Sannee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 28%
Ik zou toch een beetje opletten met je bw. Iig je vetpercentage in de gaten houden. Als je zwaarder wordt door spiermassa is het natuurlijk geen punt, maar als ook je vetpercentage blijft stijgen wordt het alleen maar lastiger om dat later naar beneden te krijgen. Even met de aanname dat je geen Olga-fysiek wilt![]()
Heb je ook gelijk in haha en Olga fysiek tja dan moet ik inderdaad al gaan oppassen denk ik.

Het is een lange termijn sport Sanne je bent nog hardstikke jong je hoeft niet meteen dit jaar al alles te bereiken. Let ook op je vet%. Gewoon verstandige voeding. Met meer spiermassa komt ook een hoger metabolisme dus als je gewoon redelijk clean eet zul je op een gegeven moment merken dat je redelijk veel kan eten terwijl het lichaam toch strakker kan worden. De energie voor een training is deels ook psychologisch. Probeer vooral goed te eten zo'n 1a2 uur voor de training en dan moet je energielevel toch voldoende zijn.
Mmm dus in feite als ik de hele dag niet al te veel carbs eet, en 1 a 2 uur voor m'n training flink wat dan lukt het wel? Heb dat al vaker gedaan maar lijkt dan net alsof het niet goed lukt...

Boven de 100 ook niet altijd maargoed.

Heerlijke training!