MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.401
Dat had ik straks ook.. werd helemaal bleek haha. Dat heb ik ook met piercings, ga ik ook bijna knockie. :p

Als je ooit weer eens in NL bent, laat het weten. Vorige keer liep het niet goed maar was ook een beetje drukke tijd in december he. :o

Ik heb diezelfde naalden angst:(:( zelfs zo erg dat mijn bloedsuikerspiegel zo sterk daalt dat ik echt moet vechten om niet flauw te vallen..zo stom:mad:..

Verder ben ik nog steeds sprakeloos van je enorme krachttoename. Echt stoer!! Ik vind het echt jammer dat ik niet in NL woon anders had ik echt een keertje meegedaan op de RPB!

Gezien je pics vinden wij bij RPB het ook erg jammer;)

DL raw gaat je beter af dan suited? Foutje zeker??

• #2.404
Nee hoor geen foutje, ik vind RAW DL veel leuker... + dat ik geen goed suit heb dus voorlopig gewoon RAW verder ga. :p In september heb ik pas weer een officiële PL wedstrijd dus dan pas een suit.

Ok, je lift 7,5kg zwaarder RAW ipv suited, meestal liften mensen meer met zo'n pakkie aan, maar je heb gelijk, RAW is beter.

Er bestaat ook nog iets als gewenning. Niet iedereen kan gelijk meer liften door middel van suits. (bedoel niet direct jou hiermee Sanne ;))

• #2.407
Het is ook niet makkelijk om zo maar weer in de goede houding te komen. Sowieso zijn suits niet makkelijk met aantrekken vind ik haha en het is gewoon wennen.

Even wat anders..
Vandaag weer gewogen:
77,3 kg.
Dat betekend dat ik alweer 4 kg kwijt ben. Hehe eind deze maand hoop ik op 76 te zitten en dan 31 juli hopelijk op 72.

Vandaag nog even geen training, vanavond wel 8 km wandelen over het strand dus opzich wel lekkere cardio. :)
Gelukkig geen zwelling of pijn van die rot kies. :D Morgen weer knallen.

Laatst bewerkt:
4 kg eraf, gaat lekker. Heb je je voeding ook echt aangepast of vooral wat meer cardio erbij?

• #2.409
Thanks! Ja voeding is aangepast op mijn manier. :D Hoef ik teminste niet die vieze rijst met kip te eten de hele dag haha want dat werkte echt niet voor mij. Heb een soort van carb cycling voedingsschema, werkt wel goed.

Just curious, wat eet je dan zoal op een gemiddelde dag? Of heb je dat al ergens gepost en heb ik er overheen gelezen?

• #2.411
Op trainingsdagen:
M1: 40 gr havermout, 40 gr whey en 20 gr rozijnen, klein beetje magere melk. Met water is het nou eenmaal vies.
M2: 150 gr gerookte kip, 250 gr kwark
M3: 2 volkoren boterhammen met 100 gr kip, wat komkommer en/of tomaat, sinaasappel of appel
M4: 40 gr ongekookte volkoren pasta, pasta saus en wat sla en/of komkommer, 100 gr kip/rund
Voor het trainen: 20 gr whey, BCAA
Trainen
na het trainen: Kleine schep dextrose, 40 gr whey
M5: 4 gekookte eieren; 2 met geel, 2 zonder
M6: 250 gr kwark

Als ik niet train dan laat ik gewoon alle koolhydraten weg behalve het fruit. Eet dan wel wat meer groente en wat meer vet.
Ik neem wel iedere dag een stuk fruit, vind ik lekker en is gezond. :)

Laatst bewerkt:
En je doet natuurlijk ook wel een stuk meer cardio nu... Sowieso na elke training minstens 40min toch?

En voor dit schema was het meer een vreetbui was een paar maanden o.i.d. als ik het goed onthouden heb, toch :D

• #2.415

En dan verschilt het ook weer of het dan wel of niet een werkdag is. Als ik van 12:00 tot 20:00 moet werken dan eet ik dat wel allemaal want dan heb ik het wel nodig. Ben dan de hele tijd aan het lopen.
Mocht ik vrij zijn, dan is het wel iets minder aangezien ik dan weer minder honger heb. :P

En je doet natuurlijk ook wel een stuk meer cardio nu... Sowieso na elke training minstens 40min toch?

Ja klopt, niet iedere training hoor. Net wanneer ik er tijd voor heb. Vind het wel fijn eigenlijk. :p

En voor dit schema was het meer een vreetbui was een paar maanden o.i.d. als ik het goed onthouden heb, toch :D

Haha klopt dat was echt sick. Daarom was ik zoveel aangekomen, niet normaal. :o Maar ik kan dan ook echt heeeeeeeel veel eten, echt heel veel. Denk dat ik een eetwedstrijd wel zou kunnen winnen, al zou ik dat willen. :P

Laatst bewerkt:
Dat zijn mooie berichten. Ga zo door dan moet je doel te halen zijn!

• #2.418
Thanks Mike.

Zit te twijfelen om mee te doen aan de Miss Beachproof Contest 2011...
http://forum.dutchbodybuilding.com/forumdisplay.php?f=267
Weet niet of ik daar nou wel zo geschikt voor ben, sowieso al niet echt een fan om in bikini op de foto te gaan met m'n witte lichaam lol. :roflol: Nog even over nadenken..

Gaat dat niet ten koste van andere doelen?

• #2.420
Nee hoezo? Was toch al niet van plan om met die lichaam de rest van m'n leven te delen. :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven