rock666
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die 19 reps
Die laatste doe je op wilskracht en doorzettingsvermogen.
Super. Go hard or go home! Hardcore chick
En natuurlijk sterk voor een veertje![]()
Groot respect voor die 19x105kg deadlift , ik zou al aan het zuurstof moeten om me zo vaak te moeten bukken.

Flinke trainingen hoor! Leuk om ook squat filmpje van jou te zien. Wat loop je nog een eind naar achteren zeg (en weer terug natuurlijk).
Jij bent echt sterk!!!
Sterk bezig zeg! Ken je verder niet maar aan het filmpje zie ik dat je erg gedreven bent!

Bizar hoe je zelfs die laatsten er nog uit krijgt. Lijkt het zo, of komt het daar echt niet aan op je kracht/verzuring/wardanook, maar puur conditie? Dat er echt nog wel veel meer inzit dan dat je daar doet?![]()
Dinsdag 9 oktober
Training @ Gym Alkmaar
Standing Hammer Grip Dumbbell OH Press.
6x10 kg db's
6x12 kg db's
6x14 kg db's
6x16 kg db's
Om te oefenen voor de log, probeer ik nu met dumbbells de press te doen zodat ik kan wennen aan de grip. Je houd bij de log verticaal vast, en aangezien hij niet lichter is dan 52,5 kg ga ik eens kijken of het zo wat helpt.
Noem deze dan Hammer grip dumbbell overhead press.Het is dus wel een staande press, geen zittende. Ik leg ze ook neer zo hoog mogelijk op m'n borst, volgens mij ziet het er ook heel vaag uit maar het gaat om het idee.
![]()

Ja ik weet het ook niet hoor, maar zelfs die laatsten zagen er nog redelijk makkelijk uit (als in: je deed niet echt raar met hakken en stoten enzo, gewoon netjes toch?). Ik doe het je in ieder geval niet na, vind het knap![]()

hallo Sanne, toen ik dit las dacht ik dat ik ergens een lichtere log gezien had, dat had ik goed gedacht
http://www.muscle-power.nl/index home/Nieuweartikelen.html
naar beneden scrollen en daar staat dan een log die leeg 33kg weegt

Met heel zwaar red ik net 2 stappen naar achteren, balans moet nog ff onder controle.
Ben ook wel eens tegen safety aangekomen, concentratie gelijk weg.
Dat deadliften van jou is ook super zeg. Wat een doorzettingsvermogen.

Bedankt maar ik ga er geen 300 eu voor neerleggen haha.![]()
hallo Sanne, toen ik dit las dacht ik dat ik ergens een lichtere log gezien had, dat had ik goed gedacht
http://www.muscle-power.nl/index home/Nieuweartikelen.html
naar beneden scrollen en daar staat dan een log die leeg 33kg weegt

een "licht" dan
Groot respect voor die 19x105kg deadlift , ik zou al aan het zuurstof moeten om me zo vaak te moeten bukken.