Mireille
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m60
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi om te zien dat die 250 tire toch nog gelukt was. Volgend jaar de 350.

Dat was dus een dikke workout voor jou gister! Congrats met je pr's! Way to go Girl!!

Haha je hebt stiekem toch nog veel gedaan zo. Was top
En heb je de energie nog kunnen vinden om een filmpje te uploaden??
Meerdere meets per jaar klinkt niet verkeerd!!
Goed gewerkt gister, zei toch dat je die log wel zou kunnen.
Oeh klinkt goed!!! Super training en dan ook nog lekker eten en gezelligheid met de rest!!!![]()
Goede trainingen.
Wat mij opvalt is dat als ik de gewichten zo lees je niet veel omhoog bent gegaan in kg's ten opzichte van vorig jaar,of heb ik het mis?
Sowieso heb ik eindelijk de 52,5 kg boom gepakt, en ook nog eens 2 keer dus is al een vooruitgang. 5x50 kg push press gingen ook heel easy dus dat is nog 1. Tire flips zoals ik bovenaan al zeg. Dus ik heb niets te klagen.basiskracht is duidelijk gestegen, pl onderdelen is ritme voor Sanne nu er even uit. Je moet er ook maar altijd zin in hebben om je te blijven focussen op 1 ding.

)
Een paar weken terug zocht ik op youtube "100kg squat" kwam ik Sanne tegen in de resultaten.

Ja je zou wel gek zijn als je je niet meer op kracht zou focussen. Dat zou zonde zijn als je kijkt wat je kan. Mooie training met epic gewichten.
en dan het bericht wat je postte in mijn log.. Wtf girl.. Dikke monstertraining! Jij word helemaalj niet geowned! Je bent echt bizar sterk.. Dikke training dus..
---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 00:23 ----------
trouwens.. Congrats met je Dips! Super.. Er komt een moment.. En dan gaat het ineens.. Aanhouder wint!

Dikke squats en deadlifts. Gewoon volhouden dan kom je terug op je oude niveau - en daar voorbij! Je deed niet voor niets de gewichten die je voorheen deed, het zit in je.

Lekker old scool met magnesiumhaha dat hebben we bij mij niet helaas..
Maar toch dikke training..iedere training kom je wat dichter bij je oude weights en je chin ups= nice ey![]()

Voor de rest natuurlijk nog Jarno Hams met een Nederlands record van 182,5 kg log. Big Z eerste plaats, zoals het hoort.