MuscleMeat

sanca's update'je

• Topic Starter Topic Starter
hehe, hoeveel topics heb jij mss?

gaat goed toch die bulk he ;)

I'm loaded with topics :D

Bulk gaat weer een beetje té goed :roflol:

Grote boosdoener is imo weer zuivel.... litertje of 6 melk en 1,5-2kg kwark per dag, kracht komt wel weer gestaag terug, dus vind het wel best nu, ga wel mn vetpercentage weer wat in de gaten houden, denk aan lopen (brrrr) of misschien weer wat muaythai, al zal dat wel nietprobably omdat ik over een week of 2 op SM onderdelen wil gaan knallen, eerst nog even alden biesen doen

Zo te zien een geslaagde training :thumb:

Grote boosdoener is imo weer zuivel.... litertje of 6 melk en 1,5-2kg kwark per dag, kracht komt wel weer gestaag terug, dus vind het wel best nu, ga wel mn vetpercentage weer wat in de gaten houden, denk aan lopen (brrrr) of misschien weer wat muaythai, al zal dat wel nietprobably omdat ik over een week of 2 op SM onderdelen wil gaan knallen, eerst nog even alden biesen doen
Gewoon je % op een acceptabel niveau houden inderdaad.

Liever sterk met een bf boven de 10% dan een bf onder de 10% en zwak :)

6 liter melk per dag?? ??

2 kg kwark per dag?? ??

schrap 4 liter melk bro, van melk krijg je een dikke huid en krijg je nasty moeilijk ervanaf...

en die kwark... bah, heb al moeilijkheden met 250 gram voor het slapen gaan

2 kg kwark per dag?? ??

schrap 4 liter melk bro, van melk krijg je een dikke huid en krijg je nasty moeilijk ervanaf...

Moeilijk je dikke huid er vanaf krijgen? Die snap ik niet?:(.

Zo te zien een geslaagde training :thumb:

Was het zeker en vast wel weer!

Gewoon je % op een acceptabel niveau houden inderdaad.

Liever sterk met een bf boven de 10% dan een bf onder de 10% en zwak :)

True, true,als ik weer lager in bf ga zitten als nu, moet ik weer veel te veel aan kracht inleveren, ik denk dat als je het vocht/vet wegdenkt ik qua vvm ongeveer hetzelfde als Milky uitkom, hij is ook sterk, veel (spier)uithouding, maar op echte krachtinspanningen moet hij het onderspit delven.... :D

True, true,als ik weer lager in bf ga zitten als nu, moet ik weer veel te veel aan kracht inleveren, ik denk dat als je het vocht/vet wegdenkt ik qua vvm ongeveer hetzelfde als Milky uitkom, hij is ook sterk, veel (spier)uithouding, maar op echte krachtinspanningen moet hij het onderspit delven.... :D
Dat probleem heb ik ook. Als endo moet ik toch vrij extreem cutten om te zakken en daarmee lever ik teveel massa en kracht in. Dus ik probeer het nu op een acceptabel niveau te houden en dat werkt perfect.

2 kg kwark per dag?? ??

Hmmm, bedankt voor de tips, maar toch nog niet...

Ik heb in mn cut laats gemerkt dat als ik die zuivel een week of 4 drop alles spontaan wegsmelt :D maar jammer genoeg ook mn kracht dan :(

kwark = lekker

Zoek eens achter die van "de lelie" ;)

Moeilijk je dikke huid er vanaf krijgen? Die snap ik niet?:(.

Daar komen al messen aan te pas :eek: :D

Dat probleem heb ik ook. Als endo moet ik toch vrij extreem cutten om te zakken en daarmee lever ik teveel massa en kracht in. Dus ik probeer het nu op een acceptabel niveau te houden en dat werkt perfect.

Zeer herkenbaar dit!

Maarja, wat blijft acceptabel hé... ;)

Geen flauw idee :D

Ik ook niet :D

Vorige maand stond ik er zo op

sw2zj5.jpg

zntopc.jpg

En nu

esnccw.jpg

Ik denk dus dat het weer he meeste vocht is wat ik vasthoud, no way dat ik zo snel zoveel vet heb gepakt :orly: :yarly:

15-17? :dunno:

Hmmm, bedankt voor de tips, maar toch nog niet...

Ik heb in mn cut laats gemerkt dat als ik die zuivel een week of 4 drop alles spontaan wegsmelt :D maar jammer genoeg ook mn kracht dan :(

kwark = lekker

Zoek eens achter die van "de lelie" ;)

ik heb die van de aldi, doe er grenadine spul bij en dan lukt het nét iets beter maar toch...

wel jammer dat je zoveel zuivel moet binnenwerken om alles te behouden...

ja ik denk dat je wel 17% te pakken hebt.. beter een buffel met 17% dan een ventje met 10%. goed bezig dus! :thumb:

Kan... 16 dan :P

ik heb die van de aldi, doe er grenadine spul bij en dan lukt het nét iets beter maar toch...

wel jammer dat je zoveel zuivel moet binnenwerken om alles te behouden...

Bah, die van de aldi krijg ik niet binnen! Betaal ik liever wat meer, 1,60euro :grumble:

Tja, als ik werk moet ik het zo wel doen, heb minder tijd om te eten en moet meer kcals binnenkrijgen, in de vakanties sta ik er altijd scherper op :(

Terug
Naar boven