Fitness Seller

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat ben je sterk bezig! ;)
Indrukwekkend wat je allemaal doet!
Ga deze volgen.

Zo ****ing hell.. heb fuuuuuucking spierpijn in m'n biceps. Niet normaal meer... Kon niet eens fatsoenlijk de prullenbak optillen. :o

haha ja leuk he sterkste vrouw willen zijn. Ik rol meestal uit bed in plaats van staan de dag na events. De tyre is waarschijnlijk de boosdoener bij je.

En vergeet die paar keer legless touwklimmen ook niet. Daar zit je ook stiekem je biceps er van langs te geven.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.384
welcome to the world of tyreflipping

BAM! :cool:

Wat ben je sterk bezig! ;)
Indrukwekkend wat je allemaal doet!
Ga deze volgen.

Dank je wel en welkom. ;)

haha ja leuk he sterkste vrouw willen zijn. Ik rol meestal uit bed in plaats van staan de dag na events. De tyre is waarschijnlijk de boosdoener bij je.

Hahaha ja ik rolde er ook uit damn en alles zat ook vast. Normaal houd ik alle tassen vast voor m'n moeder als we boodschappen gaan doen, nu lukte het me niets eens..:o Epic fail

En vergeet die paar keer legless touwklimmen ook niet. Daar zit je ook stiekem je biceps er van langs te geven.

En ook dat heb ik gevoeld ja. Ik wil ook een tire en een touw lol hoef ik die curls nooit meer te doen. :D

Laatst bewerkt:
Bam!

Nice training hoor! Epic battle met de tire ja :D tire lijkt me ook leuk maar te zwaar voor mij..

:eek:
Touwklimmen!

Moest dat op de basisschool altijd, redelijk traumatische ervaring :D
Gave dingen kan je allemaal zeg!

Touwklimmen!

Vrouwen zijn ook welkom om gave dingen te doen bij RPB. Een beetje meer vrouwen die deze sport doen zou leuk zijn!

• #2.391
Nou, we zijn echt wel een hoop van elkaar verwijderd... Totaal zo'n 60kg.

Kwa BW ook zo een 14 kg ? :p

Touwklimmen!

Haha thanks meis.

Net bij de tandarts geweest.. verstandskies eruit.. :mad: Ben als de dood voor naalden, dus zal maar niet vertellen hoe ik me daar gedroeg.
Kleine hint:
:janken::huilen::treuren::bang::angstig::eek2:
Oh ja en natuurlijk niet 1 keer een naald in m'n mond.. oohh nee hoor hoppa 2 van die naalden in je mond en t*ring je had me niet willen zien.
:o
Zit hier met een verdoofde mond ook, kan niet normaal praten lol. Tandarts adviseerde me om vandaag niet te gaan trainen vanwege de druk die er dan op komt te staan. Ik ga morgen wel weer als het beter gaat.. Bij mij duurt herstellen van wonden vaak langer dus hopelijk gaat dit niet te lang duren.
Echt fuuuu irritant, wilde weer lekker gaan trainen. Klote kies.

Ben trouwens wel blij dat ik nog leef loool. :P

Laatst bewerkt:
als de dood voor naalden maar wel helemaal ondergetattooeerd... :dunno:

• #2.394
Haha ja dat hoor ik wel vaker...Ik laat me liever 4 uur lang tattoeëren dan dat ik bloed moet laten prikken. Anders is het weer: :janken::huilen::treuren::bang::angstig::eek2:
Erg he. :P :o

+1

Ik denk dat Sanne het niet zo fijn vindt als er iets IN wordt gespoten, i.p.v. er uit (ter decoratie )... ;)

:roflol:

Laatst bewerkt:
Sterk bezig geweest zeg en sterkte verder vandaag!

Die 'angst' voor naalden is mij niet vreemd. Hou er ook niet bepaald van.:(
Goed dat je het toch gedaan hebt!:)

• #2.399
Ik heb diezelfde naalden angst:(:( zelfs zo erg dat mijn bloedsuikerspiegel zo sterk daalt dat ik echt moet vechten om niet flauw te vallen..zo stom:mad:..

Verder ben ik nog steeds sprakeloos van je enorme krachttoename. Echt stoer!! Ik vind het echt jammer dat ik niet in NL woon anders had ik echt een keertje meegedaan op de RPB!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven