Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Donderdag 27 oktober
Training @ Goirle
Vandaag m'n zware training ipv morgen omdat ik dan tot 20:00 werk dus dan word het te gehaast.
Squat. Wedstrijdstijl.
Warming up
5x20 kg
5x20 kg
5x60 kg
Wraps om + riem
3x90 kg
Worksets
3x110 kg
2x125 kg = PR met alleen wraps
Paused bench press.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x50 kg
3x55 kg
3x60 kg
Worksets
3x65 kg
3x65 kg
3x65 kg
= PR!
Ze gingen makkelijker dan normaal, wilde eigenlijk die 80 gaan smoken.Maar slimmer om niet te doen, die komt nog wel dit jaar!
Deadlift. Goed op m'n techniek letten nu.. bovenrug bolt te veel de laatste tijd
Warming up
3x70 kg
3x100 kg
3x120 kg
1x135 kg Fail, voelde wel heel erg zwaar aan en bovenrug gaat gewoon bol. Even stapje terug doen en niet meer te zwaar gaan.
160 kg ging echt heel easy, omdat de techniek daar anders is.. bol dan gewoon m'n bovenrug en dan gaat het makkelijker.
Voeding ging ook lekker vandaag, geen zin om te typen.
---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 19:43 ----------
Ik weet niet hoeveel klassen jij overgeslagen hebt, maar op je 16de zitten er als het goed is geen mensen van 22 in je klas.![]()

Gister condolance gehad, was allemaal erg zwaar dit. Gaat ook een k*t tijd worden, het was m'n lievelings tante en familie staat bij mij op 1.Gecondoleerd en idd familie is 1 de training komt echt wel weer.
Rustig aan, komt wel weer op zijn pootjes terecht. Zorg eerst maar weer dat je lekker in je vel zit.