XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.781
Vrijdag 29 juli
Training @ Gym Alkmaar

Sinds eergister weer wat last gehad van m'n supraspinatuspees (ik voel steken in m'n biceps iedere keer, schouder geen last van nu) dus besloot vandaag niet te gaan bankdrukken en niet zwaar te squatten. Deadlift wilde ik wel graag doen.

Warming up 5 minuten crosstrainer

Full Squat.
Warming up
8x20 kg
5x40 kg
Worksets
5x60 kg
5x60 kg
5x60 kg

Dumbbell Fly. Gewicht en reps = per hand
8x4 kg
8x4 kg
8x4 kg
8x4 kg
Lekker licht voor het rekken.

Deadlift. Beltless.
Warming up
5x60 kg
3x70 kg
3x90 kg
3x110 kg
3x125 kg
2x135 kg
Worksets
1x140 kg
1x145 kg
:D Nice ging erg lekker. Had daarvoor maar iets van 1300 kcal gegeten dus best netjes.
Geen steken ofzo hierna, even afwachten of ik van het weekend geen last krijg.

Morgen weer naar de fysio. Degene die er normaal is, is op vakantie dus ben benieuwd wat een ander er van zegt. Ook laat ik m'n vet% weer meten. Ben benieuwd.

Laatst bewerkt:
  • #2.782
Vanochtend weer naar de Fysio geweest. Degene die er normaal is, is op vakantie dus had nu een andere. Deze was al langer fysio en was allang klaar met de opleiding, bleek dat degene die er dus normaal is nog in opleiding is.
Moest weer allerlei bewegingen doen enzo, merkte ook dat hij wat professioneler was. Ook ging hij m'n nekwervels los masseren etc. Hij kwam tot de conclusie dat m'n schouders helemaal niet overbelast waren maar dat een pees knel zit en dat ik niet flexibel genoeg ben voor sommige oefeningen waardoor het dus pijn gaat doen. Hij liet me ook een beweging doen die je normaal niet zonder pijn kunt doen als het echt een overbelaste pees is.
Ik kon daarna ook veel verder strekken met m'n arm zonder dat het pijn deed en heb nu ook nergens last van. Probleem ook weer opgelost dus. :D
Helaas wel een ander ding wat ik jammer vond maar eigenlijk boeide me het niet zo na het goede nieuws haha. Hij ging ook m'n vet% meten en kwam uit op 29%. Schrok ik wel van, aangezien ik minder weeg en merk ook dat ik iets dunner ben. Dus weet niet wat ik nu aan moet houden. Vet% is niet lager maar gewicht wel, dus spierverlies? Lol.. kan volgens mij niet eens. Kracht is nog op hetzelfde niveau.. Ach eigenlijk boeit het me op het moment niet zo heel erg. Morgen wegen, als ik onder de 75 kg zit ben ik allang tevreden. :) Als de fysio weer terug is van vakantie laat ik het bij hem meten, ergens half augustus. Even kijken wat er dan uit komt. Morgen eindigt de Miss Beachproof Contest dus zullen er ook eind foto's in m'n contest log te zien zijn die ik morgen laat maken.....:o

Zaterdag 30 juli
Cardio

30 minuten fietsen
20 minuten crosstrainer
15 minuten fietsen

Daarna 20 minuten zonnebank. Eerste keer dat ik langer dan 16 minuten ben gegaan en merk dat m'n huid er al aan went.

Laatst bewerkt:
Hoe is het gemeten?

• #2.784
Met zo een huidplooimeter. Hij meet dan op 4 plekken...

Als ik het goed begrijp, dan ben je nu door een ander gemeten. Dat kan al een groot verschil maken. Ook vocht vasthouden kan bij een 4punts huidplooidiktemeting wel wat verschil maken.

Daarom is de spiegel belangrijker dan de meting voor wedstrijdbodybuilders.

Nice DL.

• #2.787
Als ik het goed begrijp, dan ben je nu door een ander gemeten. Dat kan al een groot verschil maken. Ook vocht vasthouden kan bij een 4punts huidplooidiktemeting wel wat verschil maken.

Daarom is de spiegel belangrijker dan de meting voor wedstrijdbodybuilders.

Ja ik had een andere fysio, dus dan moet hij meten he... "Mijn" fysio is op vakantie, en die doet normaal de meting.
Gelukkig ben ik geen wedstrijdbodybuilder. :D

Dank je wel Gijs. :)

Ja nu kun je mij al deadliften met een rugzak van 40kg op:D

• #2.789
Goed plan.. Gevuld met whisky?

haha ja dat is een heel goed plan, ga nu mijn glas trouwens weer even vullen.

• #2.791
Zo, de foto's zijn gemaakt... heb voor de grap er 1 als avatar gebruikt, voor de rest zal ik niets in m'n log posten. Even wachten tot de stemming. :D

ziet er goed uit sanne

hoeveel foto's heb je gemaakt?

• #2.793
Ik heb 3 foto's van het begin, die waren eerst al online te zien. Heb 4 eind foto's laten maken.

zijn foto's begin en eind zelfde poses?

• #2.795
Dat heb ik geprobeerd, wel beetje veranderd want die van het begin waren echt lomp lol voelde me ook niet op m'n gemak. :p

ok spannend waarneer krijgen wij de foto's te zien?

• #2.797
Dinsdag 2 augustus
Training @ Gym Alkmaar

Opwarmen 3 minuten crosstrainer.

Deadlift. Front grip.
5x60 kg
3x70 kg
Worksets
Straps om
3x85 kg
3x85 kg
3x85 kg
Lekker light en easy

Squat.
Warming up
5x20 kg
5x40 kg
5x50 kg
Worksets
3x60 kg
3x60 kg
3x60 kg

Good-Morning.
6x60 kg
6x60 kg
6x60 kg
Nice.

Bench Press. Legs up.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x35 kg
5x40 kg
5x45 kg
Worksets
3x50 kg
3x50 kg
3x50 kg

Small Bench Press.
Warming up
5x30 kg
5x40 kg
5x50 kg
Workset
3x60 kg

Triceps Rope Pulldown.
8x10 kg
8x10 kg
8x15 kg
8x15 kg

Shrugs. :o Had me voorgenomen om ze deze keer met barbell te doen maar ik was al op de helft toen ik daar aan dacht...
12x100 kg
Straps om
12x110 kg
12x125 kg
12x150 kg
Kwam er zo een jongen... :roflol: Ik doe niet met hoge gewichten zei hij, want dan word je zo opgepompt...Ik doe altijd maar wat

Dus ik deed m'n straps om bij de 110 kg.. hij zo: Dat vind ik te ver gaan.. en liep weg. :roflol: Nice

Netjes sanne, ziet er goed uit D=

Goede training ;) ik doe om dezelfde reden niet met hoge gewichten trainen!! Dat opgepomte vind ik ook niks!

• #2.800
Netjes sanne, ziet er goed uit D=

Thanks Daniel.

Goede training ;) ik doe om dezelfde reden niet met hoge gewichten trainen!! Dat opgepomte vind ik ook niks!

Heeeeeee hansie! :p Nee man je moet niet zo opgepompt worden, beter ecto blijven.

Zal vanaf vandaag m'n voeding hier gaan posten in plaats van in m'n contest log maar zal het in een spoiler plaatsen, word anders veels te druk hier.

40 gr brinta, 10 gr rozijnen, 20 gr whey
mexicaanse wraps met zilvervliesrijst, half om half gehakt, paprika en maïs
tjap tjoy, mihoen, babi pangang, fu yong hai
250 gr aardbeien
citroenijsje met zo een drop staaf maar drop weggegooid. nice
200 ml 0% vet yoghurt banaan-kiwi daaamn :lick:
straks
250 magere biogarde yoghurt en 1 scoop muscle milk

ongeveer 1800 kcal. Nice.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven