Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik durf soms helemaal niet te kijken in je log...eerst was je nog een inspiratie voor me, maar nu heb je met kracht zoveel afstand genomen dat ik er soms helemaal misselijk van word
..
Echt gaaf dat je in zo'n korte tijd zo'n grote progressie hebt gemaakt!! Hoop dat je nog veel sterker word![]()
Kreeg een glimlach op m'n gezicht van je berichtje, bedankt meis! Hoe gaat het voor de rest met je ?Euh.. nee, ik durf ook niet meer te posten..haha. Grof schandaal die gewichtjes van mij t.o.v jouw gewichten!

-72 kg klasse behaal ik nooit met zo een instelling.. 
Maak je nu m'n mp belachelijk?
Ja leuk samen trainen! Mijn vriend woont in Goirle, je zou een keer daar heen kunnen komen, hij heeft een garage waar alles staat wat we nodig hebben. Zorg ik dat hij naar z'n werk is, kan ik je mooi helpen.

sterke meisjes altijd +1

Nee hoor, ik maak je zeker niet belachelijk! Heb veel respect voor je trainingen!Maak je nu m'n mp belachelijk?
Ja leuk samen trainen! Mijn vriend woont in Goirle, je zou een keer daar heen kunnen komen, hij heeft een garage waar alles staat wat we nodig hebben. Zorg ik dat hij naar z'n werk is, kan ik je mooi helpen.
Ik doe ze je zeker niet na.
Leuk!
Gnagnagna..Hehehehe netjes! 3x140 niet op film? Er is namelijk gastje bij mij in de sportschool die compleet uit zn dak ging vorige week na 1x140, wil m ff confronteren met de keiharde waarheid![]()