Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 weken terug nog boos omdat ik moeite had met 60 kg. Deze sets waren goed en gewoon weer zoals het eerst was.
M'n opwarm gewichtIk heb er geen zinnig woord over te zeggen. Die gewichten van je.. Ahhhhh..
Zeker weten weer een mooie training! Ik ben er ook achter gekomen dat die OH squat een killer is, die PP is nog steeds goed. Sterke CGBP ook, bijna gelijk met je normale BP! Je gaat echt hard.

Sterke training weer, gaat allemaal echt hard vooruit. Als je stones onder de knie krijgt is die wedstrijd kat in het bakkie.
Ja die wedstrijd moet je doen!! Idd kat in t bakkie![]()
Damn wat een training. Mooie PR's gezet. Die shrugs zijn ook helemaal off the hook zeg. The beast is released! Nog even en je gaat voorbij je oude niveau!
Shitload aan PR's! Nice!
Waar is die sterkste vrouw wedstrijd? Ik denk dat ik je kom aanmoedigen!

Je gaat zeker hard! Ook dikke mp man, ehh vrouw
We gaan ff dikke training neer zetten vrijdag
En idd de spiegel zegt ook meer, weegschaal word je alleen maar ****ed up van als je denkt dat je bent afgevallen en er is bijgekomen ofzo.
Ik ben trouwens ook aan het carb cyclen maar wat een uitzoekerij ook joh..maar goed, tis voor een goed doel!
Het is in België... ik laat het nog wel even weten als het echt doorgaat..
.
Oke, vind het heel apart gaan... Ben gewoon weer terug bij m'n oude niveau, en misschien wel sterker.
Voeding gaat niet heel goed, eet te weinig. Wel clean, en low en high carb dagen alleen gister maar 1000 kcal op sinds dat ik wakker was, 's avonds pas trainen... vandaag ook maar 1100 kcal op en 's avonds pas wezen trainen. Gelukkig na het trainen wel honger dus gister en vandaag nog 600 kcal na het trainen gehad.
Broeken zitten al losser... zie ook verschil dus dat is goed. De weegschaal ga ik voorlopig niet op staan, spiegel zegt meer.
Het gaat in ieder geval goed met m'n trainingen. Ik word sterker en ook weer wat minder dik. I feel good!