MuscleMeat

sanca's update'je

• Topic Starter Topic Starter
I know ;)

@John's Maaseik, 6 september, weer zwaar in de bulk :D

evcs9s.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

a2w0f6.jpg

kco0i8.jpg

27h9x.jpg

29qbajo.jpg

Met Milky, jammer van mn zero posingskills :o

ocyyw.jpg

2v29w5j.jpg

2wp850x.jpg

2j4vm1j.jpg

1qlly1.jpg

23mamxd.jpg

2ldt2q.jpg

esnccw.jpg

116s8cn.jpg

Met BigG himself :D

2f0as1s.jpg

21dpgr6.jpg

Er mag nog wel een paar kilo vlees op die benen.

het geeft ook wel een verkeerd beeld he, jij naast big g...

logisch dat je "kleine" beentjes hebt

True, true,als ik weer lager in bf ga zitten als nu, moet ik weer veel te veel aan kracht inleveren, ik denk dat als je het vocht/vet wegdenkt ik qua vvm ongeveer hetzelfde als Milky uitkom, hij is ook sterk, veel (spier)uithouding, maar op echte krachtinspanningen moet hij het onderspit delven.... :D

:orly::D

:grumble: Zal proberen mn kracht nog wat op te schroeven, dan zullen we over een maandje eens zien op de volgende training bij John :wl: :o

Ik zie dat je borst echt serieus achterloopt,doe je veel presses?
Al eens atrainerflyes geprobeerd?

Loopt best wel achter ja, ik doe toch redelijk wat presses ja, maar wil nu vooral mn OH omhoog krijgen :o

Atrainerflyes?!

nice pics. maar zou je niet eens overwegen om een % of 5 te zakken. Ik denk dat je fysiek dan vele male beter uit komt.

Ik ga voor buffe power boven BB-fysiek :D

Al hoeft het idd niet té gek te worden maar ik voel me nu beter dan tegen die periode dat ik mn eerste foto's hier plaatste, een kilo'tje of 20 geleden ;)

Loopt best wel achter ja, ik doe toch redelijk wat presses ja, maar wil nu vooral mn OH omhoog krijgen :o

Atrainerflyes?!

Da's een oefening die je pecs zo hard rapen dat het zelfs pijn doet aan de pecs,er bestaat geen gelijkaardige oefening.

Da's een oefening die je pecs zo hard rapen dat het zelfs pijn doet aan de pecs,er bestaat geen gelijkaardige oefening.

zelf ook veel succes ermee ;)
Ik ben van in begin men borst heel strikt gaan trainen en dat hielp, altijd goede diepte, altijd lekker aanspannen en ondertussen is het een goede spiergroep geworden

:orly::D

:grumble: Zal proberen mn kracht nog wat op te schroeven, dan zullen we over een maandje eens zien op de volgende training bij John :wl: :o

Sanca sterker dan Milky? :p Of lijken jullie zoveel op elkaar dat ik jullie verwissel :D
nice to be back @dbb

Ik ben aan't overwegen een tijdje flat en decline bench te vervangen door dumbbellwork, small bench, veel flyes, dips en pullovers erbij

:dunno:

ik doe ook liever borstoefening, zoals bench en incline bench met dumbbells... voelt fijner, minder last van m'n schouders

dus ik zou zeggen: go for it ;)

Terug
Naar boven