Mireille
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m60
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel zwaar maar dat maakt niet uit. Als je echt wil Sanne gaat het ook echt lukken! Daar ben ik van overtuigd..maar ja..t kost wel wat doorzettingsvermogen..en omschakeling![]()

shrugs in de machine ken ik niet.. Maar als ie lekker aanvoelt. Prima toch! Daar gaat t tenslotte om..

Je bent te laat Rusty. Ze was nog veel sterker!
Nu eerst eens andere doelen. Daar kan je ook uitdaging in zoeken Sanne. Als je het met dezelfde inzet aanpakt komt t vast wel goed toch?
Je bent te laat Rusty. Ze was nog veel sterker!
Nu eerst eens andere doelen. Daar kan je ook uitdaging in zoeken Sanne. Als je het met dezelfde inzet aanpakt komt t vast wel goed toch?

Okee duidelijk Sanne..wat betreft shrugs..
En i know..eten is heel verleidelijk..maar t geeft echt moed als je lichaam positief veranderd.. eindelijk worden mijn benen zoals ik ze hebben wei..we zijn er nog niet maar gaat goed..en dat geeft motivatie om alle rotzooi te laten staan..behalve op zaterdag dan..want dat is junkdag![]()

De shrugs in de machine herken ik wel, dat doe ik ook. Veel fijner. Lekker opdreef weer Sanne.

en nu wil ik pas weer opvakantie zien , na een 200 deadlift..anders pak ik de riem erbij, je weet the drill dan..vraag je mattie mistery