MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kwestie van tijd. ;)

Hoe is het met lijf Sanne, nog geen pijntjes en blessures opgelopen met dat volume..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.043
Bedankt mannen!

@ Gijs; ja ik ben ook benieuwd hoe het loopt zondag. We zullen zien. Waarschijnlijk open ik met 70 kg.

Ik droomde vannacht dat je meer bandrukte dan ik San :eek:

Je droomde gewoon over mij.....:rolleyes: Hopelijk had ik wel kleding aan hahaha.

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Hoe is het met lijf Sanne, nog geen pijntjes en blessures opgelopen met dat volume..

Ehmm nee eigenlijk nergens last van, het enigste waar ik soms beetje pijn in heb is m'n rechter bicep. Heb 'm een beetje uitgerekt tijdens farmers walk @ baarn 4 weken terug. Maargoed dat overleeft m'n big gun wel. :P

Dat is helemaal mooi meid, toen ik dergelijke volumes moest draaien had ik toch wel last van blessures maar dat had ook grotendeels te maken met te weinig rust en te zwaar willen gaan.

• #2.048
Dinsdag 22 maart
Training @ Spartacus

Squat.
Warming up
5x20 kg
5x20 kg
5x50 kg
5x60 kg
5x70 kg
Worksets
5x80 kg
5x80 kg bij de laatste 2 reps met hulp
1x80 kg lukte daarna niet meer
5x70 kg om het af te maken

Paused Squat.
Warming up
5x50 kg
5x60 kg
Worksets
5x65 kg
5x65 kg

Bench Press. Middle grip.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x30 kg
5x40 kg
5x50 kg
Worksets
5x55 kg
5x55 kg
5x55 kg

Damn m'n bench word steeds sterker.

Dumbbell Fly Swiss Ball. Gewicht en reps is per hand.
8x8 kg
8x8 kg
8x8 kg
8x8 kg

Dumbbell Pull Over Swiss ball.
8x8 kg
8x8 kg
8x8 kg
8x8 kg

Overhead Press.
6x25 kg
6x25 kg
6x25 kg
6x25 kg

Deadlift Deficit.
Warming up
3x50 kg
3x60 kg
3x70 kg
Worksets
3x80 kg
3x80 kg

Good-morning.
8x40 kg
8x40 kg
8x40 kg
8x40 kg

Dumbbell Curl. Gewicht en reps is per hand.
8x8 kg
8x10 kg
8x12 kg
8x14 kg

Barbell Curl.
8x20 kg
8x20 kg
8x20 kg
8x20 kg

Swiss Ball Sit Ups.
12x
12x
12x
12x

Ik ga steeds zwaarder wegen.. :mad: Weeg onderhand al 80,5 kg. Word ik niet bepaald vrolijk van, maar al ga ik minder eten lijken m'n trainingen weer nergens op.
Naja er zijn mensen die me sexy vinden dus 80,5 kg kan er nog wel goed uit zien dus? ???
:p

Laatst bewerkt:
komt door die trainingen van je :P
gewicht zal alleen maar omhoog gaan je bouwt spiermassa op, je bicepzen worden nog harder

Ik denk idd ook vooral spiermassa of heb je het idee dat je vetpercentage stijgt?

dat je aankomt is helemaal niet raar, maarja je moet natuurlijk wel oppassen je wilt niet in een hogere klasse gaan komen lijkt me :p en je zij dat je onder de 80 wou blijven ?
als straks wedstrijd seizoen beetje om is kan je miss gaan denken om iets af te vallen ? vet kwijtraken bedoel ik natuurlijk. zal je wss wel wat kracht verliezen mjaa wat vet eraf is ook nooit verkeerd denk ik. niet verkeerd opvatten :p

• #2.052

Rare droom. :rolleyes:

komt door die trainingen van je :P
gewicht zal alleen maar omhoog gaan je bouwt spiermassa op, je bicepzen worden nog harder

Ja die zijn wel hard he, heb je gevoelt zaterdag hahahaha :p

Ik denk idd ook vooral spiermassa of heb je het idee dat je vetpercentage stijgt?

Mwoa de ene keer eet ik wel clean en andere keer niet. Vet% zal gerust niet lager zijn. Voor de rest houd ik gewoon van eten. :heart: Ik ben drug free, als ik lekker eten ook al moet laten staan word ik helemaal gek. :p

dat je aankomt is helemaal niet raar, maarja je moet natuurlijk wel oppassen je wilt niet in een hogere klasse gaan komen lijkt me :p en je zij dat je onder de 80 wou blijven ?
als straks wedstrijd seizoen beetje om is kan je miss gaan denken om iets af te vallen ? vet kwijtraken bedoel ik natuurlijk. zal je wss wel wat kracht verliezen mjaa wat vet eraf is ook nooit verkeerd denk ik. niet verkeerd opvatten :p

Jij bent gewoon bang dat ik je ga inhalen op SQ en DL. :D:D:D

• #2.055
Mannen onder de 100 kg zijn sowieso niet sexy. :D Boven de 100 ook niet altijd maargoed.

• #2.057
Hehe dat was een inkoppertje. :D

Ik zou toch een beetje opletten met je bw. Iig je vetpercentage in de gaten houden. Als je zwaarder wordt door spiermassa is het natuurlijk geen punt, maar als ook je vetpercentage blijft stijgen wordt het alleen maar lastiger om dat later naar beneden te krijgen. Even met de aanname dat je geen Olga-fysiek wilt ;)

Het is een lange termijn sport Sanne je bent nog hardstikke jong je hoeft niet meteen dit jaar al alles te bereiken. Let ook op je vet%. Gewoon verstandige voeding. Met meer spiermassa komt ook een hoger metabolisme dus als je gewoon redelijk clean eet zul je op een gegeven moment merken dat je redelijk veel kan eten terwijl het lichaam toch strakker kan worden. De energie voor een training is deels ook psychologisch. Probeer vooral goed te eten zo'n 1a2 uur voor de training en dan moet je energielevel toch voldoende zijn.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven