Sannee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 28%
Thanks!

Ik zou me strikt aan het Coan schema houden, dus geen squats op de dag zelf etc aan toevoegen maar gewoon de voorgeschreven assistance (en niet skippen in de eerste weken).
Het volume die je moet doen in de eerste 4 weken is de basis voor de rest van het schema.
Anders goed bezig!
Ik heb een UB/LB schema op het moment, vandaar dat ik andere LB oefeningen eraan toevoeg. Opzich moet dat dan toch wel kunnen toch? Ik heb dan weer 1 week om te herstellen voor m'n volgende deadlift sessie.
Bedankt! Ja om nu nog zwaarder te gaan is niet makkelijk. M'n PR staat geloof ik op 2x3x60 kg. Dat was ook echt wel zwaar... Het is ook moeilijk om het gewoon in een normaal sportschool te doen. Als je ergens gaat trainen waar ze gewichtheffen trainen kun je de stang gewoon voor je op de grond gooien als je uit balans raakt.
Nu kan dat niet dus is altijd een beetje tricky eigenlijk.

Gaat m'n small bench nu sterker worden dan wide grip? Volgende week eens paused small bench proberen, kijken of het dan net zo makkelijk is.
haha die gewichten zijn altijd zo leuk in jouw log
Gewichten gaan opzich wel goed. Bench gaat erg lekker, squat ook wel alleen m'n deadlift heb ik een beetje een struggle mee vanwege m'n techniek..Maar dat zal ook wel weer komen. Hoop op een 170 DL dit jaar... who knows!