potentiële terroristen nou gewoon een videotje sturen met wat beelden van misvormde kinderen dan draaien ze wel bij. :D Kom op zeg, dit soort acties zijn niet voor Saddam maar voor de de Islam. Een aanval op de ongelovigen. Dan interesseerd het ze totaal niet dat daar onschuldige vrouwen of kinderen bijzitten. Die vallen ten slotte bijna altijd bij zelfmoordaanslagen. Deze jongen kijkt naar video's van onthoofdingen, heeft een afscheidsvideo gemaakt, heeft een extreem religieuse ideologie en studeerd chemie. Hoe kan je in godsnaam ook maar iets voor hem gaan verdedigen.

Lauw zei:
Yeah right. Samir A. denkt bij zichzelf: Nou, als we het niet voor elkaar krijgen om een groot Moslim rijk te stichten dan heb ik tenminste nog een diploma op zak :roflol:
Het enige wat dat varken wil is iedereen afmaken die er niet precies hetzelfde over denkt als hij. En bij dat afmaken kan hij de kennis van zijn studie chemie waarschijnlijk goed gebruiken.

:) Leuk toch dat iedereen in Nederland hem kan veroordelen, zelfs zonder hem te kennen.

Even checken: volgens mij is dat oude vrouwtje hiernaast niet helemaal kosher. Ik heb haar weleens met een bezem en een kat gezien. :rolleyes:

SageFrancis zei:

Dat zal ie waarschijnlijk voor zichzelf om gaan draaien door te redeneren dat het de schuld van de Westerse wereld is, omdat ze zich met oorlogen bemoeien etc...bla..bla...bla

In dat geval wordt ie daardoor nog meer haatdragend.

Een ding is duidelijk:

Die gasten houden er een ziekelijke gedachtengang op na, dus het door mij voorgestelde denkpatroon is reeel.

terroristen verdienen in mijn opzicht maar één ding:

de kogel:shoot:

klaar is kees. en kom nu niet aan met van die shit, dat het barbarisme is e.d. en dat ik dan precies hetzelfde ben als de terroristen zelf! Zij zijn zo ziek en verpest dat ze onschuldige mensen opblazen en westerse mensen afslachten als varkens. Zo iemand verdient het niet om enige bestaansvorm aan te nemen hier op aarde.

ik heb gesproken!

Anoniem zei:
Haha, ja als we die al die potentiële terroristen nou gewoon een videotje sturen met wat beelden van misvormde kinderen dan draaien ze wel bij. :D Kom op zeg, dit soort acties zijn niet voor Saddam maar voor de de Islam. Een aanval op de ongelovigen. Dan interesseerd het ze totaal niet dat daar onschuldige vrouwen of kinderen bijzitten. Die vallen ten slotte bijna altijd bij zelfmoordaanslagen. Deze jongen kijkt naar video's van onthoofdingen, heeft een afscheidsvideo gemaakt, heeft een extreem religieuse ideologie en studeerd chemie. Hoe kan je in godsnaam ook maar iets voor hem gaan verdedigen.

Ik doelde op het leed ervan... :'( Mja klopt opzich wel waarschijnlijk zal het ze niets doen aangezien ze daar voor leven..

dj_phreak zei:
Even checken: volgens mij is dat oude vrouwtje hiernaast niet helemaal kosher. Ik heb haar weleens met een bezem en een kat gezien. :rolleyes:
in ieder geval niet met gasmaskers en plattegronden van grote openbare gebouwen waar veel mensen komen :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ik begrijp niet dat sommige mensen zo naïef zijn.
Willen ze het niet zien dat we met een hele hoop zieke mensen opgescheept zitten hier in Nederland?

In iedergeval hebben ze het voorarrest van de 7 terreurverdachten met 14 dagen verlengd.

Broertje van Jermain W, Jason W zit al bijna een jaar in voorarrest voor het gebeuren op het Laakkwartier vorig jaar november.

Peoples zei:
In iedergeval hebben ze het voorarrest van de 7 terreurverdachten met 14 dagen verlengd.
Broertje van Jermain W, Jason W zit al bijna een jaar in voorarrest voor het gebeuren op het Laakkwartier vorig jaar november.

Alleen jammer dat de NL bevolking dat ongeveer 500 euro/dag per gevangene kost :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Leviathan zei:
Alleen jammer dat de NL bevolking dat ongeveer 500 euro/dag per gevangene kost :mad:

Dan moet je het amerikaanse systeem invoeren. De gevangenen moet hun eigen verblijf betalen.

dj_phreak zei:
:) Leuk toch dat iedereen in Nederland hem kan veroordelen, zelfs zonder hem te kennen.

Hoe ****ing naïef kan je zijn man...? Whahaha mensen die nog steeds geloven in zijn onschuld, het is gewoon lachwekkend.

Terug
Naar boven