AndroidHealthClinic

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Flinke gewichten zeg, zeker op squat en legpress, echt wel stoer!

Lying leg curl vind ik eerlijk gezegd veel lekkerder. Alleen oppassen dat je niet smokkelt door je heupen op te trekken.

Dank je wel ! :D

Oke, ik ga hem volgende week eens proberen als m'n benen weer aan de beurt zijn! Lekker wezen hardlopen in de regen? :P

Ik hardlopen?
Zou ik wel moeten doen, maar heel weinig zin in de laatste tijd.

Vandaag voordat ik met de training begon, m'n vetpercentage laten opmeten: 28,9%. Dit viel me dus mee, ik dacht eerder aan de 35%. Dieët helpt dus goed. :D

Woensdag 25 augustus
Borst + Triceps + Biceps

Opwarmen 10 minuten op de crosstrainer

Borst

Benchpress incl stang.
1 x 8 x 40
1 x 8 x 47,5
1 x 4 x 50 :(
1 x 4 x 47,5.. ging niet meer.. nog eens proberen
1 x 4 x 47,5.. zelfde verhaal.

Incline Dumbbell Press.
1 x 8 x 14
1 x 4 x 16
1 x 5 x 16
1 x 10 x 14.. 2 extra als straf.. lol

Incline Dumbbell Flyes.
1 x 10 x 9
1 x 10 x 10
met 12 kilo proberen.. lukte niet
2 x 10 x 10

Biceps

Preacher Curl met barbell.
1 x 8 x 20
1 x 8 x 25
1 x 4 x 30
1 x 8 x 27,5

Dumbbell Curl.
1 x 8 x 10
1 x 5 x 12
1 x 4 x 14 + 1 x 4 x 12
1 x 8 x 10

Triceps

Triceps Press.
1 x 8 x 45
1 x 8 x 55
1 x 8 x 60
1 x 8 x 65

Cable Pushdown met touw.
1 x 12 x 15
1 x 06 x 20
1 x 07 x 20
1 x 03 x 25
1 x 12 x 15

Daarna 1 uur op de crosstrainer gestaan... :eek: Dat was goed voor 910 kcal. :cool:

En daarna nog wat buikspieroefeningen.. toen was ik wel eens klaar hehe.
Goeie training, merk wel dat de gewichten niet echt snel meer omhoog gaan.

Benchpress wil ik toch een keer graag 8 reps met 50 kilo maken, komt nog wel! :yarly:

:woot:

Laatst bewerkt:
:bow2: @ biceps curl

Zo, dat zijn nog eens gewichten. Je bent lekker bezig meid!

Sterk! Netjes hoor! Hoeveel dagen in de week kan je KT doen?
Je zou eens kunnen kijken of je per spiergroep 1 oef meer kan doen en het dan bv over 4 dagen verspreiden (als het niet uitkomt, gewoon eigen plan doen hoor, is maar een idee) Biceps en triceps meer variatie pakken, je pakt 2 vrijwel de soort beweging, biceps kan je ook breed of small pakken op een stang, of je kan een curl ook op schuine bank doen, of concentration, net als met triceps bv oefening die je over je hoofd doet... dat je steeds net effe op een andere bewegingsbaan of vanuit een "andere hoek" je spieren aanspreekt... (heb niet door je hele log gelezen hoor, misschien doe je dit meestal wel die afwisseling, weet ik niet)

Vrijdag 27 augustus
Rug + Schouders

Ik was bij m'n vriend in Leerdam, dus ben daar wezen trainen. Natuurlijk ging de fitness instructeur zich ermee bemoeien en nog zo een andere pauper.. :mad:

Rug

Deadlift.
1 x 8 x 60
1 of andere pauper ging zich er dus mee bemoeien en zei dat ik hem verkeerd uitvoerde blablabla dus heel gedoe
ik nog een keer
1 x 8 x 60
begon hij weer te zeuren en zei dat ik het anders moest doen. Dus ik anders gedaan. Toen had ik zoiets van ik ga wel naar m'n volgende oefening.
Zegt die pauper ja squatten is toch voor je benen? Ik zo dude ik was aan het deadliften wtf ??? hij zo ohh ja voor een deadlift voer je hem wel goed uit, ik dacht dat je aan het squatten was. WTF :mad::mad: heel m'n deadlift dus verdoet.
:mad: Oke ik luister dus voortaan naar niemand meer. Pauper gym daarzo.

Seated Cable Row. Ging daar per 7 kg.
1 x 8 x 35
1 x 8 x 42
1 x 8 x 49
1 x 3 x 56

Front Pulldown. Ging ook per 7 kg.
1 x 08 x 42
2 x 05 x 49
1 x 10 x 42

Straight Arm Pulldown met stang.
1 x 12 x 15
1 x 09 x 20
1 x 02 x 25 + 1 x 10 x 20
1 x 10 x 20

Schouders

Militairy Press staand (logisch).
1 x 8 x 22
1 x 8 x 27
1 x 2 x 30 ???
1 x 8 x 27

Side raises.
1 x 06 x 6.. was in de war, moest eigenlijk 12 x 6 maar was alweer verder gegaan.
1 x 06 x 7
1 x 10 x 6
1 x 12 x 7

Seated bent over raises.
2 x 10 x 5
2 x 10 x 6

Dumbbell Front Raise. Gewicht is per 2 handen.
1 x 12 x 8
1 x 12 x 9
1 x 12 x 10
1 x 12 x 11

Jammer van m'n deadlift. Ik wist zelf dat ik hem goed uitvoerde, maar dan ga ik twijfelen als iemand wat anders zeg; niet meer doen dus. :rolleyes:
Voor de rest wel lekkere training, ben blij dat ik daar niet altijd heen hoef.

(Even m'n tekst zwart gemaakt haha, sorry jongens ;))

Laatst bewerkt:
Wat is dat nou voor post?
Paar smileys?:dunno:

Ctrl+a :)
De tekst staat in 't wit.

Lol hij denkt dat je aan het squatten bent bij een deadlift? Of je hebt een heel aparte uitvoering, of hij is compleet retarded:p

whaha geniaal gewoon. Altijd eerst vragen waarom iemand wat vind. En dan of hij het zelf ook even wil voordoen. Grote kans dat zo''n gast het zelf niet eens kan en dan ben je er vanaf.

Hahaha, ik moest even zoeken naar de tekst maar wel leuk!:D
Maar de volgende keer moet je je oefeningen niet laten verpesten door die pauper maar even vriendelijk vragen of hij wilt opzouten.

Dat zijn trouwens flinke gewichten die je daar verplaatst, goed bezig!

Thanks man. :D

Zo, dat zijn nog eens gewichten. Je bent lekker bezig meid!

Bedankt, jij bent ook lekker bezig!

Sterk! Netjes hoor! Hoeveel dagen in de week kan je KT doen?
Je zou eens kunnen kijken of je per spiergroep 1 oef meer kan doen en het dan bv over 4 dagen verspreiden (als het niet uitkomt, gewoon eigen plan doen hoor, is maar een idee) Biceps en triceps meer variatie pakken, je pakt 2 vrijwel de soort beweging, biceps kan je ook breed of small pakken op een stang, of je kan een curl ook op schuine bank doen, of concentration, net als met triceps bv oefening die je over je hoofd doet... dat je steeds net effe op een andere bewegingsbaan of vanuit een "andere hoek" je spieren aanspreekt... (heb niet door je hele log gelezen hoor, misschien doe je dit meestal wel die afwisseling, weet ik niet)

Ik vind 3 dagen zat. :) Ma - Wo - Vr.. soms wisselt het nog wel eens, als ik met kickboksen mee doe. Dan verschuif ik een dag maar is niet erg.
Voor Biceps pak ik al de preacher curl, dat is op een schuine bank, of bedoel je dit niet?
Ik probeer wel eens af te wisselen hoor, maar bij ons zijn er ook niet altijd mensen in de Gym die weten hoe je de oefening goed uitvoert. Dus dan vind ik het een beetje moeilijk om iets nieuws te proberen, omdat ik dan niet zeker weet of ik het fout doe.. ik probeer het wel eens hoor, van fouten leer je natuurlijk.

Wat is dat nou voor post?
Paar smileys?:dunno:

Is al aangepast. Bedankt. :)

Ctrl+a :)
De tekst staat in 't wit.

Jep, is aangepast.. Jij ook bedankt.

Lol hij denkt dat je aan het squatten bent bij een deadlift? Of je hebt een heel aparte uitvoering, of hij is compleet retarded:p

Ja die dude zei van ja je kan ook zo squatten... ik zo ja oke.:rolleyes:
Ik dacht laat 'm maar gaan, die gast had het er over dat hij al 3 keer een hernia had gehad en weet ik veel... haha rare mensen daar.

whaha geniaal gewoon. Altijd eerst vragen waarom iemand wat vind. En dan of hij het zelf ook even wil voordoen. Grote kans dat zo''n gast het zelf niet eens kan en dan ben je er vanaf.

Hehe ja als zoiets nog eens gebeurt, laat ik hopen van niet, dan zal het zeker anders lopen.

Hahaha, ik moest even zoeken naar de tekst maar wel leuk!:D
Maar de volgende keer moet je je oefeningen niet laten verpesten door die pauper maar even vriendelijk vragen of hij wilt opzouten.

Dat zijn trouwens flinke gewichten die je daar verplaatst, goed bezig!

Ik ga nogal snel twijfelen, is niet echt een goede eigenschap maar zo heeft iedereen wel wat he.

Bedankt voor je compliment man! :D

Maandag 30 Augustus
Benen.

Opwarmen 6 minuten op de fiets, crosstrainers waren bezet.

Squatten.
1 x 8 x 60
1 x 8 x 70
1 x 8 x 80
1 x 8 x 85. Gaat wel lekker nu. :o

Lunges met opstapje. Gewicht en reps is per been.
2 x 6 x 14 kg dumbbells
2 x 6 x 16 kg dumbbells

45° Leg Press.
1 x 8 x 170
1 x 8 x 175
1 x 8 x 180
1 x 8 x 185 :cool:

Leg Extension.
1 x 12 x 25
1 x 12 x 30
1 x 12 x 35
1 x 09 x 40

Lying Leg Curl.
1 x 12 x 25
1 x 10 x 30
1 x 05 x 30.. even 5 sec gewacht 1 x 7 x 30
1 x 09 x 30

Seated Calf Raises.
2 x 10 x 35
2 x 10 x 40
Standing Calf Raises.
1 x 25 x 35
1 x 25 x 40
1 x 24 x 45

Merk dat ik wel meer kracht heb als ik meer koolhydraten eet (??? kan dit?) had namelijk brood gegeten terwijl dit al een tijd geleden was. M'n low carv dieët maakt me een beetje zwak en heb minder energie.
Waxy Maize en BCAA Powder besteld, als het goed is overmorgen binnen. Eens kijken of dat effect heeft. Lipo 6 maar even verhogen naar 2 caps ipv 1.

Vond het zelf wel een lekkere training. :D

Laatst bewerkt:
Sterke squat voor een meid

Merk dat ik wel meer kracht heb als ik meer koolhydraten eet (??? kan dit?) had namelijk brood gegeten terwijl dit al een tijd geleden was. M'n low carb dieët maakt me een beetje zwak en heb minder energie.

Joh ;)

Gaat goed verder! Gewoon lekker doorgaan en niet bang zijn voor koolhydraten :).

Laatst bewerkt:
Zooo Sanne...echt super goede squat!! Echt knap van je. Gewoon lekker koolhydraten eten hoor...word je niet dik van hoor. Heb je ook lekker wat meer energie.

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Oh...ik heb nog een vraagje aan jou. Hoe kan ik zo een inhoudsopgave maken net als jij? Dat als je er op klikt dat je dan meteen naar de juiste training gaat? Vind ik wel handig namelijk :).

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Ik ga zo bij XXL Nutrition even Waxy Maize en BCAA Powder aanschaffen.

Vond het zelf wel een lekkere training. :D

Wat is waxy maize en bcaa powder precies?

Zooo Sanne...echt super goede squat!! Echt knap van je. Gewoon lekker koolhydraten eten hoor...word je niet dik van hoor. Heb je ook lekker wat meer energie.

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Oh...ik heb nog een vraagje aan jou. Hoe kan ik zo een inhoudsopgave maken net als jij? Dat als je er op klikt dat je dan meteen naar de juiste training gaat? Vind ik wel handig namelijk :).

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Wat is waxy maize en bcaa powder precies?

Haha thanks chick! Ik heb je een privé bericht gestuurt!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven