MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Epic squats idd.

• Topic Starter Topic Starter
Zodeju, zéér nette trainingen :thumbs:

Gefeliciteerd met je rijbewijs en ga zo door!

Dank je wel man! :D Jammer dat je je log niet meer update. Hoe gaat t met jou trainingen?

Holy moly, sterke squats lady Sanne :eek:

:DIk weet ook niet hoe 't komt... eerst lukte het niet met 40 kg.. maar toen durfde ik niet echt, nu doe ik 't gewoon. Merk vanzelf wel wanneer ik omval hehe :p Bedankt voor de complimentjes :cool:

Die squats :O

(stiekem ben je toch een vent he!)

Als ik een pik heb, dan heb jij een k*tje! :D

Shhhht, don't tell, maar ik heb een k*tje op de plek van mn navel laten maken, zodat ik mezelf kan nken hihi:$

Dank je wel man! :D Jammer dat je je log niet meer update. Hoe gaat t met jou trainingen?

:DIk weet ook niet hoe 't komt... eerst lukte het niet met 40 kg.. maar toen durfde ik niet echt, nu doe ik 't gewoon. Merk vanzelf wel wanneer ik omval hehe :p Bedankt voor de complimentjes :cool:

Super! Ik doe zelfs mee aan de 'Open Noord Nederlandse Kampioenschappen' , en dat word mijn allereerste wedstrijd :D.

Zal binnenkort mijn logje weer eens updaten, je schrikt je werkelijk kapot :).

Groeten uit Sneek! :wave2:

Bwoaaaah dat zeg je ook alleen maar in b*ch-mode, want dat vind je niet :D

En heb jij recht van spreken zonder foto's, met discutabele stats e.d. (zie begin log) ;)

Nee, bitchmode was uit.. sorry babe ;)
Foto's komen volgende week als het goed is :D

Super! Ik doe zelfs mee aan de 'Open Noord Nederlandse Kampioenschappen' , en dat word mijn allereerste wedstrijd :D.

Zal binnenkort mijn logje weer eens updaten, je schrikt je werkelijk kapot :).

Groeten uit Sneek! :wave2:

Ohh nice man, wens je veel succes en zal je log in de gaten houden!

Groetjes vanuit zee :cool:

Woensdag 11 augustus
Borst + Triceps + Biceps

Opwarmen 5 minuten op de fiets

Borst

Benchpress incl stang
1 x 8 x 40
1 x 4 x 50 afgemaakt tot 8 reps, met hulp
2 x 8 x 45

Incline Dumbbell Press
1 x 8 x 12
1 x 4 x 16 + 1 x 4 x 14
2 x 8 x 14

Incline Dumbbell Flyes
2 x 10 x 8
1 x 06 x 10
1 x 08 x 10

Biceps

Preacher Curl
1 x 8 x 20
1 x 8 x 22,5
2 x 2 x 25
1 x 8 x 22,5

Dumbbell Curl
1 x 8 x 10
1 x 3 x 12
1 x 5 x 12
1 x 8 x 10

Triceps

Lying Barbell French Press excl stang
1 x 5 x 20
1 x 3 x 20
Dumbbell Triceps Extension
1 x 10 x 14
1 x 10 x 16

Lukte echt voor geen meter meer met de barbell, zag pas te laat dat ik een verkeerde stang had, toen was ik al klaar met m'n set.

Cable Pushdown
1 x 12 x 20
1 x 8 x 25
Met touw
1 x 10 x 20
1 x 12 x 15

Ging opzich wel lekker! Eindelijk de 50 kg gehaald met bankdrukken! :D

Holy applepie, jij bent echt sterk in je borst hey! :eek: indrukwekkende gewichten die je wegdrukt! Ben je erg strict in je uitvoering?

Je vliegt toch wel even de afsluitdijk over voor een mede-DBB'r? :janken:toch....?....Sanne....?.....toch...?

nette kracht stats voor zo,n kleine vrouw :)
niet verwacht xD :p

Holy applepie, jij bent echt sterk in je borst hey! :eek: indrukwekkende gewichten die je wegdrukt! Ben je erg strict in je uitvoering?

Je vliegt toch wel even de afsluitdijk over voor een mede-DBB'r? :janken:toch....?....Sanne....?.....toch...?

Is het echt zo sterk dan?? Nee, ff serieus.. ik vind het nog niet echt boeiende gewichten, maar komt doordat ik t vaak nooit goed genoeg vind.. is vaak een irritante eigenschap..

Sneek is maar 1,5 uur rijden.. en heb sinds maandag m'n rijbewijs behaald dus who knows :D

nette kracht stats voor zo,n kleine vrouw :)
niet verwacht xD :p

Mannen zeggen toch altijd: Size doesen't matter? ;)

Is het echt zo sterk dan?? Nee, ff serieus.. ik vind het nog niet echt boeiende gewichten, maar komt doordat ik t vaak nooit goed genoeg vind.. is vaak een irritante eigenschap..

Sneek is maar 1,5 uur rijden.. en heb sinds maandag m'n rijbewijs behaald dus who knows :D

Holy shit hey (xcuse my language) wil echt graag die foto's zien dan :eek:. Je bent echt lekker bezig vind je dat 'geen boeiende gewichten' ;).

Bezig met mn blogje :rolleyes:

Ja het is vrij sterk, maar je weegt ook 72kg dus je bent niet echt een gemiddeld popje. Nette trainingen, doet me beetje denken aan men vrouwelijke trainingspartner, die is ook goed sterk aan het worden :)

Size doesn't matter :rolleyes: what a load of crap haha

Ik zie vele mannen 40 kg in het begin drukken, goed geen brede mannen maar toch! Vrouwen wagen zich normaal gesproken niet aan de bench! Je bent ook vrij sterk in je triceps en dat helpt ook wel een beetje mee :)

---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

Was je nog steeds op dieet? Of wou je daar nog mee wachten? je gaat iig goed vooruit qua kracht!

Hoe heb je trouwens een maand terug een squat kunnen doen van 40 kg en nu van 70 kg :S!!? Ik ben er ook voor het eerst mee begonnen en poging 2 ging dus ook mis :(

Je bench is idd behoorlijk sterk ivm de gemiddelde vrouw hier. En da terwijl je niet zo lang bezig bent?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven