XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
noten

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.842
Die heb ik vandaag en gister al gegeten. Wil eigenlijk op trainingsdagen niet al te hoog in vet zitten, rundergehakt bevat al genoeg vet..

Wat dacht je ervan om na je training er 50gram KH bij te doen in de vorm van Bambix door d e whey shake en sowieso die eiwitten in die 1e 3 maaltijden wat omhoog te gooien naar een 25 gram per maaltijd ipv de 10 die er nu staan.

50 gram KH = 200
3x15gram = 45 gram Proteine = 180

1516+ 380 = +/- 1900kcal.

• #2.845

Nee die hebben even rust nodig.

Wat dacht je ervan om na je training er 50gram KH bij te doen in de vorm van Bambix door d e whey shake en sowieso die eiwitten in die 1e 3 maaltijden wat omhoog te gooien naar een 25 gram per maaltijd ipv de 10 die er nu staan.

50 gram KH = 200
3x15gram = 45 gram Proteine = 180

1516+ 380 = +/- 1900kcal.

Waarom KH na de training? Is toch niet logisch als je aan het "cutten" bent of wel? Dacht altijd dat dat niet mocht.. :o

Die heb ik vandaag en gister al gegeten. Wil eigenlijk op trainingsdagen niet al te hoog in vet zitten, rundergehakt bevat al genoeg vet..

40gr valt wel mee hoor.. weet je macro's niet zo snel maar volgens mij krijg je bijna geen vet binnen verder. bereken anders eens hoeveel eiwit, carbs en vet je binnenkrijgt

• #2.847
40gr valt wel mee hoor.. weet je macro's niet zo snel maar volgens mij krijg je bijna geen vet binnen verder. bereken anders eens hoeveel eiwit, carbs en vet je binnenkrijgt

Heb dat al eens uitgerekend... :P Blijf niet bezig, ik heb bijna iedere dag een ander voedingsschema... Als ik zorg dat er iedere maaltijd eiwitten bij zitten, dan zit dat wel goed.

dan moet je ook niet zeuren over wat je binnenkrijgt :P

Waarom KH na de training? Is toch niet logisch als je aan het "cutten" bent of wel? Dacht altijd dat dat niet mocht.. :o

Volgens de theorie zorgen snelle koolhydraten na de training voor een insulinepiek. Normaal gesproken werkt insuline vetopbouwend en probeer je daarom je insuline-level gelijkmatig te houden, gedurende de dag. Direct na de training en 's ochtends zorgt de insuline-piek er echter voor dat je lichaam van een katabole naar een anabole staat gaat.

Poos niet geweest hier:o..verjaardag gemist..75 kg bench press..Ik kom weer vaker kijken:D
Tip voor morgen: eet wat extra kwark bij maaltijd 2 en 3.

Haha ik blijf ook altijd klooien..vooral ook omdat je idd niet elke dag hetzelfd eet..blijft lastig..

Ik krijg al honger van al die getallen .. knap dat je zo'n schema kan volhouden, mij niet gezien.
Aangebrande noodles ftw :D

Volgens de theorie zorgen snelle koolhydraten na de training voor een insulinepiek. Normaal gesproken werkt insuline vetopbouwend en probeer je daarom je insuline-level gelijkmatig te houden, gedurende de dag. Direct na de training en 's ochtends zorgt de insuline-piek er echter voor dat je lichaam van een katabole naar een anabole staat gaat.

Beste bodybuild broeder het gaat nog wel wat verder dan dat.

De KH zorgen altijd voor een insulinepiek en is altijd een anabool effect.

De insuline zorgt direct na het opstaan ook specifiek voor de grootste opslag, meer nog dan op andere momenten van de dag. Een reden waarom veel bodybuilders in de cut vaak beginnen met een ontbijt van vooral proteine en een beetje vet en een uurtje later dan de kh. Direct na de training hoef je niet zo bang te zijn voor vetopslag. Je spieren moeten aangevuld worden met glycogeen, je wilt vooral de katabole toestand opheffen en de proteine zo snel mogelijk de spieren in dwingen.

KH na de training is een must! Het is een grote misvatting bij vrouwen die na het sporten in de avond alleen nog een beetje kwark of iets dergelijks durven eten.

• #2.855

Oke oke en waarom moest ik dan rozijnen in de ochtend nemen? :p

Poos niet geweest hier:o..verjaardag gemist..75 kg bench press..Ik kom weer vaker kijken:D
Tip voor morgen: eet wat extra kwark bij maaltijd 2 en 3.

Haha 75 kg bench press is niets... is met een bench-shirt he, 85 heb ik al eens gedrukt.
Bedankt voor je tip maar ik neem geen extra kwark meer als het niet nodig is. Te veel kwark lijkt m'n lichaam niet goed op te reageren en het verveeld. :p

Haha ik blijf ook altijd klooien..vooral ook omdat je idd niet elke dag hetzelfd eet..blijft lastig..

Ja blijft lastig maar het houd het spannend.. ik kan niet iedere dag hetzelfde eten want dat verveeld + ik vind het leuk om iedere dag een ander schema te maken.

Ik krijg al honger van al die getallen .. knap dat je zo'n schema kan volhouden, mij niet gezien.
Aangebrande noodles ftw :D

Noodles nomnom :lick:

Beste bodybuild broeder het gaat nog wel wat verder dan dat.

De KH zorgen altijd voor een insulinepiek en is altijd een anabool effect.

De insuline zorgt direct na het opstaan ook specifiek voor de grootste opslag, meer nog dan op andere momenten van de dag. Een reden waarom veel bodybuilders in de cut vaak beginnen met een ontbijt van vooral proteine en een beetje vet en een uurtje later dan de kh. Direct na de training hoef je niet zo bang te zijn voor vetopslag. Je spieren moeten aangevuld worden met glycogeen, je wilt vooral de katabole toestand opheffen en de proteine zo snel mogelijk de spieren in dwingen.

KH na de training is een must! Het is een grote misvatting bij vrouwen die na het sporten in de avond alleen nog een beetje kwark of iets dergelijks durven eten.

Oke zal zometeen eens bambix gaan halen, ben al wat vroeger opgestaan lol anders heb ik geen tijd om naar de winkel te gaan.:rolleyes:

Doe jij zo lang over naar de winkel gaan :P

Doe jij zo lang over naar de winkel gaan :P

men_women_4.jpg

neem mike anders gezellig mee! aangezien die toch niet eet/traint op het moment

• #2.860
neem mike anders gezellig mee! aangezien die toch niet eet/traint op het moment

You jelly his belly?

Hij eet tijdens het winkelen + hij traint z'n biceps aangezien hij de tassen mag dragen, dan doet hij af en toe een paar curls en tricep extensions.. :trollface:

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven