MuscleMeat

sanca's update'je

Geschoond.

En Sanca, al gespierde vingers van het WannabeeHustler afzeiken?:D

goed bezig;)

Sanca woon je in de buurt van limburg?

Nice man, je hebt heel wat massa bijgewonnen als ik't vergelijk met die andere foto's in je sig.

• Topic Starter Topic Starter
whaha kunnen we niet tegen commentaar? whah wen er alvast maar aan.. want als jij jezelf een bodybuilder noemt zal je nog heeeel veel commentaar krijgen...

:sukkeltje:

begin je nou weer met je flauwe zever? ik denk dat je in real life wel heel anders zou piepen kereltje, ik weeg misschien maar 85kg (bij 1,76m) , maar ik kom van diép, en dat weten de 'gerespecteerde' dbb'rs hier allemaal, maar ja, daar hoor je niet bij en zul je ook nooit bijhoren, maar soit, elke kilo die ik er onderweg heb aangeplakt is pure spiermassa, bereikt met gewichttraining, dus ja, ik noem mezelf een bodybuilder!

sanca reageer ni op die dikke nek, moest je voor hem staan schijt die in z'n broek

Sanca... leg gewoon even je voet in zun nek met een lekker trapje;)

Wat is je doel eigenlijk kwa droog gewicht?

whaha kunnen we niet tegen commentaar? whah wen er alvast maar aan.. want als jij jezelf een bodybuilder noemt zal je nog heeeel veel commentaar krijgen...

Laatste waarschuwing voor jou, volgende keer lig je er af.

Trieste stalkeracties willen we hier niet.

Goeie rug man, doe zo verder :thumb: :D

ja gaat lkkr post anders over half jaar weer wat
ik ga nu ook voor de 90 kilo ik wilde dit jaar 80 kilo voor aug wegen weeg momenten 81.5 82.0 kilo en ik woog in sept 69 70 kilo dus volgens jaar ff de 90 aan tikken.

Terug
Naar boven