XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mijn squat gaat maar niet omhoog :janken: Het lijkt bijna (omdat ik er zo'n hekel aan heb) dat ik zwakker word zodra ik ermee begin hehe.

Ik denk nog steeds dat mijn uitvoering niet goed is. Volegnde keer haal ik er een trainer bij!

Maar jij gaat wel goed vooruit zeg!

Ik vind lunges echt mega pijnlijk, ik stap uit.. ga langzaam naar beneden tot ik 1 cm van de grond ben verwijdert en dan doe ik de andere been.. een pijn dat dat dan begint te doen!! Ik moet bij de laatste rep alles uit de kast halen en dan zit jij gewoon lunges te doen met 16 kg dumbbells!! Respect meis!!

• Topic Starter Topic Starter
Mijn squat gaat maar niet omhoog :janken: Het lijkt bijna (omdat ik er zo'n hekel aan heb) dat ik zwakker word zodra ik ermee begin hehe.

Ik denk nog steeds dat mijn uitvoering niet goed is. Volegnde keer haal ik er een trainer bij!

Maar jij gaat wel goed vooruit zeg!

Ik vind lunges echt mega pijnlijk, ik stap uit.. ga langzaam naar beneden tot ik 1 cm van de grond ben verwijdert en dan doe ik de andere been.. een pijn dat dat dan begint te doen!! Ik moet bij de laatste rep alles uit de kast halen en dan zit jij gewoon lunges te doen met 16 kg dumbbells!! Respect meis!!

Je hoeft toch ook niet elke week omhoog te gaan? Gewoon doen wat jij het lekkerst vind en niet naar anderen hun gewichten kijken (ik doe het trouwens zelf ook wel eens hoor hehe maar daarmee push ik mezelf weer)

Maar jij doet je squats toch ass to the grass? Ik ga niet zo heel diep hoor, anders kom ik ook niet verder dan 40 kg denk ik. Zal maandag eens proberen!

Laatst bewerkt:
Dinsdag 31 augustus
Borst + Triceps + Biceps

Geen warming up gedaan, was een beetje opgefokt en wou gewoon meteen gaan knallen lol :D

Borst

Benchpress incl stang.
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50 :D
1 x 4 x 55
1 x 5 x 57,5
Snap er geen hol van dat ik nu zelfs 8 reps met 50 kg haal, maar ook nog zwaarder, terwijl dit vorige week niet lukte.... Ben benieuwd volgende week.

Incline Dumbbell Press.
1 x 8 x 14
1 x 5 x 16
1 x 3 x 16.. linker arm werkte niet echt mee
1 x 8 x 14

Incline Dumbbell Flyes.
1 x 10 x 9
3 x 10 x 10
12 lukt me niet en 11 kg hebben we niet

Biceps

Preacher Curl met barbell.
1 x 8 x 25
1 x 8 x 27,5
1 x 4 x 30
1 x 8 x 27,5

Dumbbell Curl. reps en gewicht = per hand.
1 x 8 x 10
1 x 8 x 12 :D Met pijn en moeite.. yeah baby
1 x 5 x 14 + 1 x 3 x 12
1 x 8 x 10

Triceps

Triceps Press.
1 x 8 x 60
1 x 8 x 65
1 x 5 x 65
1 x 8 x 60

Cable Pushdown met touw.
1 x 12 x 15
1 x 08 x 20
1 x 07 x 21
1 x 09 x 22,5 + 1 x 3 x 20

Afronding 46 minuten op de crosstrainer, incl 1 minuut cooldown. Goed voor 680 kcal. :D
Volgende week eens een keer dips proberen, kon dit keer niet.. beiden waren ze bezet en ga niet op anderen wachten.

Heb sinds vorige week vrijdag wat supplementen aangeschaft.

Ochtend: 2 x lipo-6, 1 x omega 3, 1 x multivitaminen en mineralen, 1 x calcium.
Voor het trainen: 1 x lipo-6, 1 x omega 3 en whey perfection shake - aangemaakt met water.

Laatst bewerkt:
Nette training hoor! Hoe lang heb je erover gedaan om die benchpress zo zwaar te doen? Wil ik oooooooooooook :D!

nu al sterker dan een flying fox, goeie progressie

Nette training hoor! Hoe lang heb je erover gedaan om die benchpress zo zwaar te doen? Wil ik oooooooooooook :D!

:cool:
Ehmmm even m'n trainingen terug gelezen (wel handig dat ik dit bij hou anders weet ik t echt niet meer)
21 juli kon ik maar 8 x 20 kg doen.. dus in 4 weken toch erg snel vooruit gegaan. Weet niet of dit normaal is haha

Maar jij doet je squats toch ass to the grass? Ik ga niet zo heel diep hoor, anders kom ik ook niet verder dan 40 kg denk ik. Zal maandag eens proberen!

Hmm als het serieus zoveel scheelt dan zou ik wel wat dieper squatten;). Maar zoveel verschil lijkt me overigens sterk:p.

:cool:
Ehmmm even m'n trainingen terug gelezen (wel handig dat ik dit bij hou anders weet ik t echt niet meer)
21 juli kon ik maar 8 x 20 kg doen.. dus in 4 weken toch erg snel vooruit gegaan. Weet niet of dit normaal is haha

Was 8 x 20 kg echt jou max. of was je toen gewoon erg voorzichtig :P?

Ik ben nu bijna 8 weken verder en mijn progressie op de bench is van 20 naar 25 kg (8 reps). Maar goed dit is niet in de bulk, waarschijnlijk valt er anders iets meer te behalen. Ik hoop de volgende borsttraining 8 27.5 kg te halen, het is het proberen wel waard! ;)

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

Hmm als het serieus zoveel scheelt dan zou ik wel wat dieper squatten;). Maar zoveel verschil lijkt me overigens sterk:p.

Zoveel verschil maakt het denk ik niet. Ik gok dat je makkelijk 60 a 70 kg doet diep.

Dumbbell Curl Cheatert.

Ik zal het maandag eens gaan doen haha ben bang dat ik dan omval. :P

Was 8 x 20 kg echt jou max. of was je toen gewoon erg voorzichtig :P?

Ik ben nu bijna 8 weken verder en mijn progressie op de bench is van 20 naar 25 kg (8 reps). Maar goed dit is niet in de bulk, waarschijnlijk valt er anders iets meer te behalen. Ik hoop de volgende borsttraining 8 27.5 kg te halen, het is het proberen wel waard! ;)

Zoveel verschil maakt het denk ik niet. Ik gok dat je makkelijk 60 a 70 kg doet diep.

Dat weet ik niet meer.. volgens mij was dat wel m'n max maar durfde ik toen nog niet zo goed... :P

Ik zit ook niet in de bulk hoor hahaha moet er niet aan denken :eek:

You got the brains, i got the muscle. Sorry babe hahahaha

Ja ik own jorgy, daarom schrijft hij dat. :D

Vrijdag 3 september
Rug + Schouders

10 minuten opwarmen op de crosstrainer

Rug

Deadlift. Ik ga nu eerst zorgen dat m'n techniek goed is, voordat ik weer zwaarder ga. Merk dat ik vaker last van mn rug heb.
1 x 8 x 30
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60
1 x 3 x 70.. helemaal verkeerd uitgevoerd, m'n rug ging bol en lukte me niet om 'm recht te houden; te veel gewicht.
1 x 4 x 60.. onzettende steken in m'n onderrug... ik ga het nu maar eerst rustig opbouwen.

Seated Cable Row.
1 x 8 x 40
1 x 8 x 45
1 x 8 x 50
1 x 4 x 55

Front Pulldown.
1 x 08 x 40
1 x 04 x 45
2 x 08 x 40

Straight Arm Pulldown met stang.
1 x 12 x 15
1 x 05 x 20
1 x 06 x 20 + 1 x 06 x 15
1 x 12 x 15

Schouders

Militairy Press behind neck, staand.
1 x 8 x 20
1 x 8 x 25
1 x 7 x 30
1 x 6 x 30

Side raises. Reps en gewicht is per hand.
1 x 6 x 6
2 x 6 x 7
1 x 6 x 6

Front Raises. Reps en gewicht is per hand.
1 x 10 x 5
1 x 10 x 6
1 x 08 x 8
1 x 10 x 7

Upright row. Vind dit de meeste stomste oefening hehe maar beter dan seated bent over raises.
1 x 10 x 12,5
1 x 05 x 17,5
2 x 10 x 12,5

Daarna nog 20 minuten op de crosstrainer, kon niet langer. ging op bezoek bij m'n tante die in het ziekenhuis ligt, family comes first! :)

Ging best goed al zeg ik het zelf, alleen die deadlift moet ik aan werken maar ik blijf nu eerst op hetzelfde gewicht.

Mmm toenstraks lekker spinazie met sambal oelek, 2 eieren en zalmfilet.. :lick:

Laatst bewerkt:
Steken in je onderrug met deadlift is niet goed, kan je die een x filmen??

Steken in je onderrug met deadlift is niet goed, kan je die een x filmen??

Ik heb 'm gewoon verkeerd uitgevoerd... bij mij duurt het soms wat langer voordat ik iets goed onder de knie heb.

Klinkt goed die spinazie met zalm :D

er zijn toch wel meer oefeningen die je voor de achterkant van je schouders kunt bedenken? face pulls bv, of voila: het hele schouderverhaal: http://www.exrx.net/Lists/ExList/ShouldWt.html

Was ook erg lekker! Vandaag een heerlijke gerookte makreel.. mmmm :lick: Paar uur over de zwarte markt gelopen, was echt heerlijk weer!

Zal die face pull er eens in gooien! De rest van de oefeningen komen toch op hetzelfde neer? Als ik military press doe, doe ik 'm vanuit m'n nek. Of ik 'm nou met een barbell, dumbbells, in de smith of met cable doe, maakt toch niet uit? Of pak je hem dan net weer iets anders?
Vind hem met barbell het fijnst, de smith vermijd ik zowieso..
:rolleyes:

OT: Vandaag voor een auto wezen kijken... :D Beviel me erg goed, ga hem morgen ophalen! Kan ik lekker zelf rond scheuren. Kost geen drol, is LPG. :D
Echt wel lekker, hoef ik ook niet meer met de bus naar de sportschool, geen rekening te houden met die tijden.. alleen maar pluspunten! :p:thumb:

Veel wegenbelasting toch..?
LPG
Sterke bank! :thumb:

Mij werd gezegt 117 per kwartaal.. dat vind ik dus niet veel :D

Thanks!

Blazen dan maar! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven