Fitness Seller

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ok, alleen moet je dan geen ander trainingsschema opzetten, wat ten koste zou gaan van je kracht zo bedoel ik het eigenlijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.422
Nee hoor ik houd hetzelfde schema aan natuurlijk, ben geen BB'er en dat wil ik ook niet. Maar wil wel een strakker lichaam. Merk wel dat ik meer spiermassa krijg en door dan wat lager te komen in VP komt dat mooier uit. :)

Dan zie ik geen reden waarom niet. Als het leuk is voor de ervaring dan gewoon doen toch:D

Is dan alleen voor acht weken, best leuk om eens te kijken wat je op dat vlak kunt bereiken.
Maar heb je in of net na die periode geen wedstrijd gepland?

Wil dat wel zien, powerliftgerichte training tijdens t cutten. Volgensmij is het juist een goede combinatie. Misschien dat je wel wat aan kracht inlevert? Maar dat heb je met jouw talent daarna natuurlijk zo weer terug!

• #2.425
Is dan alleen voor acht weken, best leuk om eens te kijken wat je op dat vlak kunt bereiken.
Maar heb je in of net na die periode geen wedstrijd gepland?

Wil dat wel zien, powerliftgerichte training tijdens t cutten. Volgensmij is het juist een goede combinatie. Misschien dat je wel wat aan kracht inlevert? Maar dat heb je met jouw talent daarna natuurlijk zo weer terug!

Nee ik heb geen wedstrijd, pas 31 juli maar dat is de Strongwoman Cup @ België. Ik wil daar ook niet als 1 van de zwaarlijvige staan. Veel kracht zal ik denk niet inleveren, ben nu 4 kg kwijt en de kracht neemt (nu) nog toe. Ik ga daar trouwens gewoon winnen! BAM!

En ik ben niet aan het cutten trouwens, dan klopt m'n voedingsschema niet. :p

Laatst bewerkt:
Ik zou ook niet weten waarom je anders zou moeten trainen, nergens voor nodig.. Gewoon lekker zwaar blijven trainen, is alleen maar goed.

Ik vroeg het me af, omdat dit een krachttoename trainingsschema is. Weet niet of dat past naar zo'n contest toe. Maar komt helemaal goed:D

• #2.428
Woensdag 11 mei
Training @ Gym Alkmaar

Had erg zin om te trainen... maar als de motivatie er is en je lichaam wilt niet, werkt t gvd niet.
Schema beetje omgegooit, deze week waarschijnlijk maar 2 keer trainen.

Full Squat.
5x20 kg
5x20 kg
5x30 kg
5x50 kg
5x60 kg
5x70 kg
Workset
5x80 kg
Kreeg weer last van beiden biceps aangezien je toch alles aanspant als je de stang vast hebt... blegh. Had al last gekregen toen ik farmers walk deed voor sterkste vrouw training 2 maanden terug ongeveer. En afgelopen zaterdag natuurlijk flink bezig geweest met die 250 kg tire flip.
Moeten m'n biceps nog wennen?

Bench Press. Benen hoog.
8x20 kg
8x20 kg
5x30 kg
5x50 kg
Workset
3x55 kg
Wou 3x3 gaan doen maar m'n biceps vertelden me dat dit geen goed idee was. Het steekte echt onwijs erg.. ???

Deadlift Frontgrip.
5x60 kg
5x60 kg
5x60 kg
Kon die stang niet eens fatsoenlijk vasthouden, dus niet hoger gegaan dan 60 kg.

Toen had ik het wel gehad. De 3 belangrijke oefeningen gedaan.

Nog stuk of 50 sit ups gedaan met 5 kg schijf en iemand staat dan op je voeten. Geeft die schijf aan, tik 'm achter je hoofd aan en dan weer terug geven. Dan weer een rep en die schijf weer aanpakken.

Cardio:
51 minuten crosstrainer

Even kijken wat ik morgen ga doen, moet werken tot 20:00.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat een weekje deload of zelfs rust even op z'n plaats is ... ;)

Dit zeg ik omdat je sinds februari, toen je begonnen bent met serieuze training, al kneiterhard bezig bent geweest elke week ... ook al ben je 21, niemand houdt dat vol.

Stel jezelf ook realistische doelen: willen meedoen aan de contest, tegelijkertijd strongman en powerliften, etc; ik zeg niet dat het kan, het is wel veel (naast je werk en je privéleven).

Alles is gewenning, dat met je biceps komt goed. :)

Laatst bewerkt:
Is niet gek, eerste keer nadat ik band had gedaan kon ik me vingers niet eens bewegen.

• #2.432
Weer gewogen vandaag:
76,9 kg. :D

• #2.434
Haha :roflol: -63? Dan blijft er niets meer van me over geloof ik. :D

super training Sanne,en dan nog 50 min cardio er achter aan! respect

Wie gaat er nou 51 minuten cardioen als je lichaam al protesteert tegen krachttraining. Hardcore :p

Altijd leuk hoe je je kan miskijken in het gewicht van personen :D
Zou jou ook maar achteraan in de 60 schatten tbh :D

Ja snap dat ook niet.
Heb nooit onder dr shirt gekeken, maar armen en benen zijn heel strak. En in de lengte zit het ook al niet :p
Sanne is gewoon big-boned :D

Wat is eigenlijk je vetpercentage?

• #2.439
super training Sanne,en dan nog 50 min cardio er achter aan! respect

Thanks bartje!

Wie gaat er nou 51 minuten cardioen als je lichaam al protesteert tegen krachttraining. Hardcore :p

Ja ik moest van mezelf. Dan voel ik m'n biceps voor de rest niet en kom natuurlijk niet voor zo een p*ssy training naar de gym. :P

Altijd leuk hoe je je kan miskijken in het gewicht van personen :D
Zou jou ook maar achteraan in de 60 schatten tbh :D

Dat had leuk geweest ja, wacht maar tot je de foto's ziet. :rolleyes:

Ja snap dat ook niet.
Heb nooit onder dr shirt gekeken, maar armen en benen zijn heel strak. En in de lengte zit het ook al niet :p
Sanne is gewoon big-boned :D

Wat is eigenlijk je vetpercentage?

:eyebrow:
Januari was het 30%. Moet het binnenkort weer eens laten meten, volgende week dinsdag wil ik dat gaan doen. Het meeste vet zit op m'n buik en die love handles geloof ik. De rest valt opzich wel mee maar het mag allemaal wel een stuk droger.
Maandag ga ik foto's laten maken want ik heb besloten om met de contest mee te doen. Ben nu al zenuwachtig... :o
Maar dan moet ik daar een log openen zag ik.. mmm dan zal ik m'n trainingen gewoon 2 keer posten. :p

Laatst bewerkt:
geen haat ; maar ik zou dan asap of de zon of zonnebank opzoeken..en veel tijd doorbrengen in die mathafacka!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven