- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Omdat als ze 'm zou failen het onderin is, als ze de stang eenmaal omhoog drukt drukt ze 'm uit ook. Als ze onderin zit pak ik 'm zo van d'r schouders af.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sanne ongelooflijk hoe hard je vooruit gaat! Ook gewoon epic hoe gemakelijk je die stang terug de rack in legt. Zal wel door het yoke lopen zijn.
Het is dus wel een staande press, geen zittende. Ik leg ze ook neer zo hoog mogelijk op m'n borst, volgens mij ziet het er ook heel vaag uit maar het gaat om het idee. 

idd, want je houd de dumbbells nog altijd horizontaalOftewel hammer grip db presses misschien makkelijker![]()
verticale dumbbell press is wel extremeidd, want je houd de dumbbells nog altijd horizontaalverticale dumbbell press is wel extreme

Oftewel hammer grip db presses misschien makkelijker![]()
idd, want je houd de dumbbells nog altijd horizontaalverticale dumbbell press is wel extreme
Wel sterk verticale db presses met 16kg
Moet je geen klap van krijgen zonder db

Ik heb al een stuk of 8 powerlifting wedstrijden gedaan, maar omdat mij werd gezegd dat ik een keuze moest maken, koos ik voor sterkste vrouw. Af en toe een PL wedstrijd kan dan geen kwaad, maar voorlopig ben ik verliefd op de sterkste vrouw trainingen en wedstrijden.
en de sterkste mannen natuurlijk haha!Haha ok, sorry dat wist ik niet. Mooi hoor! De krachtsport kan altijd meer vrouwen gebruiken. Doet het image ook goed!

toch ziet de techniek er niet zo mooi meer uit met de squat Sanne, vooral die 2e rep val je behoorlijk voorover. Natuurlijk wel extreem sterk maar ik zou proberen om onderin toch minder erin te vallen.