Fitness Seller

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Lekkere training.

Wel vreemd bij de Incline Bench Press, dat het de laatste keer wel lukte, die 14kg :p

Haha ja vond ik ook, maar heb dat wel vaker.. Dan heb ik te weinig rust genomen... Doe dat soms wel eens :o

Ik zag je muziek smaak, ook een hardcore punk liefhebber :D

Goeie training btw! Met welk gewicht begon jij eigenlijk bij de bench press? Ik hoop dat ik met mijn huidige dieet + trainingsschema ook is vooruit ga op de bench (al zit ik daarvoor wel nog te laag qua calorieën).

Ik ga een week op onderhoud, mijn energie zit er doorheen en ik kon deze week minder dan normaal hebben. Op advies van iemand anders ga ik ween weekje op onderhoud. Laat nu net toevallig een meting zijn zondag:P Ik reken toch al niet op veel vetverlies, enkel spiermassa winst.

Ik ga na die week onderhoud mijn voeding opnieuw afstemmen en extra cardio toevoegen. "Smelt eindelijk stom vet!" ghehe.

Ja, jij ook? Volgende week ook Ieperfest?

Thanks! Met de bench press.. 20 kilo ofzo denk ik? Doe dat nog niet zo lang eigenlijk. Stuk of 6 keer gedaan nu. Gaat best snel met de gewichten :P

Minder energie, komt zeker doordat je te weinig koolhydraten at? Ik barste juist van de energie toen ik maar 15 a 20 KH op een dag kreeg... Heel vreemd..

Cardio na je KT helpt echt goed, vind ik zelf...

Mijn begin bench was 4 weken terug 8 x 20 kg (allereerste bench ooit was 1 x 20 O.O, dat was na mijn anorexia look-alike period). Mijn bench nu is op max. 6 x 25 kg..

Hoe snel ging het bij jou omhoog? Ik ben een ecto dus ik moet er gewoon heel veel moeite voor doen:P. Ik denk dat ik er ook een incline dumbbell press tussen ga gooien.

Onderschat de rustperiode's tussen de sets toch maar niet.

Zonder rust lukt het je 3x, met rust lukt het je 8x, welke denk je dat de grootste groei-impuls geeft aan je spieren? (Retorische vraag :p )

Mijn begin bench was 4 weken terug 8 x 20 kg (allereerste bench ooit was 1 x 20 O.O, dat was na mijn anorexia look-alike period). Mijn bench nu is op max. 6 x 25 kg..

Hoe snel ging het bij jou omhoog? Ik ben een ecto dus ik moet er gewoon heel veel moeite voor doen:P. Ik denk dat ik er ook een incline dumbbell press tussen ga gooien.

Weet niet hoe snel het bij mij ging, ik probeer elke keer meer te pakken... maargoed dat kan niet elke keer. Zou ook niet gezond wezen. :P
Doe je inciline dumbbell flyes ook?

Onderschat de rustperiode's tussen de sets toch maar niet.

Zonder rust lukt het je 3x, met rust lukt het je 8x, welke denk je dat de grootste groei-impuls geeft aan je spieren? (Retorische vraag :p )

Snap ik maar was te enthousiast dat ik meteen die 14 kg er achter aan wou doen, niet slim dus. Normaal neem ik 30 a 40 seconden rust.. :)

Donderdag 5 augustus
Rug + Schouders

Rug

Deadlift. Nu wel goed uitgevoerd + 20 kg stang meegerekend.
1 x 8 x 30
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60

Seated Row. (Is niet de seated cable row)
1 x 8 x 55
1 x 7 x 60.. haalde het net niet
1 x 3 x 65.. burn.. 1 x 5 x 60 erachter aan gegooit
1 x 8 x 60 :D

Front Pulldown.
1 x 8 x 40
1 x 8 x 45
1 x 3 x 50
1 x 5 x 45

Straight Arm Pulldown met stang
1 x 12 x 15
1 x 04 x 20
1 x 08 x 15
1 x 12 x 10
Ik had echt zo een spierpijn van woensdag, dat het niet echt ging..

Schouders

Standing Militairy press.
1 x 8 x 10
1 x 8 x 20
1 x 4 x 30
1 x 8 x 25

Side Raises.
1 x 10 x 6
1 x 05 x 7
1 x 10 x 6
1 x 12 x 4

Seated Bent Over Raises.
1 x 10 x 4
1 x 05 x 6
2 x 10 x 4

Upright Row.
1 x 12 x 10
1 x 05 x 20
2 x 12 x 15
Ging ook niet lekker, alles deed pijn.. toch geprobeerd maar als ik 'm niet omhoog krijg dan kan ik het beter met iets lichtere gewichten doen.

Deadlift ging wel erg goed vond ik zelf. :D

Sterk hoor
doe je ook cardio?

Jep, normaal 30 minuten na m'n krachttraining maar m'n vriend was de hele week bij me dus het was overbodig hehehe. :rolleyes:

Heerlijk weekje vakantie gehad :heart: :) Morgen weer lekker benen training, nu al zin in!

Slaap lekker allemaal!

Kennelijk wel dus.

Dus alleen uiterlijk telt bij je ontmaagding:P?

Hahahaha je hapt wel want je weet dat we gelijk hebben dat het gros van de vrouwen liever lui dan moe is ;)

Maandag 9 augustus
Benen

Opwarmen 10 minuten op de fiets

Squatten. Ik weet alleen niet zeker of de stang 20 kilo was.
1 x 8 x 40
1 x 8 x 60
1 x 8 x 65
1 x 8 x 70 :D

Walking Lunges. Eigenlijk zijn het 12 reps, want als ik er 8 doe dan heeft ieder been maar 4 reps gedaan..
4 x 8 x 12

45° Leg Press.
1 x 8 x 120
1 x 8 x 130
1 x 8 x 140
1 x 8 x 150 :D

Leg Extension.
2 x 12 x 25

Standing Gluteus.
2 x 12 x 50
2 x 12 x 60

Niet echt top training, maar had maar 3 kwartier de tijd.
Daarna snel naar huis, en feestje vieren. xD Net geslaagd voor m'n auto rijbewijs. :hedbang:

Laatst bewerkt:
Zodeju, zéér nette trainingen :thumbs:

Gefeliciteerd met je rijbewijs en ga zo door!

Holy moly, sterke squats lady Sanne :eek:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven