Sannee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 28%
Lekkere training.
Wel vreemd bij de Incline Bench Press, dat het de laatste keer wel lukte, die 14kg![]()
Haha ja vond ik ook, maar heb dat wel vaker.. Dan heb ik te weinig rust genomen... Doe dat soms wel eens

Ik zag je muziek smaak, ook een hardcore punk liefhebber
Goeie training btw! Met welk gewicht begon jij eigenlijk bij de bench press? Ik hoop dat ik met mijn huidige dieet + trainingsschema ook is vooruit ga op de bench (al zit ik daarvoor wel nog te laag qua calorieën).
Ik ga een week op onderhoud, mijn energie zit er doorheen en ik kon deze week minder dan normaal hebben. Op advies van iemand anders ga ik ween weekje op onderhoud. Laat nu net toevallig een meting zijn zondagIk reken toch al niet op veel vetverlies, enkel spiermassa winst.
Ik ga na die week onderhoud mijn voeding opnieuw afstemmen en extra cardio toevoegen. "Smelt eindelijk stom vet!" ghehe.
Ja, jij ook? Volgende week ook Ieperfest?
Thanks! Met de bench press.. 20 kilo ofzo denk ik? Doe dat nog niet zo lang eigenlijk. Stuk of 6 keer gedaan nu. Gaat best snel met de gewichten

Minder energie, komt zeker doordat je te weinig koolhydraten at? Ik barste juist van de energie toen ik maar 15 a 20 KH op een dag kreeg... Heel vreemd..
Cardio na je KT helpt echt goed, vind ik zelf...