- Waardering
- 1.509
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik droomde vannacht dat je meer bandrukte dan ik San![]()
Hopelijk had ik wel kleding aan hahaha.Hoe is het met lijf Sanne, nog geen pijntjes en blessures opgelopen met dat volume..

hey sanne dat ga jij redden zondag komt helemaal goed toppertje

Je droomde gewoon over mij.....Hopelijk had ik wel kleding aan hahaha.

Je droomde gewoon over mij.....Hopelijk had ik wel kleding aan hahaha.

Weeg onderhand al 80,5 kg. Word ik niet bepaald vrolijk van, maar al ga ik minder eten lijken m'n trainingen weer nergens op.

en je zij dat je onder de 80 wou blijven ? 

komt door die trainingen van je
gewicht zal alleen maar omhoog gaan je bouwt spiermassa op, je bicepzen worden nog harder

Ik denk idd ook vooral spiermassa of heb je het idee dat je vetpercentage stijgt?
Ik ben drug free, als ik lekker eten ook al moet laten staan word ik helemaal gek. 
dat je aankomt is helemaal niet raar, maarja je moet natuurlijk wel oppassen je wilt niet in een hogere klasse gaan komen lijkt meen je zij dat je onder de 80 wou blijven ?
als straks wedstrijd seizoen beetje om is kan je miss gaan denken om iets af te vallen ? vet kwijtraken bedoel ik natuurlijk. zal je wss wel wat kracht verliezen mjaa wat vet eraf is ook nooit verkeerd denk ik. niet verkeerd opvatten![]()

Jij bent gewoon bang dat ik je ga inhalen op SQ en DL.![]()
dan word je ma lekker nog veel zwaarder maakt mij niet uit XDoh ja zekerdan word je ma lekker nog veel zwaarder maakt mij niet uit XD

Mannen onder de 100 kg zijn sowieso niet sexy.Boven de 100 ook niet altijd maargoed.
(haphap)