XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb er geen zinnig woord over te zeggen. Die gewichten van je.. Ahhhhh..

Zeker weten weer een mooie training! Ik ben er ook achter gekomen dat die OH squat een killer is, die PP is nog steeds goed. Sterke CGBP ook, bijna gelijk met je normale BP! Je gaat echt hard.

sterk dametje! Dikke trainingen zet je weer neer!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.584
Vrijdag 6 juli
Training @ Gym Alkmaar

Deadlift, beltless.
Warming up
5x70 kg
5x70 kg
5x90 kg
3x100 kg
Worksets
3x110 kg
3x110 kg
3x110 kg
Gingen wel weer lekker, goede techniek. Eerst maar weer even opbouwen, anders ga ik weer te snel en ook weer met bolle bovenrug trekken.

Paused Squat.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x50 kg
5x60 kg
Worksets
5x70 kg
5x70 kg
5x70 kg
Lekker! :D 2 weken terug nog boos omdat ik moeite had met 60 kg. Deze sets waren goed en gewoon weer zoals het eerst was.

Good-Morning.
Warming up
6x20 kg
6x20 kg
6x40 kg
Worksets
6x50 kg
6x50 kg
6x50 kg

Standing Calf Raise Machine.
10x100 kg
10x100 kg
10x100 kg
10x100 kg

Ohja.. ik wil me opgeven om mee te doen aan Sterkste vrouw van Limburg (België), 2 september. Moet me alleen nog inschrijven, maar kan niet vinden met wie ik dan contact moet opnemen.
120 kg yoke.. :roflol: M'n opwarm gewicht
70 kg stone, nog nooit gedaan. Bij Gijs ligt er 1 van 85 kg, die maar eens proberen.
50 kg farmers, ook maar eens gaan testen dan... niet m'n favoriete onderdeel.
En dan nog een verassing.. ik hoop deadlift!

Laatst bewerkt:
70kg stone, is dat dan op herhalingen o.i.d? Of gewoon maar 1x leggen? Zou trouwens de 90 stone bij RPB proberen, de 85 slaat nergens op is net een ei.

• #3.586
Ik heb er geen zinnig woord over te zeggen. Die gewichten van je.. Ahhhhh..

Thanks meis! Het begint weer te komen ja, heerlijk!

Zeker weten weer een mooie training! Ik ben er ook achter gekomen dat die OH squat een killer is, die PP is nog steeds goed. Sterke CGBP ook, bijna gelijk met je normale BP! Je gaat echt hard.

Yeah! :)

sterk dametje! Dikke trainingen zet je weer neer!

Thanks!!! :D

Ik zeg doen!

Sterke training weer, gaat allemaal echt hard vooruit. Als je stones onder de knie krijgt is die wedstrijd kat in het bakkie.

Ja die wedstrijd moet je doen!! Idd kat in t bakkie;)

• #3.590
Maandag 9 juli
Training @ Gym Alkmaar

Bench Press, small grip.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x40 kg
5x50 kg
5x60 kg
Worksets
3x70 kg
3x75 kg
1x80 kg
Nice! Niet verwacht, erg blij hiermee!

Military Press.
Warming up
6x20 kg
6x20 kg
5x30 kg
3x40 kg
1x45 kg
Worksets
1x50 kg :cool:
1x50 kg F
1x50 kg F
1x50 kg F
1x47,5 kg
1x47,5 kg
Ook erg lekker, PR staat op 52,5 kg dus dit is zeker niet slecht.

Dips.
10xBW PR!!
5xBW +5 kg PR!
5xBW +5 kg PR!
Wtf.. haha niet normaal.:D
Doel behaald, wilde 10 dips doen en dat is nu gelukt.

Pull ups.
2xBW
2xBW
1xBW
Kan 'm alleen niet volledig, heel irritant. Vind het ook moeilijk. Blijf voortaan gewoon assisted doen, zodat ik een volledige pull ups kan doen.

Shrugs, in machine, met straps.
10x100 kg
10x150 kg
10x175 kg
10x185 kg
10x190 kg PR
10x195 kg PR
10x200 kg PR
Doel ook behaald, 200 kg! Op naar de 250 kg!

Face Pulls.
10x20 kg
10x20 kg
10x20 kg
10x20 kg

:D:D:D
Geëindigd met een grote lach op m'n gezicht, niets te klagen! Heerlijk!

Mooi toch al die PR's!

Damn wat een training. Mooie PR's gezet. Die shrugs zijn ook helemaal off the hook zeg. The beast is released! Nog even en je gaat voorbij je oude niveau!

Shitload aan PR's! Nice!

Waar is die sterkste vrouw wedstrijd? Ik denk dat ik je kom aanmoedigen!

Sanne's bench kan ik nog niet aan tippen.

• #3.595

Sterke training weer, gaat allemaal echt hard vooruit. Als je stones onder de knie krijgt is die wedstrijd kat in het bakkie.

Ja die wedstrijd moet je doen!! Idd kat in t bakkie;)

Ik heb al contact gehad en waarschijnlijk is de wedstrijd alleen lokaal... dus dat is mooi kl*te. Even wachten op het definitieve antwoord.

Damn wat een training. Mooie PR's gezet. Die shrugs zijn ook helemaal off the hook zeg. The beast is released! Nog even en je gaat voorbij je oude niveau!

Thanks!

Shitload aan PR's! Nice!

Waar is die sterkste vrouw wedstrijd? Ik denk dat ik je kom aanmoedigen!

Het is in België... ik laat het nog wel even weten als het echt doorgaat..

Sanne's bench kan ik nog niet aan tippen.

Nee? Haha dan moet je toch wat harder gaan trainen. :p

• #3.596
Dinsdag 10 juli
Training @ Gym Alkmaar

PL Squat.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x50 kg
5x60 kg
5x70 kg
5x80 kg
3x85 kg
Worksets
3x90 kg
3x90 kg
3x90 kg
:D:D:D

Stiff Leg Deadlift, overhand grip.
Warming up
8x20 kg
8x50 kg
Straps om
8x60 kg
8x70 kg
Worksets
8x75 kg PR
8x80 kg PR
8x85 kg PR
8x90 kg PR
Die 100 komt er dus al aan... haha dit is echt zo raar dat het opeens zo hard gaat. Kan wel merken dat ik veel beter in m'n vel zit! Heerlijk!

Leg Extension.
10x30 kg
10x30 kg
10x30 kg
10x30 kg
10x30 kg
5x10x30 kg = PR
Burn baby burn!

Seated Leg Curl.
12x25 kg
12x30 kg
12x30 kg
12x35 kg

Standing Calf Raise Machine.
10x100 kg
10x110 kg
10x110 kg
10x120 kg

Oke, vind het heel apart gaan... Ben gewoon weer terug bij m'n oude niveau, en misschien wel sterker.
Voeding gaat niet heel goed, eet te weinig. Wel clean, en low en high carb dagen alleen gister maar 1000 kcal op sinds dat ik wakker was, 's avonds pas trainen... vandaag ook maar 1100 kcal op en 's avonds pas wezen trainen. Gelukkig na het trainen wel honger dus gister en vandaag nog 600 kcal na het trainen gehad.
Broeken zitten al losser... zie ook verschil dus dat is goed. De weegschaal ga ik voorlopig niet op staan, spiegel zegt meer.
Het gaat in ieder geval goed met m'n trainingen. Ik word sterker en ook weer wat minder dik. I feel good!

je gaat hard sanne !;)

Je gaat zeker hard! Ook dikke mp man, ehh vrouw:D
We gaan ff dikke training neer zetten vrijdag:p
En idd de spiegel zegt ook meer, weegschaal word je alleen maar ****ed up van als je denkt dat je bent afgevallen en er is bijgekomen ofzo.
Ik ben trouwens ook aan het carb cyclen maar wat een uitzoekerij ook joh..maar goed, tis voor een goed doel!

• #3.599

Je gaat zeker hard! Ook dikke mp man, ehh vrouw:D
We gaan ff dikke training neer zetten vrijdag:p
En idd de spiegel zegt ook meer, weegschaal word je alleen maar ****ed up van als je denkt dat je bent afgevallen en er is bijgekomen ofzo.
Ik ben trouwens ook aan het carb cyclen maar wat een uitzoekerij ook joh..maar goed, tis voor een goed doel!

Thanks!

Vrijdag komt helemaal goed, heb er zin in!
Daarom, f*ck die weegschaal haha. Merk het ook gewoon aan mezelf dat ik me veel beter voel dus dat is mooi!
Ik doe trouwens alleen low carb en high carb dag. Jij hebt ook een dag waar je helemaal geen carbs neemt toch en ook weer wisselt met laag en hoog in vetten?

Het is in België... ik laat het nog wel even weten als het echt doorgaat..

.

Hmm, alleen lokaal. Nou goed, ik hoor het wel van je! Anders kom ik hoor!

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 10:22 ----------

Oke, vind het heel apart gaan... Ben gewoon weer terug bij m'n oude niveau, en misschien wel sterker.
Voeding gaat niet heel goed, eet te weinig. Wel clean, en low en high carb dagen alleen gister maar 1000 kcal op sinds dat ik wakker was, 's avonds pas trainen... vandaag ook maar 1100 kcal op en 's avonds pas wezen trainen. Gelukkig na het trainen wel honger dus gister en vandaag nog 600 kcal na het trainen gehad.
Broeken zitten al losser... zie ook verschil dus dat is goed. De weegschaal ga ik voorlopig niet op staan, spiegel zegt meer.
Het gaat in ieder geval goed met m'n trainingen. Ik word sterker en ook weer wat minder dik. I feel good!

Gewoon op gevoel varen en inderdaad de spiegel! Lekker bezig meis.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven