Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk dat je hebt gestemd EN commentaar gegeven!..Je hebt gelijk dat mijn benen in verhouding achter lopen,maar dat is met opzet. Dikkere benen betekent ook andere kledingmaat
(en eerlijk gezegd was ik ook een beetje aangeslagen door het feit dat ik de afgelopen tijd negatief commentaar kreeg over mijn benen; dus heb ik juist meer moeite gedaan om ze wat slanker te krijgen)
En helaas wil mijn zoon sowieso niet samen met mij trainen..had mij ook wel leuk geleken. Tja moet ik het fitnessen gewoon nog 10 jaar volhouden, kan ik dat misschien ooit met mijn jongere zoon doen (die wil vast graag)
Mooie gewichten pak je trouwens al! Respect voor je deathlift!
Pfff negatief commentaar is wel overdreven dan, ik vind ze wel mooi maar niet echt gespierd. Maargoed, zoals je nu dus zegt dat je dat niet wilt, begrijp ik het wel! Ik vind je plaats 1 ook echt wel verdient hoor!
als je niet junkt... doe je dan wisselen met lage en hoge kh-dagen? Of iets om je metabolisme te boosten?
Ik eet nu maar 15 a 20 koolhydraten op een dag. Stel dat ik wel vast kom te staan (wat nog niet is gebeurt), neem ik een junkdag. Pas als ik op gewicht ben, ga ik weer telkens wat meer koolhydraten toevoegen. Ik ben daardoor wel 8 kilo al kwijt, zonder dat ik elke keer honger had.

Lekker hoor! Duh! Sanne weegt haar voeding op moleculair niveau af! jeweettoch!
Niet zo'n graatmager meisje worden hoor Sanne!![]()

Ehhh koolhydraat arme/vrije producten eten?Lekker hoor!
vleeschhh, de meeste sxe die ik ken zijn toch geen vleesliefhebbers.. Anyways, leuke trainingen en burger king is best wel lekker hoor![]()

Dat kan inderdaad, die gaan ook een stapje verder. Ik houd van vlees, 2 keer per dag. Al dat "nepvlees" kan ook niet gezond zijn, de mens is nou eenmaal een vleeseter.
Maar bedankt voor het compliment btw. Tja Burger King... ik ga dan liever naar de Subway om een salade te laten maken, die zijn best lekker ook en je krijgt nog veel ook. Mmmm![]()

Thanks man. Naja normaal gaan ze wel lekker, maar dit keer niet.
Jij nog getraint vandaag?
borst + triceps vandaag, ging natuurlijk super 
Maandag 23 augustus
Benen.
Opwarmen 10 minuten op de cross trainer
Squatten.
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60
1 x 8 x 70
1 x 5 x 80.. kreeg 'm niet soepel omhoog
1 x 3 x 80
Walking Lunges. Ging vandaag erg slecht, viel elke keer zowat om.
Na 12 reps had ik er ook genoeg van, dan maar wat harder knallen bij de andere oefeningen.
1 x 12 x 14 kg dumbbells per hand
45° Leg Press.
1 x 8 x 160
1 x 8 x 165
1 x 8 x 170
1 x 8 x 175
Leg Extension. Ging dit keer wel lekker, denk dat ik die verkeerd uitvoerde...
1 x 12 x 20
1 x 12 x 25
1 x 12 x 30
1 x 12 x 35
Standing Leg Curl.
2 x 12 x 30 rechts / 2 x 12 x 30 links. Langzamere uitvoering.
Standing Gluteus.
1 x 12 x 50
1 x 12 x 60
Seated Calf Raises.
1 x 25 x 35
1 x 25 x 40
Standing Calf Raises.
1 x 25 x 35
1 x 25 x 40.. branden als een gek. Lekker!
Ging lekker vond ik zelf, alleen jammer van die k*t lunges.
Daarna nog wat crunches en sit ups gedaan, en even snel 5 minuten op de fiets. En toen was het tijd om in te pakken en wegwezen, anders was de bus al vertrokken.
Hopelijk heb ik binnekort een auto, veel lekkerder.. scheeld tijd.
Ben er nu trouwens pas achter dat er ook een Lying Leg Curl is. Denk dat ik de Standing Leg Curl en Standing Gluteus daarvoor ga vervangen.
Nu, eten!![]()
Vandaag was ook mijn benendag! Wat een zware oefening is lunges zeg!!! Vandaag voor het eerst gedaan..pff..
Met squaten voel ik nog steeds meer mijn billen. Dat is duidelijk mijn zwakkere plek incl. mijn slappe hams..
Ik dacht ook dat je geen vlees at!
Ik ben verder niet helemaal bekend met dat sXe gebeuren, maar ik weet wel een vet bandje uit die scene(minor thread)..
Ik rook wel (zo heel af en toe), maar verder gebruik ik ook geen drugs en drink ik al heel lang geen alcohol meer. Bevalt mij prima zo![]()
No way dat ik vlees ga opgeven haha veels te lekker!
Haring.... brrrrr...
lunges zijn in welke variatie dan ook, mits goed uitgevoerd... niet leuk...
lopen, achteruit stappen, in smith, met db of stang, diep of met een paardenstapje... mja, ik gooi ze er ook altijd in hoor, goeie oefening!
Houd je helemaal niet van vis?