Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterk hoor weer je trainingen.
Als je weer klaar bent voor wedstrijden dan komt dat wel weer vanzelf.
Geen Coan deadlift schema meer dan? Of verwerk je die in je LB/UB schema?
O, en 45 MP is echt geen schande hoor. Voor een dame erg sterk zelfs vind ik!

UB/LB is nice!
Ik zou dan de ene dag speed + assistence en de andere dag max + assistence doen.
Dan ben je nog niet moe van het een of ander en train je deze dus efficiënter.
Mja, ze zit ff met het coan schema he. om daar nou nog een zware squat bij te plakken.
Die zit nu toch al in haar schema of begrijp ik je verkeerd?

Vanaf deze week een nieuw schema. Ik ga een UB/LB 4 dagen schema volgen. Deze week ben ik begonnen met LB dus vandaag UB. Misschien dat ik volgende week ook weer LB eerst doe. Het ligt er net aan of ik tot 8 uur moet werken of niet. Dan is zwaar gaan op een LB dag niet fijn dus het wisselt wel eens.Ben benieuwd hoe dit me gaat bevallen.

60 MP komt zeker goed.. Met een normale stang pak je sowieso wel 50+ al, en het jaar is nog maar net begonnen![]()

UB/LB is nice!
Ik zou dan de ene dag speed + assistence en de andere dag max + assistence doen.
Dan ben je nog niet moe van het een of ander en train je deze dus efficiënter.

Ja dat klopt, maar ze wil ook perse PL squat zwaar doen. En omdat coan op die dag de prioriteit heeft lijkt het me niet chill om nog na zoveel sets zware triples te doen op de squat.
Dus in dit geval zou die dan het beste op de andere dag passen?
Ze heeft iig al meer herstel dan eerst. bijv donderdag zware paused squat en vr zware pl squat.
Klopt, maar wat Mike zegt is ook waar. Deadlift is waar ik me nu op focus maar squat en bench zijn ook belangrijk dus dan verdeel ik ze gewoon over de dagen. Opzich herstel ik best snel, alleen in het begin even spierpijn bij meer volume of andere oefeningen... daarna gaat het wel weer!![]()
Zo zwaar doe ik die niet.
Nee ik deadlift EN squat zwaar. Er mag niets achterblijven! Ik weet niet of m'n deadlift omhoog gaat van good-morningZo zwaar doe ik die niet.
Ik squat sowieso nu nog maar 2 keer per week (PL squat en oly/paused squat) terwijl het eerst 4 keer per week was en daarna nog maar 3 keer per week. Dus om een aantal weken helemaal niet te squatten vind ik geen goed idee.![]()