- Waardering
- 2.664
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ziet er goed uit die squats!!! Gefeliciteerd!!
Hoe lang zit er op zon wedstrijd tussen de verschillende oefeningen? En wat en wanneer eet je zoal op zon dag?
Voor de rest kreeg ik niets door m'n keel.
Zenuwen...Allen bedankt!!!
Thanks! Ehhh de ligt er aan hoeveel mensen er tussen komen. Zaterdag was dat een minuut of 5 ongeveer denk ik. Alles ging zo snel hihi
Gewoon eten, niet extreem veel want dat helpt toch niet. 's ochtend bambix met whey en 1 banaan. Daarna nog 1 krentenbol gegeten en 1 muesli reep met chocolade. Daar hoor je energie van te krijgenVoor de rest kreeg ik niets door m'n keel.
Zenuwen...

, maar ik bedoelde eigenlijk dat chocomel wel voor veel energie kan zorgen, en je drinkt het zo op dus makkelijk weg te krijgen
Niet zwaarder gegaan

Dus ik vertelde wat het was maar het maakte hem niet veel uit, alleen m'n collega's vonden het nogal eng. Ik zweet ook veel in m'n gezicht en zweten hoort bij anabolen gebruik hadden ze gezegd.
Te grappig! Ik heb wel een jaar contract gekregen dus ik kan gewoon doorgaan met het slikken van anabolen.