XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
is te begrijpen sanne
ik wens je veel sterkte

Donderdag 27 oktober
Training @ Goirle

Vandaag m'n zware training ipv morgen omdat ik dan tot 20:00 werk dus dan word het te gehaast.

Squat. Wedstrijdstijl.
Warming up
5x20 kg
5x20 kg
5x60 kg
Wraps om + riem
3x90 kg
Worksets
3x110 kg
2x125 kg = PR met alleen wraps

Paused bench press.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x50 kg
3x55 kg
3x60 kg
Worksets
3x65 kg
3x65 kg
3x65 kg
= PR!
Ze gingen makkelijker dan normaal, wilde eigenlijk die 80 gaan smoken. :P Maar slimmer om niet te doen, die komt nog wel dit jaar!

Deadlift. Goed op m'n techniek letten nu.. bovenrug bolt te veel de laatste tijd
Warming up
3x70 kg
3x100 kg
3x120 kg
1x135 kg Fail, voelde wel heel erg zwaar aan en bovenrug gaat gewoon bol. Even stapje terug doen en niet meer te zwaar gaan.
160 kg ging echt heel easy, omdat de techniek daar anders is.. bol dan gewoon m'n bovenrug en dan gaat het makkelijker.

Voeding ging ook lekker vandaag, geen zin om te typen.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 19:43 ----------

Ik weet niet hoeveel klassen jij overgeslagen hebt, maar op je 16de zitten er als het goed is geen mensen van 22 in je klas. ???

HBO 1, :)

en nog gecondoleerd, sorry dat ik even niet followede maar had veel tracked abbos weggehaald en ook deze per ongeluk :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.183
Bedankt allemaal.

Probeer je Sanne te laten miren op je bench of heb je verkeerde topic gepakt?

edit: las nu pas de laatste posts, voor de verkeerd geplaatste van post van wannabeestrong.
Had ik dat eerder gelezen had ik geen geintje gemaakt. Sterkte Sanne met het verwerken van het verlies.

Laatst bewerkt:
Verkeerde topic, zat net te lezen hoe het met haar ging ivm tante etc en kopieer mijn trainingen vanaf ander forum en verkeerde venster geopend;)

Imo is haar topic op dit moment geen plek hier over verder te gaan..

• #3.187
Dinsdag 8 november
Training @ Gym Alkmaar

Bench Press. Legs up.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x40 kg
5x50 kg
Worksets
5x60 kg
5x60 kg
5x60 kg

Small Bench Press.
5x50 kg
5x50 kg
5x50 kg

Paused Squat. Onder parallel.
Warming up
5x20 kg
5x40 kg
5x70 kg
Worksets
3x75 kg
5x75 kg
5x75 kg

Military Press.
6x25 kg
6x25 kg
6x25 kg
6x25 kg

Goed bezig meid .

• #3.189
Vandaag ongeveer 18 km met de mountainbike weggeweest. Er zitten wel banden van een wielrennersfiets onder dus dat fietst anders, was ook de eerste keer voor mij met een mountainbike.
Ongeveer tussen de 25 en de 29 km per uur gereden.
Heenweg 9 km, toen even op een terras wat gedronken en daarna weer 9 km terug. Misschien er in houden om het 1 of 2 keer per week te doen.

Goed bezig, mountainbiken is altijd zwaar ;)

• #3.191
Vandaag begrafenis van m'n tante.. :( Gister condolance gehad, was allemaal erg zwaar dit. Gaat ook een k*t tijd worden, het was m'n lievelings tante en familie staat bij mij op 1.
Toch nog de moed verzameld om te gaan trainen maar was niet echt succesvol.

Donderdag 10 november
Training @ Gym Alkmaar

Overhead squat.
Warming up
6x20 kg
6x20 kg
Worksets
6x30 kg
6x30 kg
6x30 kg
6x30 kg

Good-morning.
6x30 kg
6x30 kg
6x30 kg
6x30 kg

Deadlift.
Warming up
5x70 kg
Worksets
3x100 kg
3x100 kg

---------- Post toegevoegd Thu 10 Nov 2011 om 20:07 ----------

Goed bezig, mountainbiken is altijd zwaar ;)

Dank je Jorrit.

Laatst bewerkt:
Nog gecondoleerd. Toch even getraind.:)

Gecondoleerd en idd familie is 1 de training komt echt wel weer.

Gecondoleerd en sterkte!

Gecondoleerd.

• #3.196
Rustig aan, komt wel weer op zijn pootjes terecht. Zorg eerst maar weer dat je lekker in je vel zit.

• #3.198
Rustig aan, komt wel weer op zijn pootjes terecht. Zorg eerst maar weer dat je lekker in je vel zit.

Dat hoop ik maar.. ik heb m'n moeder nog nooit zo kapot en verdrietig gezien, nu eerst voor haar en m'n familie zorgen, de rest komt later wel weer.

Belangrijke dingen gaan voor. Gewoon er zijn voor je moeder, daar zal ze al heel blij mee zijn. Je zal belangrijker voor haar zijn dan dat je misschien denkt.
veel sterkte en doe het zeker rustig aan. De sport gaat niet weg hoor.

Echt naar om te lezen Sanne, je hebt gelijk trainen is een heel betrekkelijk iets dat komt wel weer..
Mooi als je er voor je moeder kan zijn in deze tijd, al zal het door merg en been gaan haar zo te zien..

Nogmaals Sterkte!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven