XXL Nutrition

samsung galaxy s4 of iphone 5

Iphone 5s vind ik persoonlijk wel een stuk sneller dan een samsung. Maar het enige nadeel is dat die camera zo ****ing slecht is.. beetje jammer wel dat je videos krijgt van 20mb van lifts (tegenover Samsung s3 waren paar honderd mb)

Toevallig een vriendin van me die sinds vorige week zaterdag een Galaxy S4 heeft en daarvoor Iphone, ze zei dat juist de G4 sneller was..

Zou sowieso voor de iPhone gaan.

Toen de eerste Galaxy note uit was heb ik deze bij m'n abbo gekozen. Supersnel, echter na een maand duurde het laden van de pagina's al een stuk trager dan voorheen. Dus toen ben ik opzoek gegaan naar een andere telefoon. De nieuwprijs van de Note was toen rond de 600,- euro geloof ik. Maar ik raakte hem aan de straatstenen niet kwijt voor een goede prijs. Toen heb ik hem geruild tegen een zgan iPhone 4s, deze is op de dag van vandaag nog altijd even snel als ik hem kreeg.

Voor mij geen plastic Samsung rommel meer dus..

Toevallig een vriendin van me die sinds vorige week zaterdag een Galaxy S4 heeft en daarvoor Iphone, ze zei dat juist de G4 sneller was..

Wat voor iphone? volgens mij is de iphone 5s wel de enige 64bit telefoon op het moment?

Had dan de S3 en mijn zusje is vanaf daar overgegaan op de S4 en merkte niet veel verschil. Ik ben overgegaan op iphone 5s maar met bellen aanklikken enzo is ie stuk sneller, die samsung deed daar nog wel eens wat langer over

Wat voor iphone? volgens mij is de iphone 5s wel de enige 64bit telefoon op het moment?

Had dan de S3 en mijn zusje is vanaf daar overgegaan op de S4 en merkte niet veel verschil. Ik ben overgegaan op iphone 5s maar met bellen aanklikken enzo is ie stuk sneller, die samsung deed daar nog wel eens wat langer over

Hmm ik gok de Ipone 4s ofzo, weet niet zeker.

Verder maakt het mij allemaal niet zo uit, zal nooit een Iphone kopen. Die vaste batterij die erin zit, ook lekker handig.. Als ik een dag weg ben neem ik een extra losse batterij mee die ik omwissel als de ander leeg is.

Verder maakt het mij allemaal niet zo uit, zal nooit een Iphone kopen. Die vaste batterij die erin zit, ook lekker handig.. Als ik een dag weg ben neem ik een extra losse batterij mee die ik omwissel als de ander leeg is.

Met iphone heb je geen extra batterij nodig :trollface:

Ja maakt ook allemaal niet uit zolang je er maar mee kunt bellen

Haha mijn vriendin heeft een iphone 4, die is zo traag als de t*ring. Vergeleken met mijn note 3 zijn bijna alle telefoons traag. Doe weleens simpele vergelijkingstests. Zoals alle openstaande apps afsluiten en dan bij beide telefoons tegelijk openen. Note 3 wins hands Down. Accu gaat ook uber lang mee. Kan er gerust een dag mee doen en volop internetten, youtuben enz.

• Topic Starter Topic Starter
Zou sowieso voor de iPhone gaan.

Toen de eerste Galaxy note uit was heb ik deze bij m'n abbo gekozen. Supersnel, echter na een maand duurde het laden van de pagina's al een stuk trager dan voorheen. Dus toen ben ik opzoek gegaan naar een andere telefoon. De nieuwprijs van de Note was toen rond de 600,- euro geloof ik. Maar ik raakte hem aan de straatstenen niet kwijt voor een goede prijs. Toen heb ik hem geruild tegen een zgan iPhone 4s, deze is op de dag van vandaag nog altijd even snel als ik hem kreeg.

Voor mij geen plastic Samsung rommel meer dus..

Heb nu ongeveer wel het zelfde als met de galaxy s4. Ga denk toch maar voor de iphone 5. Is de iphone 5 beter qua wifi bereik ofniet ?

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Haha mijn vriendin heeft een iphone 4, die is zo traag als de t*ring. Vergeleken met mijn note 3 zijn bijna alle telefoons traag. Doe weleens simpele vergelijkingstests. Zoals alle openstaande apps afsluiten en dan bij beide telefoons tegelijk openen. Note 3 wins hands Down. Accu gaat ook uber lang mee. Kan er gerust een dag mee doen en volop internetten, youtuben enz.

Ja nu vergelijk je een telefoon van 2010 met een telefoon van 2013..

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Ben er denk toch wel over uit om hem te ruilen voor een Iphone 5..

Sinds deze week de 5s en zeer tevreden mee. Zal niet veel schelen met de 5, dus zeker een aanrader.
Qua waarde van ruil zit je sws goed zoals als is vermeld. Heb mijn 4s verkocht(in de winkel) voor €165 met een kapotte volume knop en flink wat gebruikssporen. In goede staat is er zo nog €250 voor te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja mijn S4 heeft wat putjes aan de zijkanten en links boven in het scherm zit een een heel klein vlekje van een diameter van 2 Milimeter ofzo.. iemand hier in de omgeving twente die zijn Iphone 5 zwart wilt ruilen tegen mijn S4 ?

Terug
Naar boven