Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Holy shit hey (xcuse my language) wil echt graag die foto's zien dan. Je bent echt lekker bezig vind je dat 'geen boeiende gewichten'
.
Bezig met mn blogje![]()

Ja het is vrij sterk, maar je weegt ook 72kg dus je bent niet echt een gemiddeld popje. Nette trainingen, doet me beetje denken aan men vrouwelijke trainingspartner, die is ook goed sterk aan het worden
Size doesn't matterwhat a load of crap haha

Ik zie vele mannen 40 kg in het begin drukken, goed geen brede mannen maar toch! Vrouwen wagen zich normaal gesproken niet aan de bench! Je bent ook vrij sterk in je triceps en dat helpt ook wel een beetje mee
---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------
Was je nog steeds op dieet? Of wou je daar nog mee wachten? je gaat iig goed vooruit qua kracht!
Hoe heb je trouwens een maand terug een squat kunnen doen van 40 kg en nu van 70 kg :S!!? Ik ben er ook voor het eerst mee begonnen en poging 2 ging dus ook mis![]()
gvd.. Maar komt wel weer goed. Is er zo weer af 
Je bench is idd behoorlijk sterk ivm de gemiddelde vrouw hier. En da terwijl je niet zo lang bezig bent?
Ik zal binnekort eens kijken hoe strict je alles doet Sanne, for now, I'm impressed![]()
Komt goed!vanaf 18cm kan je gaan nadenken wat je ermee kan doenLol... genoeg mannen zeggen: Het ligt niet aan de lengte, het ligt eraan wat je ermee doet.. dat is pas bullshit. Met een dingetje van 5 cm kun je niets hoor.![]()

Dus deze week helaas niet kunnen doen. Volgende week maar weer
Is wel lekker.. heb een beetje rug pijn dus was ook niet echt fijn geweest.Vandaag geen schouder + rug training gedaan maar een uur kickboksen (zaktraining). Morgen ochtend naar belgië t/m maandag.. IEPERFEST!Dus deze week helaas niet kunnen doen. Volgende week maar weer
Is wel lekker.. heb een beetje rug pijn dus was ook niet echt fijn geweest.

Heey hardcore-BB dame![]()
Hoe was het Ieperfest? nog helemaal lam of valt t wat mee?
Ben mijn fotodraadje ook weer aan het updaten. Meld het even omdat je er laatst naar vroeg
Trainze!

):
hmm je ziet er wel uit als een lekker wijffie. single?

strak comment, wind jij altijd de vrouwtjes zo makkelijk om je vinger
strakke training weer Sanne
(heb het bier al drie weken niet meer aangeraakt hehe)
)
Ging wel lekker vond ik zelf!T was me nog nooit opgevallen op je foto dat je plakplaatjes hebt![]()

bad girl
Dan moet ik wel eerst een mobiel vinden met een fotofunctie

strak comment, wind jij altijd de vrouwtjes zo makkelijk om je vinger![]()