Even een foto laten maken toen ik bezig was met de leg press
![]()
Wel zwaar, en niet echt lekker gezicht wat ik er bij trok dus even onherkenbaar gemaakt.![]()
Loopt die tattoo nou over je borsten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even een foto laten maken toen ik bezig was met de leg press
![]()
Wel zwaar, en niet echt lekker gezicht wat ik er bij trok dus even onherkenbaar gemaakt.![]()
Lijkt ook wel alsof je onwijs lange armen hebt? Ik heb echt korte beentjes en armen.. ben ook maar 1.64 xD Bij sommige dingen met het soms op de hoogste of laagste stand, legt er net aan bij wat..
Nee voor ik met KT begon heb ik geen sport gedaan.. naja vroeger, maar dan praat ik over een jaar of 10 terug. Ik ben van mezelf erg sterk denk ik, en vind het ook wel fijn dat ik er nu wat mee ben gaan doen.
Neem je camera mee, heb ik dus ook gedaan.
Maar thanks chick! Jij gaat ook lekker hoor, flink sterk!
Ze weegt ook 90 kg
Om maar een greep uit de oefeningen te nemen, ik begon met 5 kg op de tricep pulldown (rechte stang). Goed, ik had toen ook ondergewicht..
Het schijnt dat wanneer je op jonge leeftijd flink veel gesport hebt dat je daar later flink veel profijt van hebt! Ik denk dat het bij jou ook een stukje goeie genen zijn![]()
Ik heb alleen genen om erg lang te worden haha. Mijn broeklengtemaat is ook 34, wel lastig broeken kopen soms..grmbl..
Ik heb aan de ene kant indo genen en mijn halve familie is dus klein en tenger. Mijn andere familie is niet super groot, maar wel erg breed (waarom ik zo lang ben snap ik daarom ook niet). Mijn ma heeft ook nooit veel gesport, maar die is bere sterk en allemaal dikke logge spieren. Ze is een echte mesoZe weegt ook 90 kg
Ik moet het hier maar mee doen LOL.. Het is voor mij een behoorlijke uitdaging om dus spieren te winnen! Je wil ook niet weten met wat voor een gewichten ik begon, jammer dat ik mijn oude foto's niet kan vindenOm maar een greep uit de oefeningen te nemen, ik begon met 5 kg op de tricep pulldown (rechte stang). Goed, ik had toen ook ondergewicht..
Naja heb ik teminste iets goeds uit m'n familie haha voor de rest zijn het vaak (helaas) allemaal nadelen.. 

Nee, dat is m'n chest piece. Die tattoo op mn been loopt door over mn zij, rug, schouder en 3 keer rond m'n arm.
Goeie genen?Naja heb ik teminste iets goeds uit m'n familie haha voor de rest zijn het vaak (helaas) allemaal nadelen..
Hahaha bij mij zijn de broeken altijd te lang, moet ze ook altijd laten inkorten
Oke maar je bent toch maar 1.76.. dat is toch niet zo heel lang? Een vriendin van me is 1.80 en past alle broeken altijd perfect.
Bij mij op de Gym trainen 99% van de vrouwen met zwaar lichte gewichten.
Ik was vorige week bezig op de leg extension, met een chick naast me die daar werkt en altijd met dezelfde gewichten traint.. en die zei van jezus man waarom pak je zoveel gewicht, dan moet je later niet gaan zeuren als je van die massa benen krijgt...
Ik had echt zo iets van omg..![]()
Dan voel ik mij heel even sterk hahaha..

Nee, dat is m'n chest piece. Die tattoo op mn been loopt door over mn zij, rug, schouder en 3 keer rond m'n arm.![]()

Haha ik ken dat. Ik ben op dit forum niet zo sterk, maar in de sportschool moet ik het gewicht op d apparaten vaak x 2 a 3 doen.
Leg extension is 1 van mijn betere oefeningenDan voel ik mij heel even sterk hahaha..
Zodra ik de armen ga doen pak ik weer vrouwen gewichtjes
Vrouwen willen allemaal spillebeentjes.. als ze dan niet strak zijn gaan ze weer zeuren
Het zijn trouwens niet alleen vrouwen die met echt magere gewichten aan komen zetten (ze kunnen vast wel meer want ze trekken niet van die malle gezichten zoals mij!), ook mannen op leeftijd zijn denk ik bang om botten te breken. Ze hebben niet door dat hun botten juist flink kunnen verdikken door zware Kt..
Heb daar boven niet veel te zoeken dus er is een grote kans dat ik daar niet kom hahaha
, avator foto belooft veel, mooi lang haar en gezicht 

Wtf niet zo sterk.. hahaha ik vind van wel hoor, je doet aardig wat gewichten.
Bij mij ging het wel erg snel denk ik... train nu pas echt serieus met schema sinds 3 maanden ofzo.
Als ik ooit eens in de buurt van Emmen ben, kom ik eens mee trainenHeb daar boven niet veel te zoeken dus er is een grote kans dat ik daar niet kom hahaha
---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------
Thanks. Heb je zelf ook tattoo's?

Nee ik weet wat je bedoelt. 26 september is dat toch?Goed dat je log is verplaatstWordt de link naar de trainingsdagboeken ook wat vaker gemaakt
. Heb je tot nu toe niet erg gevolgd, maar daar heb ik nu meer tijd voor
![]()
Je zoon vind het niet zo fijn, las ik? 

heerlijk.
Hahaha 3 dingen waar ik totaal niet gek op benSalami op je pizza... bahhhhhh xD
Poffertjes.. ook niet boeiend. Apfelstrudel al helemaal niet.
Al had je nou een kilo pure chocolade laten zien, dan was het een ander verhaal![]()
Probeer je jaloers te maken en je lacht enkel!
doe ik je daar een plezier mee? vrouwen....

Hahaha stommerd!Probeer je jaloers te maken en je lacht enkel!
Pure chocolade....?doe ik je daar een plezier mee? vrouwen....
Vandaag mijn junkdag, zoals je denk ik al een beetje doorhad. Voel me fantastisch![]()

Lachen is toch gezond? Chocolade niet
Damn, junk jij daar mee? Ik kan veel lekkerdere dingen verzinnen...![]()
) en mals kippenvlees.

. Was 8 kilo afgevallen, nu weer 2,5 erbij. Komt doordat ik dacht ach 1 chocolaatje kan wel, niet dus
Helaas ben ik met eten niet zo gedisciplineerd als met alcohol/sigaretten.Klinkt allemaal alsnog niet lekker haha ik ben meer van de snoep en koek enzo...
Loool mac donalds... daar heb ik 2 keer gegeten in m'n leven. Nooit meer, wat daar allemaal in gaat wil ik niet eens weten. Zelfde als burgerking en KFC, daar heb ik beiden nog nooit gegeten en dat blijft ook zo.
Ik junk niet, als ik 1 keer junk blijf ik junken. Al die shit moet uit m'n lichaam blijven, anders gaat het fout. Was 8 kilo afgevallen, nu weer 2,5 erbij. Komt doordat ik dacht ach 1 chocolaatje kan wel, niet dus
Helaas ben ik met eten niet zo gedisciplineerd als met alcohol/sigaretten.
.
.
..Je hebt gelijk dat mijn benen in verhouding achter lopen,maar dat is met opzet. Dikkere benen betekent ook andere kledingmaat
(en eerlijk gezegd was ik ook een beetje aangeslagen door het feit dat ik de afgelopen tijd negatief commentaar kreeg over mijn benen; dus heb ik juist meer moeite gedaan om ze wat slanker te krijgen)
)