MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.221
Maandag 12 december
Training @ Gym Alkmaar

Behind the neck split jerk.
Warming up
8x20 kg
5x30 kg
Worksets
3x40 kg
3x40 kg
3x40 kg
3x40 kg
3x40 kg

Bench Press. Legs up.
Warming up
8x20 kg
8x30 kg
8x40 kg
Worksets
8x50 kg
8x50 kg
8x50 kg
8x50 kg

Olympic Squat.
Warming up
8x20 kg
8x40 kg
Worksets
8x60 kg
8x60 kg
8x60 kg
8x60 kg

Sumo Deadlift.
8x60 kg
8x60 kg
8x60 kg

Shrugs.
10x90 kg
10x90 kg
10x90 kg
10x90 kg

Allemaal slappe gewichten eigenlijk, bench ging nog redelijk soepel alleen sumo was echt zwaar. Ben ook niet gewend om meer dan 5 herhalingen te doen op squat en deadlift dus is even wennen. Ondertussen had ik al ongeveer 3 weken niet meer getraind, merkte het wel een beetje.

• #3.222
Woensdag 14 december
Training @ Goirle

Overhead Squat.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
Worksets
6x40 kg
6x40 kg
6x40 kg
6x40 kg

Good-Morning.
6x50 kg
6x50 kg
6x50 kg
6x50 kg

Paused Bench Press.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
Worksets
5x40 kg
5x40 kg
5x40 kg
5x40 kg

Dumbbell Curl.
8x12 kg db's
8x12 kg db's

Chin ups.
4xBW
3xBW
3xBW
3xBW laatste met lichte spot

Barbell Standing Calf Raises.
10x60 kg
10x90 kg
10x110 kg
10x110 kg

Cheat Curls.
Even voor de pomp
5x40 kg
5x40 kg
:P

Lekkere training voor vandaag, best tevreden zo.

Welcome back b*ch, paar weken rust is altijd goed zul je zien dat oude plateaus snel vervagen..!

Hoe diep ga je met die OH squats? Echt sterk.

• #3.227
Ze had niet eens plateaus :p

Oh squat van je ben ik echt jaloers op.

Haha jaloers op je meisje... Dat kan niet Mike.. :mad:

Hoe diep ga je met die OH squats? Echt sterk.

Gewoon full, ben best wel lenig wat dat betreft want kan dat ook zonder stang dus is geen probleem. :p Thanks chick!

160 is toch echt tijdlang plateau geweest, evenals 80 bank;)

80 RAW heb ik nog nooit gedrukt hoor.. Plateau is toch iets waar je over heen wilt komen? 160 ben ik al overheen geweest. :p Je houd me niet goed in de gaten! :D

Laatst bewerkt:
Gewoon full, ben best wel lenig wat dat betreft want kan dat ook zonder stang dus is geen probleem. :p Thanks chick!

Wat goed, en je valt ook niet om door balansproblemen ofzo? :p Nice!

Hoe gaat het met je oom?
En heb je alweer wat meer zin in trainen?

Plateau is pr waar je lang op vastzit zoals bij je bank en eerder bij je deadlift, en de 160/162,5 ken ik;)

Zeker nice OH SQ. Je doet ze ook nog niet zo heel lang/vaak toch?
Kan je niet een keer een filmpje maken van die OH SQ, altijd leuk om te zien :)

• #3.231
Wat goed, en je valt ook niet om door balansproblemen ofzo? :p Nice!

Hoe gaat het met je oom?
En heb je alweer wat meer zin in trainen?

:D Ehm ik voer ze ook niet precies uit zoals ik ze op youtube zie anders donder ik wel om ja. Ik strek m'n armen wel helemaal uit, alleen houd ik ze wat meer boven me hoofd ipv van een beetje naar achter.. Misschien helpt dat voor jou ook. Mike heeft er ook problemen mee, vind het altijd eng als hij OH squat doet. :p

Met m'n oom gaat het wel, gelukkig is het te behandelen dus we wachten het even af. Hopelijk houd het nu eens op met die rot ziekte.

Ik heb er wel zin in ja, morgen weer naar Spartacus toe en zaterdag ochtend nog trainen dus dan heb ik er deze week weer 4 opzitten.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 17:25 ----------

Plateau is pr waar je lang op vastzit zoals bij je bank en eerder bij je deadlift, en de 160/162,5 ken ik;)

Oh zo maar dan zit ik toch vast op een gewicht die ik al behaald heb. :P

Zeker nice OH SQ. Je doet ze ook nog niet zo heel lang/vaak toch?
Kan je niet een keer een filmpje maken van die OH SQ, altijd leuk om te zien :)

Thanks! Nee ik geloof dat dit iets van de 8ste keer is misschien, kan wel meer zijn hoor.
Kan ik wel eens een keer doen, maar ik beloof niets. ;)

Wel leuk om weer eens wat reacties hier te hebben, het werd nogal saai.. meer Fall of brutality. :p

Thanks! Nee ik geloof dat dit iets van de 8ste keer is misschien, kan wel meer zijn hoor.
Kan ik wel eens een keer doen, maar ik beloof niets. ;)

Extra nice dan, als je het nog maar zo weinig gedaan hebt :)

:D Ehm ik voer ze ook niet precies uit zoals ik ze op youtube zie anders donder ik wel om ja. Ik strek m'n armen wel helemaal uit, alleen houd ik ze wat meer boven me hoofd ipv van een beetje naar achter..

Dat is in het begin voor sommigen vaak wel fijn om te doen idd, als je er moeite mee hebt om de bar 'achter je hoofd te houden' zeg maar. Maar als je na verloop van tijd toch echt zwaar wil gaan bij die oefening, zou ik toch adviseren om elke keer te blijven proberen om de correcte positie van de bb te blijven oefenen, daar ga je zeker profijt van hebben later.

Bij overhead squats en snatches houden gewichtheffers hem volgens mij ook recht boven hun kruin. Na een zware snatch naar achter houden dan val je ook om :p

• #3.236
Vrijdag 16 december
Training @ Spartacus

PL Squat.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x30 kg
5x50 kg
5x60 kg
3x70 kg
Worksets
3x75 kg
3x80 kg
3x85 kg

Deadlift.
Warming up
5x50 kg
5x70 kg
5x80 kg
Worksets
3x90 kg
3x100 kg
Goed op m'n techniek gelet, Henk zei dat er goed uit zag dus dat is mooi! :D

Military Press.
3x30 kg
3x30 kg
3x30 kg
3x30 kg
3x30 kg

Tricep Rope Pulldown.
8x10 kg
8x10 kg
8x10 kg
8x10 kg

Lekker getraind.. erg blij dat het allemaal zo soepel ging. :)

• #3.237
Zaterdag 17 december
Training @ Basic Fit

Full Paused Squat.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x60 kg
5x70 kg
Worksets
3x80 kg
3x80 kg

Small Bench Press.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
6x40 kg
Worksets
6x60 kg
6x60 kg
6x60 kg

Stiff Deadlift. Tenen op een schijf.
6x60 kg
6x60 kg
6x60 kg

Dumbbell Fly + Dumbbell Pull Over.
10x6 kg db's + 10x8 kg db's
10x6 kg db's + 10x8 kg db's

Leuke gym trouwens, basic fit. Even een kijkje genomen aangezien Gym Alkmaar gaat verhuizen, wat een stukje verder en afgelegen is. De schijven gaan niet zwaarder dan 20 kg en zijn een beetje kleiner maar voor de rest is het beter en ruimer dan Gym Alkmaar.

Heb alleen al heel veel klachten gelezen over Basic Fit als je bijvoorbeeld je jaar abbo wilt afzeggen, kom je er bijna niet van af dus ik zal eerst nog even goed nadenken. :p

• #3.239
http://wetenschap.infonu.nl/recht-en-wet/87780-abonnement-opzeggen-of-stilzwijgende-verlenging.html

Het verlengen is niet meer toegestaan, dus vanaf 1 december 2011 is het niet meer toegestaan om een jaarcontract bij bijvoorbeeld een gym elke keer met een jaar te verlengen. De opzegtermijn wordt volgens mij als ik het goed begrepen heb een maand.

Maar goed:D Ondertussen weer lekkere trainingen weggewerkt. Al aan het opwerken naar een wedstrijd?

Oke dat klinkt wel goed. :p
Ik moet nog even zien.. 15 april NK junioren in Alkmaar en ergens eind februari is het normale NK dus misschien dat ik daar ook aan mee doe maar dat is nog niet zeker.
Jij dan?

Dus twee wedstrijden snel na elkaar. Maar eind februari is het zo, nog maar twee maanden. Voor mij voorlopig even niet zo veel. Vanaf januari 5 weken opleiding, waarin ik nog niet weet of er tijd is voor trainen en vanaf juni opwerken voor m'n uitzending in november. Dus hoe het er allemaal uit gaat zien is nog even afwachten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven