XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zal binnekort eens kijken hoe strict je alles doet Sanne, for now, I'm impressed :D

• Topic Starter Topic Starter
Holy shit hey (xcuse my language) wil echt graag die foto's zien dan :eek:. Je bent echt lekker bezig vind je dat 'geen boeiende gewichten' ;).

Bezig met mn blogje :rolleyes:

Haha zoals meneer hier onder zegt, ik ben geen gemiddeld popje.
The worst thing you can be is average. ;)

Ja het is vrij sterk, maar je weegt ook 72kg dus je bent niet echt een gemiddeld popje. Nette trainingen, doet me beetje denken aan men vrouwelijke trainingspartner, die is ook goed sterk aan het worden :)

Size doesn't matter :rolleyes: what a load of crap haha

Inderdaad, heb geen maatje XS en dat zal het ook nooit worden met mijn bouw.. xD
Lol... genoeg mannen zeggen: Het ligt niet aan de lengte, het ligt eraan wat je ermee doet.. dat is pas bullshit. Met een dingetje van 5 cm kun je niets hoor. :D

Ik zie vele mannen 40 kg in het begin drukken, goed geen brede mannen maar toch! Vrouwen wagen zich normaal gesproken niet aan de bench! Je bent ook vrij sterk in je triceps en dat helpt ook wel een beetje mee :)

---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

Was je nog steeds op dieet? Of wou je daar nog mee wachten? je gaat iig goed vooruit qua kracht!

Hoe heb je trouwens een maand terug een squat kunnen doen van 40 kg en nu van 70 kg :S!!? Ik ben er ook voor het eerst mee begonnen en poging 2 ging dus ook mis :(

Thanks chick! Ik vind bankdrukken juist lekker, veel vrouwen doen het ook niet. Denk dat geen 1 chick het bij ons doet op de gym...

Dieet gaat erg slecht de laatste tijd.. 3 kg aangekomen.. :mad: gvd.. Maar komt wel weer goed. Is er zo weer af :P

Ja van die squat weet ik ook niet, maar je moet wel weten dat ik 'm niet als full squat doe haha dan val ik denk gewoon om. Ik probeer wel zo diep mogelijk.

Je bench is idd behoorlijk sterk ivm de gemiddelde vrouw hier. En da terwijl je niet zo lang bezig bent?

Ik zal TGA eens foto's laten maken als we samen gaan trainen.. Dat is volgende week of die week erop. Bij de bench is de stang wel bij opgeteld he.. Weet niet of iedereen dat hier doet.

Ik zal binnekort eens kijken hoe strict je alles doet Sanne, for now, I'm impressed :D

Jaaaaa tommie :p Komt goed!

Laatst bewerkt:
Het is gewoon gebruikelijk iig om de stang erbij te tellen, dat is tenslotte het gewicht wat je drukt:p.

Duidelijk :p

Vandaag geen schouder + rug training gedaan maar een uur kickboksen (zaktraining). Morgen ochtend naar belgië t/m maandag.. IEPERFEST! :hedbang::rocker: Dus deze week helaas niet kunnen doen. Volgende week maar weer :D Is wel lekker.. heb een beetje rug pijn dus was ook niet echt fijn geweest.

Vandaag geen schouder + rug training gedaan maar een uur kickboksen (zaktraining). Morgen ochtend naar belgië t/m maandag.. IEPERFEST! :hedbang::rocker: Dus deze week helaas niet kunnen doen. Volgende week maar weer :D Is wel lekker.. heb een beetje rug pijn dus was ook niet echt fijn geweest.

Heey hardcore-BB dame :D

Hoe was het Ieperfest? nog helemaal lam of valt t wat mee? :rolleyes:

Ben mijn fotodraadje ook weer aan het updaten. Meld het even omdat je er laatst naar vroeg :engel:

Trainze!

Heey hardcore-BB dame :D

Hoe was het Ieperfest? nog helemaal lam of valt t wat mee? :rolleyes:

Ben mijn fotodraadje ook weer aan het updaten. Meld het even omdat je er laatst naar vroeg :engel:

Trainze!

Hey timmmmmmehhh

Ieperfest was onwijs vet. Wel regen gehad, maar ook onwijs lekker weer!
Haha nee niet lam, ik drink al 1,5 jaar geen alcohol, dus lekker nuchter geweest! :D

Ik heb je log gecheckt.. gaat lekker!
Dit plaatje past wel bij je naam hehe... dat zag ik in belgië.. echt iets voor belgen (no offence :P):
2uqobok.jpg

Epic! :cool:

Dinsdag 17 augustus
Benen

Opwarmen 10 minuten op de cross trainer

Squatten.
1 x 8 x 60
1 x 8 x 65
1 x 8 x 70
1 x 8 x 80

Walking Lunges. Gewicht is per hand. Eigenlijk zijn het 12 reps, want als ik er 8 doe dan heeft ieder been maar 4 reps gedaan..
1 x 8 x 12
1 x 8 x 14
1 x 4 x 16
1 x 8 x 14

45° Leg Press.
2 x 8 x 150
2 x 8 x 155

Leg Extension. Blijft een k*t oefening.. Wil 'm echt zwaar pakken maar dan gaat het met moeite en kom ik niet verder dan 6 reps...
2 x 12 x 25
2 x 12 x 20

Standing Leg Curl.
2 x 12 x 35 rechts / 2 x 12 x 35 links. logisch xD

Standing Gluteus
1 x 12 x 55
1 x 12 x 60

Seated Calf Raises.
2 x 25 x 35

Standing Calf Raises.
1 x 25 x 35
1 x 25 x 40

30 minuten cardio. 12 minuten cross trainer / 18 minuten fietsen.

Ging wel lekker!

Laatst bewerkt:
hmm je ziet er wel uit als een lekker wijffie. single?

strak comment, wind jij altijd de vrouwtjes zo makkelijk om je vinger:rolleyes:

strakke training weer Sanne
(heb het bier al drie weken niet meer aangeraakt hehe)

Hehe xD

Thanks man. Erg goed dat je al even geen alcohol gedronken hebt. Merk je ook verschil of nog niet?

merk het als een achterlijke, haha ben alweer 4 kilo kwijt de goeie kilo's. drink nu bijna 4 weken enkel water en af en toe een vruchtendrankje.

zit ook weer op 6 maaltijden per dag, heb net vakantie achter de rug en werk is weer begonnen. op een of andere manier heb ik veel meer discipline op het werk om het eten naar binnen te werken, (je kijkt toch vaker op de klok:rolleyes:)

greetz

Toe maar, toe maar! Erg goed.. 4 kilo in 4 weken is erg snel. En nu volhouden :D

T was me nog nooit opgevallen op je foto dat je plakplaatjes hebt :D

Woensdag 18 augustus
Borst + Triceps + Biceps

Opwarmen 5 minuten op de fiets

Borst

Benchpress incl stang.
1 x 8 x 30
1 x 8 x 40
1 x 8 x 45
1 x 4 x 50... :mad:

Incline Dumbbell Press. Gewicht is per hand.
1 x 8 x 12
1 x 8 x 14
2 x 6 x 16

Incline Dumbbell Flyes. Gewicht is per hand.
1 x 10 x 8
1 x 10 x 9
2 x 10 x 10

Biceps

Dumbbell Preacher Curl. Gewicht is per hand.
1 x 8 x 8
1 x 8 x 10
1 x 8 x 8
1 x 8 x 10

Dumbbell Curl. Gewicht is per hand.
1 x 8 x 10
1 x 4 x 12
1 x 5 x 12
1 x 8 x 10

Triceps

Close Grip Benchpress.
1 x 8 x 10
1 x 8 x 20
1 x 8 x 30
1 x 8 x 35

Cable Pushdown met touw
1 x 12 x 15
1 x 09 x 20
1 x 12 x 15
1 x 05 x 20 + 1 x 7 x 15

Daarna nog even 12 minuten fietsen.
Vandaag getraint met TGA :D Ging wel lekker vond ik zelf!

Laatst bewerkt:
Goed ontwikkelde kuiten! Die mis ik helaas, ze zijn lang gespierd :S Net als al mijn spieren trouwens, niet echt de ideale bouw om bijv. Pauline nordin als voorbeeld te nemen (om maar iets op te noemen). Ik kijk wel hoe ver ik kom met mijn eigen bouw, ik ga pas over enkele maanden op spieropbouw focussen.

Voor de rest train je erg zwaar zeg! Of je bent een lucky basterd met goeie genen, of je hebt voor je met Kt begon al een sport gedaan.

Je gaat lekker iig!!!

Lijkt me ook lachuh om is een foto in de sportschool te maken:D Dan moet ik wel eerst een mobiel vinden met een fotofunctie:P

Lijkt ook wel alsof je onwijs lange armen hebt? Ik heb echt korte beentjes en armen.. ben ook maar 1.64 xD Bij sommige dingen met het soms op de hoogste of laagste stand, legt er net aan bij wat.. :mad:

Nee voor ik met KT begon heb ik geen sport gedaan.. naja vroeger, maar dan praat ik over een jaar of 10 terug. Ik ben van mezelf erg sterk denk ik, en vind het ook wel fijn dat ik er nu wat mee ben gaan doen. :D

Neem je camera mee, heb ik dus ook gedaan. ;)

Maar thanks chick! Jij gaat ook lekker hoor, flink sterk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven