Sannee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 28%
Vrijdag 29 juli
Training @ Gym Alkmaar
Sinds eergister weer wat last gehad van m'n supraspinatuspees (ik voel steken in m'n biceps iedere keer, schouder geen last van nu) dus besloot vandaag niet te gaan bankdrukken en niet zwaar te squatten. Deadlift wilde ik wel graag doen.
Warming up 5 minuten crosstrainer
Full Squat.
Warming up
8x20 kg
5x40 kg
Worksets
5x60 kg
5x60 kg
5x60 kg
Dumbbell Fly. Gewicht en reps = per hand
8x4 kg
8x4 kg
8x4 kg
8x4 kg
Lekker licht voor het rekken.
Deadlift. Beltless.
Warming up
5x60 kg
3x70 kg
3x90 kg
3x110 kg
3x125 kg
2x135 kg
Worksets
1x140 kg
1x145 kg
Nice ging erg lekker. Had daarvoor maar iets van 1300 kcal gegeten dus best netjes.
Geen steken ofzo hierna, even afwachten of ik van het weekend geen last krijg.
Morgen weer naar de fysio. Degene die er normaal is, is op vakantie dus ben benieuwd wat een ander er van zegt. Ook laat ik m'n vet% weer meten. Ben benieuwd.
Training @ Gym Alkmaar
Sinds eergister weer wat last gehad van m'n supraspinatuspees (ik voel steken in m'n biceps iedere keer, schouder geen last van nu) dus besloot vandaag niet te gaan bankdrukken en niet zwaar te squatten. Deadlift wilde ik wel graag doen.
Warming up 5 minuten crosstrainer
Full Squat.
Warming up
8x20 kg
5x40 kg
Worksets
5x60 kg
5x60 kg
5x60 kg
Dumbbell Fly. Gewicht en reps = per hand
8x4 kg
8x4 kg
8x4 kg
8x4 kg
Lekker licht voor het rekken.
Deadlift. Beltless.
Warming up
5x60 kg
3x70 kg
3x90 kg
3x110 kg
3x125 kg
2x135 kg
Worksets
1x140 kg
1x145 kg
Nice ging erg lekker. Had daarvoor maar iets van 1300 kcal gegeten dus best netjes.Geen steken ofzo hierna, even afwachten of ik van het weekend geen last krijg.
Morgen weer naar de fysio. Degene die er normaal is, is op vakantie dus ben benieuwd wat een ander er van zegt. Ook laat ik m'n vet% weer meten. Ben benieuwd.
Laatst bewerkt:

Als de fysio weer terug is van vakantie laat ik het bij hem meten, ergens half augustus. Even kijken wat er dan uit komt. Morgen eindigt de Miss Beachproof Contest dus zullen er ook eind foto's in m'n contest log te zien zijn die ik morgen laat maken.....

Ik doe niet met hoge gewichten zei hij, want dan word je zo opgepompt...Ik doe altijd maar wat
ik doe om dezelfde reden niet met hoge gewichten trainen!! Dat opgepomte vind ik ook niks!