Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zodeju, zéér nette trainingen
Gefeliciteerd met je rijbewijs en ga zo door!
Jammer dat je je log niet meer update. Hoe gaat t met jou trainingen?
Ik weet ook niet hoe 't komt... eerst lukte het niet met 40 kg.. maar toen durfde ik niet echt, nu doe ik 't gewoon. Merk vanzelf wel wanneer ik omval hehe
Bedankt voor de complimentjes 
Shhhht, don't tell, maar ik heb een k*tje op de plek van mn navel laten maken, zodat ik mezelf kan nken hihi:$

Hehe ja zou ik ook doen als ik zo lelijk was als jou![]()

Dank je wel man!Jammer dat je je log niet meer update. Hoe gaat t met jou trainingen?
Ik weet ook niet hoe 't komt... eerst lukte het niet met 40 kg.. maar toen durfde ik niet echt, nu doe ik 't gewoon. Merk vanzelf wel wanneer ik omval hehe
Bedankt voor de complimentjes
![]()
.
.
Bwoaaaah dat zeg je ook alleen maar in b*ch-mode, want dat vind je niet
En heb jij recht van spreken zonder foto's, met discutabele stats e.d. (zie begin log)![]()

Super! Ik doe zelfs mee aan de 'Open Noord Nederlandse Kampioenschappen' , en dat word mijn allereerste wedstrijd.
Zal binnenkort mijn logje weer eens updaten, je schrikt je werkelijk kapot.
Groeten uit Sneek!![]()

Nee, bitchmode was uit.. sorry babe
Foto's komen volgende week als het goed is![]()
Nee, bitchmode was uit.. sorry babe
Foto's komen volgende week als het goed is
Ohh nice man, wens je veel succes en zal je log in de gaten houden!
Groetjes vanuit zee![]()

Jamaar jamaar jamaar moet je mijn superdudes profiel eens chekuh mangg, ik ben egt wel lekker jwt!

Holy applepie, jij bent echt sterk in je borst hey!indrukwekkende gewichten die je wegdrukt! Ben je erg strict in je uitvoering?
Je vliegt toch wel even de afsluitdijk over voor een mede-DBB'r?toch....?....Sanne....?.....toch...?

nette kracht stats voor zo,n kleine vrouw
niet verwacht xD![]()

Is het echt zo sterk dan?? Nee, ff serieus.. ik vind het nog niet echt boeiende gewichten, maar komt doordat ik t vaak nooit goed genoeg vind.. is vaak een irritante eigenschap..
Sneek is maar 1,5 uur rijden.. en heb sinds maandag m'n rijbewijs behaald dus who knows
Mannen zeggen toch altijd: Size doesen't matter?![]()
. Je bent echt lekker bezig vind je dat 'geen boeiende gewichten'
.
Is het echt zo sterk dan?? Nee, ff serieus.. ik vind het nog niet echt boeiende gewichten, maar komt doordat ik t vaak nooit goed genoeg vind.. is vaak een irritante eigenschap..
Mannen zeggen toch altijd: Size doesen't matter?![]()

what a load of crap haha