XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oeh klinkt goed!!! Super training en dan ook nog lekker eten en gezelligheid met de rest!!! :)

Goede trainingen.
Wat mij opvalt is dat als ik de gewichten zo lees je niet veel omhoog bent gegaan in kg's ten opzichte van vorig jaar,of heb ik het mis?

basiskracht is duidelijk gestegen, pl onderdelen is ritme voor Sanne nu er even uit. Je moet er ook maar altijd zin in hebben om je te blijven focussen op 1 ding.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.544
Mooi om te zien dat die 250 tire toch nog gelukt was. Volgend jaar de 350.

Haha de 250 tire had ik al eens 3 keer geflipt, en nu in totaal 7 keer dus is een mooie vooruitgang voor de 2de keer dat ik die oefening doe. :p

Thanks chick!

Dat was dus een dikke workout voor jou gister! Congrats met je pr's! Way to go Girl!!

Thanks! Ja ging erg lekker, niet verwacht. :P

Haha je hebt stiekem toch nog veel gedaan zo. Was top

Ja eigenlijk wel he haha! Was zeker top!

En heb je de energie nog kunnen vinden om een filmpje te uploaden??

Ze staan op de RPB youtube.

Meerdere meets per jaar klinkt niet verkeerd!!

Goed gewerkt gister, zei toch dat je die log wel zou kunnen:p.

Ja is goed idee he!
Haha inderdaad, eindelijk! Was ook super blij.

Oeh klinkt goed!!! Super training en dan ook nog lekker eten en gezelligheid met de rest!!! :)

Je moet zeker een keer komen, kan nog wel een sterke vrouw gebruiken!

Goede trainingen.
Wat mij opvalt is dat als ik de gewichten zo lees je niet veel omhoog bent gegaan in kg's ten opzichte van vorig jaar,of heb ik het mis?

Dit dus wat Gijs zegt. :) Sowieso heb ik eindelijk de 52,5 kg boom gepakt, en ook nog eens 2 keer dus is al een vooruitgang. 5x50 kg push press gingen ook heel easy dus dat is nog 1. Tire flips zoals ik bovenaan al zeg. Dus ik heb niets te klagen.

basiskracht is duidelijk gestegen, pl onderdelen is ritme voor Sanne nu er even uit. Je moet er ook maar altijd zin in hebben om je te blijven focussen op 1 ding.

Dat is waar Gijs. Is wel weer eens lekker om andere dingen te doen, dat maakt me weer gemotiveerd want ik kom zeker snel weer langs!

Een paar weken terug zocht ik op youtube "100kg squat" kwam ik Sanne tegen in de resultaten.

• #3.546
Dinsdag 26 juni
Training @ Gym Alkmaar

Bench Press, wide grip, paused.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x40 kg
5x50 kg
5x60 kg
Worksets
3x65 kg
3x65 kg
3x65 kg
Stelt natuurlijk niet heel veel voor maar op de 1 of andere manier vind ik het nog erg zwaar om weer setjes te doen met 70 en 75. Dus even opbouwen. Alhoewel ik ongeveer een week geleden nog zei dat ik m'n kracht even liet voor wat het was maar dat kan ik niet... :o

Dips.
8xBW
8xBW
7xBW
Echt een wtf moment na m'n eerste set. Dit is me nog nooit gelukt. 3 weken terug had ik nog moeite met 3 reps en die 8 reps gingen nog best easy. Eindelijk bijna bij de 10 reps, dan is dat doel ook weer behaald. :D:D

Assisted Pull Ups
5x -15 kg
5x -15 kg
3x -10 kg

Shrugs (in machine).
12x100 kg (full stack :P)
Straps om
12x125 kg
12x145 kg
Worksets
12x155 kg
12x165 kg
12x175 kg
12x185 kg
Hahaha snap er niets van. En die 185 kg was nog niet eens zo zwaar. Doel op 200 kg gezet! :cool:

Barbell Curl.
8x20 kg
8x20 kg
8x20 kg
8x20 kg
Armen zaten helemaal vol met maar 20 kg. Had ook nog steeds spierpijn van zaterdag. Gisteren was het zo erg dat ik maar even een extra rustdag had genomen.

Face Pulls.
10x15 kg
10x15 kg
10x15 kg
10x15 kg

Heerlijke training!!

Ja je zou wel gek zijn als je je niet meer op kracht zou focussen. Dat zou zonde zijn als je kijkt wat je kan. Mooie training met epic gewichten.

en dan het bericht wat je postte in mijn log.. Wtf girl.. Dikke monstertraining! Jij word helemaalj niet geowned! Je bent echt bizar sterk.. Dikke training dus..

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 00:23 ----------

trouwens.. Congrats met je Dips! Super.. Er komt een moment.. En dan gaat het ineens.. Aanhouder wint!

• #3.549
Een paar weken terug zocht ik op youtube "100kg squat" kwam ik Sanne tegen in de resultaten.

Haha ja dat kan kloppen, sta er wel een aantal keer op. :P

Ja je zou wel gek zijn als je je niet meer op kracht zou focussen. Dat zou zonde zijn als je kijkt wat je kan. Mooie training met epic gewichten.

Dat is waar, heb de smaak nu net weer te pakken!

en dan het bericht wat je postte in mijn log.. Wtf girl.. Dikke monstertraining! Jij word helemaalj niet geowned! Je bent echt bizar sterk.. Dikke training dus..

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 00:23 ----------

trouwens.. Congrats met je Dips! Super.. Er komt een moment.. En dan gaat het ineens.. Aanhouder wint!

Dank je meis. Ik had wel wat op de planning om te doen in Baarn maar het pakte beter uit dan ik dacht.

Inderdaad, de aanhouder wint. Maar om dit al te kunnen na ze weer 4 a 5 keer gedaan te hebben, had ik niet verwacht. Heerlijk win gevoel!

• #3.550
Donderdag 28 juni
Training @ Gym Alkmaar

PL Squat.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x40 kg
5x50 kg
5x60 kg
5x70 kg
Worksets
3x80 kg
3x80 kg
3x80 kg
Lekker! :D

Deadlift.
Warming up
Overhand grip
5x70 kg
5x70 kg
5x95 kg
Worksets
Mixed grip, riem om
3x105 kg
3x115 kg
3x115 kg
****ing zwaar die 115 kg... Moet het denk weer opbouwen. Vorige week in Baarn ging de 120 kg harder dan deze 115 kg. Maar maakt niet uit, i'll be back!

Stiff Leg Deadlift, overhand grip.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
8x40 kg
8x50 kg
Worksets
8x60 kg
Stang gleed weg, had ook geen magnesium mee, dus toen met straps verder gegaan.
8x60 kg
8x60 kg
:cool:

Chin ups.
3xBW
4xBW
3xBW
4xBW -15 kg
Vind het altijd k*t om chin ups te doen bij ons. Je hebt niet echt een goed rack waar je het kunt doen. Of je komt ergens tegen aan bij dat assisted apparaat of je moet het in de smith doen als je hem helemaal hoog zet maar dan heb je ook de kans dat je met je kop ergens tegen aan komt... Irritant.:mad:

Leg Extension.
8x25 kg
8x25 kg
8x25 kg
8x25 kg
8x25 kg

Lying Leg Curl.
8x20 kg
8x20 kg
8x20 kg
8x20 kg

Heerlijke training. Snik heet in de gym, kan m'n shirtje wel uitwringen incl broekje. :roflol:
Morgen full body training, even lekker Overhead Squats en MP. Voor de rest nog even zien.

Dikke squats en deadlifts. Gewoon volhouden dan kom je terug op je oude niveau - en daar voorbij! Je deed niet voor niets de gewichten die je voorheen deed, het zit in je.

Lekker old scool met magnesium:P haha dat hebben we bij mij niet helaas..
Maar toch dikke training..iedere training kom je wat dichter bij je oude weights en je chin ups= nice ey;)

• #3.553
Dikke squats en deadlifts. Gewoon volhouden dan kom je terug op je oude niveau - en daar voorbij! Je deed niet voor niets de gewichten die je voorheen deed, het zit in je.

Dank je! Inderdaad, ik moet even doorzetten.. de echte gewichten komen wel weer! :D

Lekker old scool met magnesium:P haha dat hebben we bij mij niet helaas..
Maar toch dikke training..iedere training kom je wat dichter bij je oude weights en je chin ups= nice ey;)

Ja magnesium gebruiken ze altijd bij Powerlifting en Strongman... Is erg fijn voor deadlift aangezien de stang nog wel eens uit m'n hand wil glijden als het zo warm is.
Iedere training een stukje dichterbij inderdaad, voelt wel erg goed moet ik zeggen. :)

op de meet gaat alles harder dat is het geheim van de meet

• #3.555
Dus er moet iedere week een grote meet komen! :D

• #3.556
Vrijdag 29 juni
Training @ Gym Alkmaar

Overhead Squat.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
6x30 kg
6x40 kg
Worksets
6x45 kg
6x45 kg
6x45 kg
Lekker, gaat weer goed!

Good-Morning.
Warming up
6x20 kg
6x20 kg
6x30 kg
Worksets
6x40 kg
6x40 kg
6x40 kg
6x40 kg

Bench Press, middle grip.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x40 kg
5x50 kg
Worksets
5x60 kg
5x60 kg
5x60 kg

Front Lat Pulldown.
8x40 kg
8x40 kg
8x40 kg
8x40 kg

Even soort van full body gedaan, niet heel veel maar blij met m'n overhead squat. :)

Net terug gekomen uit Zevenaar... was bij het Strongman Champions League. Zoooooooo super vet, Big Z met z'n wereld record: 217,5 kg log! :D Voor de rest natuurlijk nog Jarno Hams met een Nederlands record van 182,5 kg log. Big Z eerste plaats, zoals het hoort. :P

http://www.youtube.com/watch?v=Uf9CnMhcPvQ

Laatst bewerkt:
Misschien een domme vraag maar waarom 4 warmup sets bij de bench?

• #3.558
Vind je dat te weinig of juist te veel? Ik doe eigenlijk bij iedere oefening goed opwarmen, kan ik alvast weer even wennen aan de beweging. Als ik zwaarder ga bij bench doe ik nog een warm up setje.

Te veel maar dat is mijn mening, zodat je je kracht effectiever kan verdelen over de gehele training want het zijn pittige trainingen.

• #3.560
De schema's die ik van Henk Keizer kreeg waren precies hetzelfde kwa warming up, en die weet er toch wel wat van. ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven