- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!
Vrijdag komt helemaal goed, heb er zin in!
Daarom, f*ck die weegschaal haha. Merk het ook gewoon aan mezelf dat ik me veel beter voel dus dat is mooi!
Ik doe trouwens alleen low carb en high carb dag. Jij hebt ook een dag waar je helemaal geen carbs neemt toch en ook weer wisselt met laag en hoog in vetten?

Lekker hoor, PR crusher! Nog even en je zit op 100 squat en 100 SLDL. Wat eten en gewicht betreft.. Zolang je verschil in de spiegel ziet en je op kracht vooruit gaat is het gewoon dubbel win.
Ja zaterdag is mijn junkdag en zondag hou ik dan een no-carb dag..pff die is best heftig..
En op een hoge kh dag neem ik minder vetten en op een lage kh dag weer meer vetten![]()

Daarom! Dubbel win sowieso haha.
No-carb lijkt me echt heel moeilijk. Dan mag je eigenlijk alleen maar vlees denk ik?
Nou, ik zie je zo! Ik eet nog even wat en dan gaan we samen knallen! Zin in!!![]()
Tot straks girl

sterke vrouw !
dat denkt ie meneer die aan het bankdrukken is ook volgens mij![]()
Sterke training weer zeg. Sterke dumbbell press, zeker omdat je die een tijd niet hebt gedaan.
Ik doe trouwens m'n shrugs net zo, zou niet weten wat er niet volledig aan is.
Hey Chick, was zeker leuk.. alleen beetje jammer van de instructeur maar ach..
En idd die incline's waren zeker goed, kan je nagaan als je ze standaard zou doen??!!
Sterke meid ben je! Nice..
En je dl's sterk man!!

Als je nou eens puur op kracht gaat focussen, moet ik nog oppassen voor je.
Maar gelukkig ben je een echte bodybuildster, dus ik heb voorlopig niets te vrezen haha. 

Niet lullig bedoelt, maar de rom bij je shrugs is behoorlijk minimaal. Dit is echt teveel gewicht, je zou met een stuk minder gewicht en een betere uitvoering waarschijnlijk veel meer resultaat kunnen boeken. Het licht ook wel een beetje aan de iets bredere grip. Als je tijdens het shruggen je kin op je borst houdt kun je ook al een veel grotere rom maken.
@ RustyM, leg je kin is op je borst en haal je schouders eens op, zover moeten je schouders met shrugs ook op en neer.

Netjes Sanne, hier komt een epic techniek tip van Mr. technique himself(strong sarcasm). Je moet proberen de log meer naar achter te drukken, je drukt hem nu voor je waardoor je je hoofd er niet echt snel onder kan steken. Yoke was easy shit en farmers goed sterk.
Blijft sterk zeg. Als je mee kan doen win je natuurlijk zo![]()
Prima training. Die log is inderdaad wel techniek hoor.. Maar ook nogal dicht bij je max ;-)
Yoke en farmers gewoon netjes!