MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.421
Pfoeh, congrat met je BP! Petje af ;)

Thanks! :o

Ik zou me strikt aan het Coan schema houden, dus geen squats op de dag zelf etc aan toevoegen maar gewoon de voorgeschreven assistance (en niet skippen in de eerste weken).
Het volume die je moet doen in de eerste 4 weken is de basis voor de rest van het schema.
Anders goed bezig!

Ik heb een UB/LB schema op het moment, vandaar dat ik andere LB oefeningen eraan toevoeg. Opzich moet dat dan toch wel kunnen toch? Ik heb dan weer 1 week om te herstellen voor m'n volgende deadlift sessie.

Nice oh SQ, echt lastige oefening vind ik dat

Bedankt! Ja om nu nog zwaarder te gaan is niet makkelijk. M'n PR staat geloof ik op 2x3x60 kg. Dat was ook echt wel zwaar... Het is ook moeilijk om het gewoon in een normaal sportschool te doen. Als je ergens gaat trainen waar ze gewichtheffen trainen kun je de stang gewoon voor je op de grond gooien als je uit balans raakt. :p Nu kan dat niet dus is altijd een beetje tricky eigenlijk.

Hoi Sanne, lekker bezig,

groeten,

M.R

Thanks! :o

Ik heb een UB/LB schema op het moment, vandaar dat ik andere LB oefeningen eraan toevoeg. Opzich moet dat dan toch wel kunnen toch? Ik heb dan weer 1 week om te herstellen voor m'n volgende deadlift sessie.

k.

ja, alles kan maar of het de gewenste resultaten zal geven betwijfel ik. Week 4 heb je reeds half afgewerkt en je bent nog niet halverwege (off day kan natuurlijk) maar ik zou gewoon aan het schema houden en niet teveel free stylen ermee. zelf 2 maal gedaan en goeie progress! maar strikt aan schema gehouden (circuits getimed etc...)Is een niet te onderschatten (zwaar)schema. Na week 11 heb je het wel even gehad;) veel succes!

Ik zou gewoon 1 LB dag aan squat besteden en 1 LB dag COAN schema. simpel

Bedankt! Ja om nu nog zwaarder te gaan is niet makkelijk. M'n PR staat geloof ik op 2x3x60 kg. Dat was ook echt wel zwaar... Het is ook moeilijk om het gewoon in een normaal sportschool te doen. Als je ergens gaat trainen waar ze gewichtheffen trainen kun je de stang gewoon voor je op de grond gooien als je uit balans raakt. :p Nu kan dat niet dus is altijd een beetje tricky eigenlijk.

Gewoon op de grond laten vallen Sanne.. zo snel gaan stangen ook weer niet kapot

• #3.425
Als je het niet op kunt brengen om 4 x per week te trainen moet je misschien eens gaan nadenken ja. En een keer een LB of Ub achterwege laten kan wel ja, je kunt ook 1 x fullbody en 1 UB/LB doen

Deze week ga ik gewoon 4 keer. Maar alsnog vind ik het irritant. Zoals possessed hieronder zegt 1 keer in de week squatten, dat vind ik helemaal niets. Eerst deed ik het 4 keer in de week. Kan het natuurlijk ook gewoon alleen zolang ik het coan schema nog moet doen, gewoon 1 keer per week squatten en daarna weer m'n oude routine gaan doen.

Hoi Sanne, lekker bezig,

groeten,

M.R

Thanks mack!

ja, alles kan maar of het de gewenste resultaten zal geven betwijfel ik. Week 4 heb je reeds half afgewerkt en je bent nog niet halverwege (off day kan natuurlijk) maar ik zou gewoon aan het schema houden en niet teveel free stylen ermee. zelf 2 maal gedaan en goeie progress! maar strikt aan schema gehouden (circuits getimed etc...)Is een niet te onderschatten (zwaar)schema. Na week 11 heb je het wel even gehad;) veel succes!

Ik zou gewoon 1 LB dag aan squat besteden en 1 LB dag COAN schema. simpel

Zie m'n antwoord hierboven. Was even vergeten dat ik natuurlijk op m'n 4de dag zwaar ga squatten dus dat ik dan 2 dagen heb om te herstellen.. eigenlijk is dat ook wel te doen toch. Circuits doe ik niet, de oefeningen doe ik gewoon wel maar dan gewoon wat er staat.

Gewoon op de grond laten vallen Sanne.. zo snel gaan stangen ook weer niet kapot

Heb ik al eens gedaan met een andere stang, die is een beetje krom nu... :o

• #3.426
Donderdag 29 maart
Training @ Gym Alkmaar

Overhead Squat.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x30 kg
5x40 kg
Worksets
5x50 kg
5x50 kg
5x50 kg
Pfoe.. erg zwaar vandaag.

PL Squat.
Warming up
5x40 kg.. verzuring ???
5x60 kg zwaar...
Worksets
3x75 kg
3x75 kg
3x75 kg
Slap maarja had er echt moeite mee. Misschien te weinig gegeten voor de training.

Good-Morning.
6x40 kg
6x40 kg
6x40 kg

Lying Leg Raise Crunch Machine.
10x +10 kg
10x +10 kg
10x +10 kg

Voeding gaat opzich wel lekker. Zal het zo nu en dan even posten.
Voeding van vandaag:
50 gr bambix, 28 gr whey perfection, 1 banaan
194 kcal - 110 kcal - 100 kcal = 404 kcal
2 maisbollen, 100 gr rookvlees, 2 gekookte eieren
250 kcal - 110 kcal - 150 kcal = 510 kcal
2 uur nadat ik dat m'n 2de meal had gegeten ben ik gaan trainen... misschien daarom zo slap, don't know. Misschien een minder goede dag.
300 gr verse spinazie, 200 gr aardappelen (ongekookt gewogen), 1 gekookt ei, 200 gr rundertartaar, 1 ui
42 kcal - 168 kcal - 75 kcal - 254 kcal - 36 kcal = 575 kcal
Later nog 300 gr biogarde kwark en 200 gr bosvruchten yoghurt 0% vet
159 kcal - 72 kcal = 231 kcal

1720 kcal totaal.

Laatst bewerkt:
  • #3.427
Vrijdag 30 maart
Training @ Gym Alkmaar

Military Press.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
6x30 kg
Worksets
6x40 kg
6x40 kg
6x40 kg

Bench Press, small grip.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x40 kg
5x50 kg
5x60 kg
5x70 kg
Worksets
3x75 kg PR
2x80 kg PR
:eek: Gaat m'n small bench nu sterker worden dan wide grip? Volgende week eens paused small bench proberen, kijken of het dan net zo makkelijk is.

Assisted Pull Ups, met straps.
5x -15 kg
5x -10 kg
3x -5 kg
Lekker!

Dips.
5xBW
5xBW
5xBW

Barbell Curl.
8x25 kg
8x25 kg
8x25 kg
8x25 kg

Face Pulls.
15x15 kg
15x15 kg
15x15 kg

Heerlijke training!

Lekkere training lekker stoofappelkaneelpeertje

Hmm ik dacht dat ik gister al een berichtje bij je had gepost..niet dus..
Maar ik wilde vragen of je al weer ergens naam had gemaakt? As in..meegedaan aan een powerlift wedstrijd??

Je trainingen..as always:) haha die gewichten zijn altijd zo leuk in jouw log;)

• #3.430
Lekkere training lekker stoofappelkaneelpeertje

Bedankt lekker taartje

Hmm ik dacht dat ik gister al een berichtje bij je had gepost..niet dus..
Maar ik wilde vragen of je al weer ergens naam had gemaakt? As in..meegedaan aan een powerlift wedstrijd??

Je trainingen..as always:) haha die gewichten zijn altijd zo leuk in jouw log;)

Haha nee had je nog niet gedaan. Ehmmm wedstrijd is alweer tijd terug... denk oktober ofzo. Ben er voorlopig mee gestopt. Misschien komt dat wel weer. Nu lekker bezig met trainingen!

:D Gewichten gaan opzich wel goed. Bench gaat erg lekker, squat ook wel alleen m'n deadlift heb ik een beetje een struggle mee vanwege m'n techniek..Maar dat zal ook wel weer komen. Hoop op een 170 DL dit jaar... who knows! ;)

170 dl is wel een mager doel sanne.. Nou op een slechte dag al 2 x 150 trekken. Betekend dat je zelfs op dit moment als je een goede dag hebt al wel daar in de buurt moet zitten.

• #3.432
Ja dat is ook weer zo maar we zullen zien. 170 zou mooi wezen, mocht er meer bij komen dan is dat mooi meegenomen.

Hoe smal pak je die bench, gewoon schouderbreedte? Echt ****ing sterk!

Train je nu ook niet meer bij spartacus Sanne?

sterke trainingen hier ;)

Ze is net zo sterk als Mike:D

• #3.437
Hoe smal pak je die bench, gewoon schouderbreedte? Echt ****ing sterk!

Haha thanks. Ja gewoon schouderbreedte... Wist niet dat small zo sterk kon worden. :p

Train je nu ook niet meer bij spartacus Sanne?

Nee voorlopig niet..misschien komt dat wel weer.

Bedankt!

Hahaha als het goed is word Mike ook steeds sterker dus sterker zal ik (gelukkig) niet worden.. :D

Laatst bewerkt:
2x80kg close grip. Sterke vrouw!!!!

okee dan.. Kan je nagaan hoe lang ik hier al niet gepost heb.. Maar de kgs die je tilt zijn nog steeds ijzersterk.. 80kg bench.. Jalours hier Haha. Succes met je doel.. Maar dat ga jij makkelijk Halen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven