AndroidHealthClinic

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Geen Coan deadlift schema meer dan? Of verwerk je die in je LB/UB schema?

O, en 45 MP is echt geen schande hoor. Voor een dame erg sterk zelfs vind ik!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.382
Sterk hoor weer je trainingen.
Als je weer klaar bent voor wedstrijden dan komt dat wel weer vanzelf.

Daarom! Eerst even lekker op de trainingen focussen.

Geen Coan deadlift schema meer dan? Of verwerk je die in je LB/UB schema?

O, en 45 MP is echt geen schande hoor. Voor een dame erg sterk zelfs vind ik!

Ja wel, die verwerk ik erin zoals je gister hebt kunnen zien op m'n trainingsdag. Er staat alleen bij het coan schema dat je circuits moet doen maar die doe ik niet. Doe gewoon 3x8 bij iedere bijoefening die op het schema staat.
Dit is hoe het er nu uit ziet:

Dag 1 UB
Bench Press, wide grip, paused, zwaar 3x3
Bench Press, small grip 3x5 / 5x5
Military Press licht 3-4x6
Seated Cable Row 3-4x8
Chin ups
Face Pulls 3x15

Dag 2 LB
Deadlift
Speed deadlift
Stiff Leg Deadlift
Olympic Squat/Paused Squat 3x5 / 3x8
Barbell Shrugs (Pas vanaf week 5, vorige week perongeluk wel al gedaan.)
Buik 3/4 sets

Dag 3 UB
Military Press zwaar 3x3 / 5x3
Bench Press, middle grip, legs up 3x5
Assisted Pull Ups/Hammer chins
Dips/Skull crusher/Rolling DB extension 4x8
Barbell Curl/Dumbbell Curl 4x8
Face Pulls 3x15

Dag 4 LB
Overhead Squat 3x5-6
PL Squat 1/2/3x1/2/3
Good-Morning 3x6 / 4x6
Sumo Deadlift 3x5
Buik 3/4 sets

45 MP sterk? Thanks! Ik wil zo graag naar die 60 kg dit jaar... :D

60 MP komt zeker goed.. Met een normale stang pak je sowieso wel 50+ al, en het jaar is nog maar net begonnen :D

UB/LB is nice!
Ik zou dan de ene dag speed + assistence en de andere dag max + assistence doen.
Dan ben je nog niet moe van het een of ander en train je deze dus efficiënter.

UB/LB is nice!
Ik zou dan de ene dag speed + assistence en de andere dag max + assistence doen.

Mja, ze zit ff met het coan schema he. om daar nou nog een zware squat bij te plakken.

Die zit nu toch al in haar schema of begrijp ik je verkeerd?

Ja dat klopt, maar ze wil ook perse PL squat zwaar doen. En omdat coan op die dag de prioriteit heeft lijkt het me niet chill om nog na zoveel sets zware triples te doen op de squat.

Dus in dit geval zou die dan het beste op de andere dag passen?

Ze heeft iig al meer herstel dan eerst. bijv donderdag zware paused squat en vr zware pl squat.

vet sterk je mp. Kwijl,kwijl:)

• #3.389
Dinsdag 13 maart
Training @ Gym Alkmaar

Bench Press, wide grip, paused.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x40 kg
5x50 kg
5x60 kg
Worksets
5x70 kg PR
2x75 kg
Niet 100% zeker of die 5x70 paused een PR is.

Bench Press, small grip.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x30 kg
5x45 kg
5x55 kg
5x62,5 kg
Worksets
5x70 kg
5x70 kg
Pfff zwaar zeg.. normaal heb ik small grip niet met m'n zware bench samen dus is al een stuk zwaarder.

Military Press.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
6x25 kg
6x30 kg
Worksets
6x35 kg
6x35 kg
6x35 kg
Easy.

Seated Cable Row.
Warming up
8x30 kg
8x40 kg
Worksets
8x50 kg
8x50 kg
8x50 kg
Voel spierpijn in m'n onderrug van gisteren.:p

Assisted Chin Ups.
5x -10 kg
5x -10 kg
5x -10 kg

Face Pulls.
15x10 kg
15x10 kg
15x10 kg

Lekkere training!

Vanaf deze week een nieuw schema. Ik ga een UB/LB 4 dagen schema volgen. Deze week ben ik begonnen met LB dus vandaag UB. Misschien dat ik volgende week ook weer LB eerst doe. Het ligt er net aan of ik tot 8 uur moet werken of niet. Dan is zwaar gaan op een LB dag niet fijn dus het wisselt wel eens. :D Ben benieuwd hoe dit me gaat bevallen.

Klinkt goed! Ik zou zeggen: GO for it! Succes :)

• #3.391
60 MP komt zeker goed.. Met een normale stang pak je sowieso wel 50+ al, en het jaar is nog maar net begonnen :D

Dat is waar! :D

UB/LB is nice!

Klopt, maar wat Mike zegt is ook waar. Deadlift is waar ik me nu op focus maar squat en bench zijn ook belangrijk dus dan verdeel ik ze gewoon over de dagen. Opzich herstel ik best snel, alleen in het begin even spierpijn bij meer volume of andere oefeningen... daarna gaat het wel weer! :D

vet sterk je mp. Kwijl,kwijl:)

Thanks! :D:o

Klinkt goed! Ik zou zeggen: GO for it! Succes :)

Thanks! Ik heb er in ieder geval erg veel zin in!

Ja dat klopt, maar ze wil ook perse PL squat zwaar doen. En omdat coan op die dag de prioriteit heeft lijkt het me niet chill om nog na zoveel sets zware triples te doen op de squat.

Dus in dit geval zou die dan het beste op de andere dag passen?

Ze heeft iig al meer herstel dan eerst. bijv donderdag zware paused squat en vr zware pl squat.

Ooh op die manier. Ja deadlift zwaar ipv squat is sowieso prima juist.
Ik deadlift zelf heel weinig aangezien deze bij mij door squats en goodmornings automatisch al omhoog gaan, maar lekker veel deadliften is goed te doen.
Gaat je squat ook van omhoog.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 23:14 ----------

Klopt, maar wat Mike zegt is ook waar. Deadlift is waar ik me nu op focus maar squat en bench zijn ook belangrijk dus dan verdeel ik ze gewoon over de dagen. Opzich herstel ik best snel, alleen in het begin even spierpijn bij meer volume of andere oefeningen... daarna gaat het wel weer! :D

Verdelen over de 4 workouts hoeft niet. Gewoon een aantal weken deadlift variaties doen en dan weer beetje squaten.
Een triples op een goodmorning verbetert ook de squat en deadlift

• #3.393
Nee ik deadlift EN squat zwaar. Er mag niets achterblijven! Ik weet niet of m'n deadlift omhoog gaat van good-morning??? Zo zwaar doe ik die niet.

Ik squat sowieso nu nog maar 2 keer per week (PL squat en oly/paused squat) terwijl het eerst 4 keer per week was en daarna nog maar 3 keer per week. Dus om een aantal weken helemaal niet te squatten vind ik geen goed idee. :D

• #3.394
Vandaag even extra rustdag erbij voor LB. Maandag of dinsdag weer LB training. Morgen gewoon UB.

Begint al goed dan 1e week ub/lb al een dag overslaan.
Mja keer extra rust is ook niet verkeerd

Laatst bewerkt:
Nee ik deadlift EN squat zwaar. Er mag niets achterblijven! Ik weet niet of m'n deadlift omhoog gaat van good-morning??? Zo zwaar doe ik die niet.

Ik squat sowieso nu nog maar 2 keer per week (PL squat en oly/paused squat) terwijl het eerst 4 keer per week was en daarna nog maar 3 keer per week. Dus om een aantal weken helemaal niet te squatten vind ik geen goed idee. :D

Mja misschien is wat ik zeg ook niet helemaal van toepassing op jouw schema. Ik probeer elke week een nieuwe 1RM te halen in een squat, deadlift of GM variant, dus als ik dat twee keer per week doe ben ik snel opgebrand.

En ja, je deadlift en squat gaan omhoog zodra je goodmornings omhoog gaan. In feite train bij die oefeningen dezelfde spieren. Volgens westside barbell principes zou de goodmorning de spieren voor squat en deadlift efficienter trainen, maar ik ben meer van box squat variaties (straight, bands, chains, andere stangen) en eens per maand ofzo een deadliftje.
Eigenlijk doe ik bijna nooit de normale lifts, maar ik ga deze zaterdag bij Gijs voor een PR op de squat. Minimaal 200 en ik hoop eerlijk gezegd op 210-220 aangezien mijn speciale squats wel erg vooruit zijn gegaan laatste tijd.

• #3.397
Vrijdag 16 maart
Training @ Gym Alkmaar

Military Press.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x30 kg
5x35 kg
3x40 kg
Worksets
3x45 kg
3x45 kg
3x45 kg
3x45 kg
3x45 kg

Bench Press, middle grip, legs up.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x40 kg
5x50 kg
Worksets
5x60 kg
5x60 kg
5x60 kg

Assisted Hammer Chin-ups.
7x -15 kg
7x -15 kg
7x -15 kg
Lekker!

Dippen.
5xBW
5xBW
5xBW

Dumbbell Curl.
8x10 kg db's
8x10 kg db's
8x10 kg db's
8x10 kg db's

Face Pulls.
15x10 kg
15x10 kg
15x10 kg

Laatst bewerkt:
Een vraagje waarom doe je de face pulls als laatste?

• Like
Waarderingen: koef
  • #3.399
Zijn gewoon voor stretch, daarom ook zo licht.

yep, ik vond het al zo raar:( maar niet dus:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven