- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren een mooie training bij RPB.. Die farmers liep je echt alsof je boodschappen aan het doen was.. Vandaag ook weer sterk, nota bene op een "lichte" training.![]()

Zo en behoorlijk heftig getraind in Baarn en deze training nu weer! Ik vind m sterk!
Bp small grip, hoe smal pak je m dan??

Haha ik ging vandaag ook rennen met boodschappen... m'n moeder moest wel lachen... zo kon ik mooi oefenen zei ze.
Thanks chick!
Ehmmm net buiten het gladde gedeelte pak ik 'm dan. Dat is small grip zoals iedereen het doet. Deed hem vroeger, dat ik er nog helemaal geen verstand van had, helemaal smal pakken met m'n handen naast elkaar haha.. heel vreemd.
heerlijke sport toch?!
Lekkerrrrr!!!
Tijd voor een deadline, 1 oktober 170 deadlift of je bent geen b*ch meer maar een mega meisjesmeisje..

Bij Deadlifts pak ik toch ook de straps erbij ja anders heb ik het toch best moeilijk.
Inderdaad!!! Heb er zin in!Yessssssss ik mag mee doen met de Sterkste vrouw van België op 2 september in Zonhoven-Termolen!!!!![]()

Leuk van de wedstrijd. Aangezien ze erg schaars zijn, hoop ik voor je dat die ook echt door gaat.

Goeie zaak! Dan kan je toch nog een paar trainingsdagen doen, voordat je er heen moet. Weet je wat de onderdelen zijn?

hehe zag je net nog bij wellness
ken je eigenlijk niet... maar je hebt zeer herkenbare tattoo's
om 1 of andere reden was je naam blijven hangen DBB Bnn'er ofzo![]()