MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker hoor, PR crusher! Nog even en je zit op 100 squat en 100 SLDL. Wat eten en gewicht betreft.. Zolang je verschil in de spiegel ziet en je op kracht vooruit gaat is het gewoon dubbel win.

Thanks!

Vrijdag komt helemaal goed, heb er zin in!
Daarom, f*ck die weegschaal haha. Merk het ook gewoon aan mezelf dat ik me veel beter voel dus dat is mooi!
Ik doe trouwens alleen low carb en high carb dag. Jij hebt ook een dag waar je helemaal geen carbs neemt toch en ook weer wisselt met laag en hoog in vetten?

Ja zaterdag is mijn junkdag en zondag hou ik dan een no-carb dag..pff die is best heftig..:o
En op een hoge kh dag neem ik minder vetten en op een lage kh dag weer meer vetten;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.603
Lekker hoor, PR crusher! Nog even en je zit op 100 squat en 100 SLDL. Wat eten en gewicht betreft.. Zolang je verschil in de spiegel ziet en je op kracht vooruit gaat is het gewoon dubbel win.

Daarom! Dubbel win sowieso haha.

Ja zaterdag is mijn junkdag en zondag hou ik dan een no-carb dag..pff die is best heftig..:o
En op een hoge kh dag neem ik minder vetten en op een lage kh dag weer meer vetten;)

No-carb lijkt me echt heel moeilijk. Dan mag je eigenlijk alleen maar vlees denk ik?
Nou, ik zie je zo! Ik eet nog even wat en dan gaan we samen knallen! Zin in!! :cool::D

Daarom! Dubbel win sowieso haha.

No-carb lijkt me echt heel moeilijk. Dan mag je eigenlijk alleen maar vlees denk ik?
Nou, ik zie je zo! Ik eet nog even wat en dan gaan we samen knallen! Zin in!! :cool::D

Ja we hebben het er zo wel over:) Tot straks girl:p

• #3.605
Vrijdag 13 juli
Training @ Haarlem met Miss H :D

Deadlift, beltless.
Warming up
5x60 kg
5x80 kg
5x95 kg
3x100 kg
Worksets
3x115 kg
3x115 kg
3x120 kg

Incline Dumbbell Press.
8x14 kg
8x16 kg
8x19 kg
8x21,5 kg, erg zwaar.. laatste rep met spot
8x19 kg
Lekker, blijf het een leuke oefening vinden dus houd die er in. :D

Cable Flyes.
10x10 kg
10x10 kg
10x10 kg
10x10 kg
10x10 kg

Leg Extension.
Was even benieuwd hoe zwaar die hier was, aangezien Miss H deze met 105 kg deed, dus even proberen.
10x56 kg
10x63 kg
10x70 kg
10x77 kg
10x84 kg
10x91 kg
10x98 kg
Deze werkt heel anders, is meer een pomp beweging voor mij.. M'n benen kunnen ook minder diep naar beneden waardoor het misschien wat lichter is.
Zou wel grappig wezen als ik bij Gym Alkmaar 85 kg zou kunnen doen. Zo zie je maar weer hoe apparaten kunnen verschillen.

Tricep Pushdown.
10x30 kg
10x35 kg
10x40 kg
10x45 kg
10x50 kg
10x55 kg

Hexbar Shrugs, met straps.
10x60 kg
10x80 kg
10x100 kg
10x110 kg
10x115 kg
10x120 kg

http://www.youtube.com/watch?v=j92EzG5ONbM

Lijkt net alsof ik het niet volledig doe, maar zo doe ik ze altijd. Door het laagje vet zie je het gewoon niet goed. :p

Schoulder Press Machine.
8x20 kg
8x25 kg
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
8x35 kg

Heerlijke training! Was een geslaagde dag, zeker nog een keer! :D

Laatst bewerkt:
sterke vrouw !
dat denkt ie meneer die aan het bankdrukken is ook volgens mij :p

Sterke training weer zeg. Sterke dumbbell press, zeker omdat je die een tijd niet hebt gedaan.
Ik doe trouwens m'n shrugs net zo, zou niet weten wat er niet volledig aan is.

• Like
Waarderingen: DG80
Hey Chick, was zeker leuk.. alleen beetje jammer van de instructeur maar ach..
En idd die incline's waren zeker goed, kan je nagaan als je ze standaard zou doen??!!
Sterke meid ben je! Nice..
En je dl's sterk man!!

Niet lullig bedoelt, maar de rom bij je shrugs is behoorlijk minimaal. Dit is echt teveel gewicht, je zou met een stuk minder gewicht en een betere uitvoering waarschijnlijk veel meer resultaat kunnen boeken. Het licht ook wel een beetje aan de iets bredere grip. Als je tijdens het shruggen je kin op je borst houdt kun je ook al een veel grotere rom maken.

@ RustyM, leg je kin is op je borst en haal je schouders eens op, zover moeten je schouders met shrugs ook op en neer.

• #3.612
Sterke training weer zeg. Sterke dumbbell press, zeker omdat je die een tijd niet hebt gedaan.
Ik doe trouwens m'n shrugs net zo, zou niet weten wat er niet volledig aan is.

Ja die DB press ga ik gewoon iedere week nu doen, vond het al een leuke oefening dus mooi weer opbouwen!

Hey Chick, was zeker leuk.. alleen beetje jammer van de instructeur maar ach..
En idd die incline's waren zeker goed, kan je nagaan als je ze standaard zou doen??!!
Sterke meid ben je! Nice..
En je dl's sterk man!!

Hahaha ja wat een gast he... "uhh de magnesium zit helemaal in de groeven" :rolleyes:
Bedankt!! :D Als je nou eens puur op kracht gaat focussen, moet ik nog oppassen voor je. :p Maar gelukkig ben je een echte bodybuildster, dus ik heb voorlopig niets te vrezen haha. :D

:roflol:

Niet lullig bedoelt, maar de rom bij je shrugs is behoorlijk minimaal. Dit is echt teveel gewicht, je zou met een stuk minder gewicht en een betere uitvoering waarschijnlijk veel meer resultaat kunnen boeken. Het licht ook wel een beetje aan de iets bredere grip. Als je tijdens het shruggen je kin op je borst houdt kun je ook al een veel grotere rom maken.

@ RustyM, leg je kin is op je borst en haal je schouders eens op, zover moeten je schouders met shrugs ook op en neer.

Ik snap wat je bedoelt, maar bijna iedereen die ik ken doet ze ook zo. Ik voel ze gewoon goed dus dan zal het toch niet verkeerd wezen. Dit was trouwens ook een andere grip heb, normaal heb je ik 'm overhand vast. Met kin op m'n borst voelt het niet natuurlijk, dus ik doe 'm gewoon zo! :D

Woensdag avond hoor ik of ik mee kan doen met de sterkste vrouw van Limburg.. ik ben benieuwd!

Laatst bewerkt:
Blijft sterk zeg. Als je mee kan doen win je natuurlijk zo :)

• #3.615
Zondag 15 juli
Training @ Raw Power Baarn

Log/Boomstam 52,5 kg. (Clean & Press.)
Eerst opwarmen met normale stang
6x20 kg
6x20 kg
5x30 kg
5x40 kg
3x50 kg

Log 52,5 kg - F
Log 52,5 kg - F
Log 52,5 kg - F
Log 52,5 kg - F
Jammer, vorige keer heb ik de log eindelijk voor de eerste keer gepresst en daarna nog een keer. Vandaag ging het helaas niet, next time!

Yoke - 30 meter.
Opwarmen
Leeg 50 kg
100 kg
130 kg
150 kg
Daarna versnellen, dus soort van rennen.
150 kg
150 kg
150 kg
Eerste keer dat ik er sneller mee ging, opzich wel lekker :D

Tire Flip - 250 kg.
4x
3x
2x

Famers Walk - 30 meter, met turn.
Warming up
30 kg per hand
40 kg per hand
50 kg per hand
60 kg per hand PR
65 kg per hand PR
70 kg per hand PR
Bij 18 meter gleed het handvat weg uit m'n linkerhand. Dus 1 drop, weer opgepakt en afgelopen.
Nice!

Overhead Squat.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
6x30 kg
Worksets
6x40 kg
6x45 kg
6x50 kg

Chin Ups.
5xBW
4xBW
4xBW
3xBW
5xBW

Touwklimmen, alleen met armen.
1x tot de helft haha :P

Laatst bewerkt:
Netjes Sanne, hier komt een epic techniek tip van Mr. technique himself(strong sarcasm). Je moet proberen de log meer naar achter te drukken, je drukt hem nu voor je waardoor je je hoofd er niet echt snel onder kan steken. Yoke was easy shit en farmers goed sterk.

Je farmers waren trouwens 30m(15 heen, 15 terug).

Laatst bewerkt:
Prima training. Die log is inderdaad wel techniek hoor.. Maar ook nogal dicht bij je max ;-)

Yoke en farmers gewoon netjes!

• #3.618
Netjes Sanne, hier komt een epic techniek tip van Mr. technique himself(strong sarcasm). Je moet proberen de log meer naar achter te drukken, je drukt hem nu voor je waardoor je je hoofd er niet echt snel onder kan steken. Yoke was easy shit en farmers goed sterk.

Thanks Sven! Ja ik weet het... maar het is ook best veel gewicht en totaal anders dan een normale MP of PP. Jammer dat het meteen 52,5 kg is en niet bijvoorbeeld 40 en 45 kg. Dan kan ik makkelijker opbouwen en oefenen! Maar ik moet niet zeiken want het komt nog wel, 3 reps moet ik doen nog voor dit jaar!

Blijft sterk zeg. Als je mee kan doen win je natuurlijk zo :)

Thanks! Ja dat weet ik wel zeker haha.

Prima training. Die log is inderdaad wel techniek hoor.. Maar ook nogal dicht bij je max ;-)

Yoke en farmers gewoon netjes!

Thanks. Haha inderdaad wel erg dicht bij m'n max! ;)

Het filmpje kan ik hier niet kijken, jammer. (internet te traag) Ben benieuwd.
Training ziet er mooi uit, log komt goed! Je bent sterk genoeg.

• #3.620
Maandag 16 juli
Training @ Gym Alkmaar

Bench Press, small grip.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x50 kg
3x60 kg
Worksets
3x70 kg
3x70 kg
3x70 kg
Erg zwaar, maar mag ook wel na gister haha.

Dips.
10xBW
5xBW +5 kg
5xBW +5 kg
4xBW +7,5 kg PR
4xBW +7,5 kg PR

Military Press, light.
6x20 kg
6x20 kg
6x30 kg
6x30 kg
6x30 kg
6x30 kg
6x30 kg

Assisted Pull Ups, met straps.
6x -15 kg
6x -15 kg
10x -20 kg
8x -20 kg
6x -15 kg

Barbell Curl.
8x25 kg
8x25 kg
8x20 kg
8x20 kg

Face Pulls.
10x15 kg
10x15 kg
10x15 kg
10x15 kg

Al met al geen slechte training. Lichter dan normaal, aangezien ik gister nog in Baarn had getraind, dips gingen dan wel op het normale niveau.
Morgen een rustdag en dan woensdag en donderdag weer. Zaterdag weer in Baarn trainen want ben deze week vrij. :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven