@ biceps curl
Thanks man.
Zo, dat zijn nog eens gewichten. Je bent lekker bezig meid!
Bedankt, jij bent ook lekker bezig!
Sterk! Netjes hoor! Hoeveel dagen in de week kan je KT doen?
Je zou eens kunnen kijken of je per spiergroep 1 oef meer kan doen en het dan bv over 4 dagen verspreiden (als het niet uitkomt, gewoon eigen plan doen hoor, is maar een idee) Biceps en triceps meer variatie pakken, je pakt 2 vrijwel de soort beweging, biceps kan je ook breed of small pakken op een stang, of je kan een curl ook op schuine bank doen, of concentration, net als met triceps bv oefening die je over je hoofd doet... dat je steeds net effe op een andere bewegingsbaan of vanuit een "andere hoek" je spieren aanspreekt... (heb niet door je hele log gelezen hoor, misschien doe je dit meestal wel die afwisseling, weet ik niet)
Ik vind 3 dagen zat.

Ma - Wo - Vr.. soms wisselt het nog wel eens, als ik met kickboksen mee doe. Dan verschuif ik een dag maar is niet erg.
Voor Biceps pak ik al de preacher curl, dat is op een schuine bank, of bedoel je dit niet?
Ik probeer wel eens af te wisselen hoor, maar bij ons zijn er ook niet altijd mensen in de Gym die weten hoe je de oefening goed uitvoert. Dus dan vind ik het een beetje moeilijk om iets nieuws te proberen, omdat ik dan niet zeker weet of ik het fout doe.. ik probeer het wel eens hoor, van fouten leer je natuurlijk.
Wat is dat nou voor post?
Paar smileys?
Is al aangepast. Bedankt.
Ctrl+a

De tekst staat in 't wit.
Jep, is aangepast.. Jij ook bedankt.
Lol hij denkt dat je aan het squatten bent bij een deadlift? Of je hebt een heel aparte uitvoering, of hij is compleet retarded
Ja die dude zei van ja je kan ook zo squatten... ik zo ja oke.

Ik dacht laat 'm maar gaan, die gast had het er over dat hij al 3 keer een hernia had gehad en weet ik veel... haha rare mensen daar.
whaha geniaal gewoon. Altijd eerst vragen waarom iemand wat vind. En dan of hij het zelf ook even wil voordoen. Grote kans dat zo''n gast het zelf niet eens kan en dan ben je er vanaf.
Hehe ja als zoiets nog eens gebeurt, laat ik hopen van niet, dan zal het zeker anders lopen.
Hahaha, ik moest even zoeken naar de tekst maar wel leuk!

Maar de volgende keer moet je je oefeningen niet laten verpesten door die pauper maar even vriendelijk vragen of hij wilt opzouten.
Dat zijn trouwens flinke gewichten die je daar verplaatst, goed bezig!
Ik ga nogal snel twijfelen, is niet echt een goede eigenschap maar zo heeft iedereen wel wat he.
Bedankt voor je compliment man!