koef
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha dank je wel man!
Thanks. Was jij er ook dan?
Hahaha, mooi. Die 220kg scheelde niet veel, zou je het publiek toch wel mee verrast hebben.
Er was nog een ander meisje, die er bij staat. Die kreeg 'm ook een stuk van de grond.Moet vooral k*t zijn voor die mannen die daarvoor even probeerden en hem geen cm van de grond kregen![]()

Haha
op m'n gezicht hehe. Toen zei iemand dat ik bloedde, liep allemaal bloed uit mn been.. perongeluk open gehaald met m'n nagel haha hardcore. 

Moet vooral k*t zijn voor die mannen die daarvoor even probeerden en hem geen cm van de grond kregen![]()

!!!!

12:00 tot 20:00 diensten zijn echt nasty als je daarna nog moet trainen.
Nog even onder de zonnebank gelegen en nu van m'n rust genieten, morgen weer harde training.
Even wat rustiger doen en minder gewicht.Knap dat je zulke volumes steeds weet te draaien. Kan me voorstellen dagt de squat moeizaam gaat als je daarvoor al deadlift en goodmornings gedaan hebt, rug is dan al goed moe. Misschien goodmornings de volgende keer na het squatten doen? Keep up the good work!!
Op m'n schema staat good-mornings voor het squatten, dus dat houd ik al aan. Ik verander iedere keer al wat aan het schema haha.