AndroidHealthClinic

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gisteren een mooie training bij RPB.. Die farmers liep je echt alsof je boodschappen aan het doen was.. Vandaag ook weer sterk, nota bene op een "lichte" training. ;)

Zo en behoorlijk heftig getraind in Baarn en deze training nu weer! Ik vind m sterk!
Bp small grip, hoe smal pak je m dan??

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.623
Gisteren een mooie training bij RPB.. Die farmers liep je echt alsof je boodschappen aan het doen was.. Vandaag ook weer sterk, nota bene op een "lichte" training. ;)

Haha ik ging vandaag ook rennen met boodschappen... m'n moeder moest wel lachen... zo kon ik mooi oefenen zei ze. :p

Zo en behoorlijk heftig getraind in Baarn en deze training nu weer! Ik vind m sterk!
Bp small grip, hoe smal pak je m dan??

Thanks chick! :D
Ehmmm net buiten het gladde gedeelte pak ik 'm dan. Dat is small grip zoals iedereen het doet. Deed hem vroeger, dat ik er nog helemaal geen verstand van had, helemaal smal pakken met m'n handen naast elkaar haha.. heel vreemd.

Haha ik ging vandaag ook rennen met boodschappen... m'n moeder moest wel lachen... zo kon ik mooi oefenen zei ze. :p

Thanks chick! :D
Ehmmm net buiten het gladde gedeelte pak ik 'm dan. Dat is small grip zoals iedereen het doet. Deed hem vroeger, dat ik er nog helemaal geen verstand van had, helemaal smal pakken met m'n handen naast elkaar haha.. heel vreemd.

Ohkee op die manier..
Maar vroeger dan?? Auwww of had je toen je hem zoo smal deed geen last van je ellebogen dan? hihi zo zie je maar, we leren steeds meer:) heerlijke sport toch?!

• #3.625
Woesdag 18 juli
Training @ Gym Alkmaar

Paused Squat.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x50 kg
5x60 kg
5x70 kg
5x80 kg
Worksets
3x85 kg
3x85 kg
3x85 kg
:D Lekkerrrrr!!!

Deadlift, overhand grip, beltless.
Warming up
5x70 kg
5x70 kg
5x90 kg
Straps om
3x105 kg
Worksets
3x120 kg
3x120 kg
3x120 kg
Werkt wel lekkerder met straps, kan mooi alleen mooi deadliften focussen.

Stiff Leg Deadlift, overhand grip.
Warming up
8x20 kg
8x50 kg
Straps om
8x70 kg
Worksets
8x80 kg
8x80 kg
8x85 kg

Leg Extension.
10x30 kg
10x30 kg
10x30 kg
10x30 kg
10x30 kg

Seated Leg Curl.
12x35 kg
12x35 kg
12x35 kg
12x35 kg

Standing Calf Raise Machine.
12x110 kg
12x110 kg
12x120 kg
12x120 kg

Niets op aan te merken, het gaat steeds weer beter. Deadlift toch nog iets zwaar, wil graag weer omhoog in gewicht. Voortaan doe ik er ook weer block deadlift bij zodat het misschien weer wat sneller omhoog gaat.

Morgen met 3 meiden van DBB trainen in Purmerend. Even UB knallen! :D

Tijd voor een deadline, 1 oktober 170 deadlift of je bent geen b*ch meer maar een mega meisjesmeisje..

3x3x120 ook beltless? Nice hoor.

Elke slimme ijzervreter gebruikt straps :cool:

**** grip :trollface:

Bij Deadlifts pak ik toch ook de straps erbij ja anders heb ik het toch best moeilijk.

• #3.630
Yessssssss ik mag mee doen met de Sterkste vrouw van België op 2 september in Zonhoven-Termolen!!!! :D

Spannnenddddd!!! Gaaf joh!!

• #3.632
Tijd voor een deadline, 1 oktober 170 deadlift of je bent geen b*ch meer maar een mega meisjesmeisje..

Hahaha we zullen zien! ;)

3x3x120 ook beltless? Nice hoor.

Ja! Thanks. :)

Elke slimme ijzervreter gebruikt straps :cool:

**** grip :trollface:

En elke domme ijzervreter traint geen grip. :trollface:

:P

Bij Deadlifts pak ik toch ook de straps erbij ja anders heb ik het toch best moeilijk.

Ligt er net aan hoe zwaar je gaat. Bij mixed grip gaat het makkelijker dan overhand.

:D Inderdaad!!! Heb er zin in!

hehe zag je net nog bij wellness

ken je eigenlijk niet... maar je hebt zeer herkenbare tattoo's
om 1 of andere reden was je naam blijven hangen DBB Bnn'er ofzo :lol:

Leuk van de wedstrijd:). Aangezien ze erg schaars zijn, hoop ik voor je dat die ook echt door gaat.

• #3.636
Donderdag 19 juli
Training @ Wellness Profi Center Purmerend

Vandaag gezellig met Dinky Toy en Agile getraint. Sam86 kwam uiteindelijk toch niet vanwege privé omstandigheden.

Bench Press, wide grip, paused.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x40 kg
5x50 kg
5x60 kg
Worksets
3x70 kg
3x70 kg.. laatste rep met spot ???
3x70 kg zo die ging gewoon weer goed.

Overhead Squat.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
6x30 kg
Worksets
6x40 kg
6x50 kg

Barbell Shrugs.
Warming up
12x60 kg
12x80 kg
Straps om
12x100 kg
12x110 kg
12x120 kg.. laatste 6 reps power shrugs
12x110 kg
Eigenlijk vind ik die lekkerder dan die machine shrugs... mmm toch maar weer barbell blijven doen? Ik zie wel even

Incline Dumbbell Press.
8x16 kg
8x18 kg
8x18 kg
8x18 kg

Chin Ups.
5xBW
5xBW
4xBW

Handstand Push Ups.
Agile ging deze oefening doen dus ik ging het proberen
1x halve rep
haha en voor de rest nog eens geprobeerd maar is heel vaag om dat te doen.
Zij wilt/doet crossfit, lijkt me ook wel eens leuk aan mee te doen.

Face Pulls.
10x12,5 kg
10x12,5 kg
10x12,5 kg
10x15 kg
10x15 kg

Push Ups.
10x
10x
10x

Ik heb gewoon nog spierpijn van zondag... heel vaag. Iemand idee wat je kunt nemen om het wat sneller te laten herstellen?

Gezellige training gehad! Dinkytoy deed veel oefeningen met mij mee, eerste keer overhead squat ging erg goed! Agile is ook behoorlijk sterk.
Leuk om eens met vrouwen te trainen die niet zeuren maar gewoon knallen! :D

• #3.637
Leuk van de wedstrijd:). Aangezien ze erg schaars zijn, hoop ik voor je dat die ook echt door gaat.

Ja ik hoop het ook... we zullen zien. Ik ga er in ieder geval voor trainen, zaterdag dus met die steen spelen...:eek:

Goeie zaak! Dan kan je toch nog een paar trainingsdagen doen, voordat je er heen moet. Weet je wat de onderdelen zijn?

Ja gelukkig wel.
Yoke met 120 kg, is m'n opwarm gewicht haha dus ga er nu op trainen dat ik er zo hard mogelijk mee kan rennen.
Farmers walk 50 kg per hand, deed ik afgelopen zondag heel easy, dus ook mooi op trainen om er mee te sprinten. :p
Steen van 70 kg, nog nooit gedaan, Gijs heeft er 1 van 85 liggen geloof ik dus daar ga ik zaterdag mee spelen.
En dan is er nog een verrassings onderdeel, geen idee wat dat is. Ik hoop toch stiekem deadlift maar kan ook een overhead oefening zijn.

hehe zag je net nog bij wellness

ken je eigenlijk niet... maar je hebt zeer herkenbare tattoo's
om 1 of andere reden was je naam blijven hangen DBB Bnn'er ofzo :lol:

Haha traps tot aan je oren. :p

Vrouwen die niet zeuren? Zijn die er?

Goede training. Lijkt het zo, of ga je wel erg vaak zwaar op bench?

• #3.639
Haha ja die zijn er hoor.

Ik train iedere week zwaar op wide grip. Wilde nog 1 rep met 75 of 80 doen maar had al wat moeite met 70 dus was geen goed idee.

lekkere training. Doe je de grote 3 nou 2x per week?
Sneller herstel? Op tijd naar bed gaan:p
Sommige zweren bij bcaa's

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven