MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Auto rijd heeeeeeerlijk :D even lekker opgepoetst enzo...:cool:

Donderdag pas weer training dus dan post ik weer wat!

Ik heb 'm gewoon verkeerd uitgevoerd... bij mij duurt het soms wat langer voordat ik iets goed onder de knie heb.

Was ook erg lekker! Vandaag een heerlijke gerookte makreel.. mmmm :lick: Paar uur over de zwarte markt gelopen, was echt heerlijk weer!

Zal die face pull er eens in gooien! De rest van de oefeningen komen toch op hetzelfde neer? Als ik military press doe, doe ik 'm vanuit m'n nek. Of ik 'm nou met een barbell, dumbbells, in de smith of met cable doe, maakt toch niet uit? Of pak je hem dan net weer iets anders?
Vind hem met barbell het fijnst, de smith vermijd ik zowieso..
:rolleyes:

OT: Vandaag voor een auto wezen kijken... :D Beviel me erg goed, ga hem morgen ophalen! Kan ik lekker zelf rond scheuren. Kost geen drol, is LPG. :D
Echt wel lekker, hoef ik ook niet meer met de bus naar de sportschool, geen rekening te houden met die tijden.. alleen maar pluspunten! :p:thumb:

rest van de oefeningen op die site? Het komt een beetje op hetzelfde neer... je hebt meerdere oefeningen voor bv achterkant, zijkant en voorkant schouders, toch altijd net effe anders door andere hoek, andere krachtverdeling. Het maakt ook wel uit of je een machine pakt, een barbell of dumbel... bij een dumbbell bv zul je ook spieren mee moeten laten helpen om die dumbbell op de plek te houden waar je m wilt hebben, bij een machine is de baan al gemaakt, je kan geen andere kant op...
Ga het gewoon eens proberen... dan merk je vanzelf dat het toch even anders is... zelf ben ik van het afwisselen... niet altijd dezeflde oefeningen doen...

En blij met je auto dus!

Donderdag 9 september
Benen

(Deze week m'n training bij m'n vriend in Leerdam doen. Dit keer in een andere sportschool, waar hij ook traind. Minder paupers, maar wel super klein daar.
Benen gingen wel lekker, maar check m'n training van vrijdag en zaterdag maar... dat is beetje teleurstellend.)

Squatten. Ging niet zo lekker
4 x 8 x 50

Lunges met opstapje. Gewicht en reps is per been.
2 x 6 x 14 kg dumbbells
2 x 6 x 16 kg dumbbells

45° Leg Press.
1 x 8 x 180
1 x 3 x 195 :cool::eek:
1 x 8 x 185
1 x 6 x 190 :cool:

Leg Extension.
Hadden ze wel, alleen het voorstuk kon niet worden verschoven. Ik heb erg korte benen dus dit ging niet echt lekker. Wel snap ik nu waarom anderen met een veel hoger gewicht kunnen, deze kwam ik ook met 65 kilo makkelijk omhoog.
Deze is het.. je kunt alleen je rugsteun verplaatsen... erg irritant.
leg_extension_model%5B1%5D.jpg

Lying Leg Curl
Hadden ze niet.

Standing Calf Raises.
1 x 25 x 35
1 x 25 x 45
1 x 25 x 50
1 x 25 x 55
Ook weer een ander merk, bij ons hoef ik 50/55 kilo niet te proberen, hier ging dat easy.

Hack Squat hadden ze ook, maar is niet zo fijn om te doen na de laatste oefening. Wel 5 x 20 helemaal diep gedaan.

Daarna nog 30 minuten op de crosstrainer.

Vanavond borst, triceps en biceps.

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

rest van de oefeningen op die site? Het komt een beetje op hetzelfde neer... je hebt meerdere oefeningen voor bv achterkant, zijkant en voorkant schouders, toch altijd net effe anders door andere hoek, andere krachtverdeling. Het maakt ook wel uit of je een machine pakt, een barbell of dumbel... bij een dumbbell bv zul je ook spieren mee moeten laten helpen om die dumbbell op de plek te houden waar je m wilt hebben, bij een machine is de baan al gemaakt, je kan geen andere kant op...
Ga het gewoon eens proberen... dan merk je vanzelf dat het toch even anders is... zelf ben ik van het afwisselen... niet altijd dezeflde oefeningen doen...

En blij met je auto dus!

Ik zou ook wel wilen afwisselen, maar vaak zijn er geen mensen die me kunnen helpen om hem goed uit te voeren. Ik kan alles niet uit een boekje overnemen/plaatje overnemen omdat ik hem dan vaak fout doe. Dan doe ik 'm liever niet want uitvoering is wel belangrijk snap je. Maargoed ik ben deze week bij m'n vriend dus misschien zijn er in zijn gym wel wat mensen die me het kunnen voordoen/meehelpen.

Heel erg blij met m'n auto ja :D lekker scheuren hehe. Radio met usb zit er al in, nu nog even wat goeie speakers inbouwen en ik ben een tevreden vrouw.
Pompen met die subwoofers... looool :hedbang::roflol::o

Laatst bewerkt:
Vrijdag 10 september
Borst + Triceps + Biceps

(Sucked :headbang:)

Geen warming up gedaan. Ik dacht ik ga gewoon lekker knallen.. (niet dus..???)

Borst

Benchpress incl stang.
1 x 8 x 40
1 x 7 x 50
1 x 2 x 54

Incline Dumbbell Press.
1 x 2 x 14... wtf :(
2 x 8 x 12
1 x 6 x 14

Incline Dumbbell Flyes.
1 x 5 x 8
Met 9 kilo probeerde lukte echt niet, 8 ging al met moeite.
Cable Standing Flyes.
1 x 10 x 10
2 x 10 x 15
Veel lekkerder gaat dat met de cable machine..

Biceps

Preacher Curl met barbell.
1 x 8 x 20
5 kilo bij gedaan, kreeg 'm niet meer omhoog.
3 x 8 x 20

Dumbbell Curl. reps en gewicht = per hand.
1 x 8 x 10
1 x 8 x 12
2 x 8 x 10

Triceps

Triceps Press. Andere merk, veel zwaarder.
1 x 8 x 35
1 x 3 x 40
2 x 8 x 35

Cable Pushdown met touw.
1 x 12 x 10
1 x 12 x 15
1 x 04 x 20
1 x 12 x 15

Afronding 20 minuten op de crosstrainer.

Al met al geloof ik dat m'n dieët (laag in KH - hoog in eiwitten) m'n trainingen verpest.. meer koolhydraten = meer engerie en/of kracht ?!
Weet niet hoe ik dit ga aanpakken, aangezien m'n dieët echt werkt kwa afvallen maargoed dan gaat het met de gewichten niet vooruit en verpest ik alles..

Voor anderen die niet m'n vorige trainingen lezen, denken misschien dat ik een zeikerd ben maar check m'n vorige borst, triceps + biceps training maar.. ging veel beter, kon veel zwaarder. (voordat de echte zeikerds beginnen :P)

Laatst bewerkt:
Lekker fanatiek bezig! Me like :D

Nogal logisch dat je geen energie hebt wanneer je koolhydraten door eiwitten gaat vervangen he :rolleyes:. Droger worden OF meer massa bouwen, aan jou de keuze :D.

Keep pumpin'! ;)

het is logisch dat het minder gaat, met cutten lever je sowieso kracht in. En dat geeft ook niet, je moet het gewoon voor lief nemen en dus met wat minder gewicht trainen :) Begin je al verschil te zien??

Zaterdag 11 september
Rug + Schouders

Zelfde verhaal als gister, alhoewel m'n rug wel lekker ging.

Rug

Deadlift. Gaat me niet om de gewichten, maar m'n techniek. Wil deze eerst helemaal goed hebben, voordat ik m'n rug naar de piep help.
1 x 8 x 40
3 x 5 x 50

Seated Cable Row.
1 x 8 x 40
1 x 8 x 45
1 x 3 x 50
1 x 8 x 45

Front Pulldown.
1 x 08 x 35
1 x 08 x 40
2 x 08 x 35

Straight Arm Pulldown met stang.
1 x 12 x 15
1 x 12 x 20 :D
1 x 04 x 25 + 1 x 06 x 20
1 x 12 x 20

Schouders

Standing Militairy Press.
2 x 8 x 20
2 x 8 x 25

Side raises. Reps en gewicht is per hand
1 x 6 x 4
2 x 6 x 5
1 x 6 x 4

Dumbbell Front Raise. Reps en gewicht is per hand.
4 x 10 x 5

Deze week moet het echt beter gaan. Als het weer niet lukt, ligt het echt aan m'n voeding.
Wel blij dat ik weer in Alkmaar kan trainen, is toch lekkerder

Gewoon ietsjes meer koolhydraten nemen op de dagen dat je gaat trainen is te proberen.
Zeker als het afvallen lekker gaat.
En een half uurtje voor de training wat fruit en een whey shake'je ofzo.

Ik ben laatst van 146,9kg afgevallen tot 146,8kg op een laag koolhydraten dieet en had eigenlijk nergens last van! :roflol:

Gewoon ietsjes meer koolhydraten nemen op de dagen dat je gaat trainen is te proberen.

Ik ben laatst van 146,9kg afgevallen tot 146,8kg op een laag koolhydraten dieet en had eigenlijk nergens last van! :roflol:

:roflol:

OT: nette training!

Nog steeds bruute trainingen;)

Ik neem voor de training al 60 gr waxy maize... merk niet echt verschil, alleen dat ik een erg droge mond heb lol. Drink al 1,5 of 2 liter water tijdens de training, heb dan nog steeds dorst...

Nou dan je oog je nu al een stuk slanker neem ik aan xD :P

Dank je wel... :D

Nog steeds bruute trainingen;)

Ja opzich wel hé maar ik baal gewoon. Maargoed straks weer benen training... vandaag niet aan mn dieët gehouden dus heb nu een bom van koolhydraten (snoep etc) op... Zal nu wel beter gaan maargoed dat is ook geen goede manier. Ach af en toe cheaten. Voor de rest ben ik toch clean. :cool:

Ik oog hartstikke slank, vraag maar aan iemand die op de wedstrijd in Geldrop was afgelopen zondag. ;)
I.p.v. wax meez kun je misschien beter een gewoon stukje fruit nemen.
Al die peperdure shit...
Wat voegt het toe aan eerlijk eten..?
Niks, of niet veel denk ik.
Succes.

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

Op de wedstrijd was ik trouwens "slechts" 145,6, dus ik ga de goede kant op! :roflol:

Ben het met je eens... uitvoering is belangrijk... als dat niet goed is, ja... dan haal je ook minder of geen resultaat... Misschien een idee om je meer te gaan focussen op je spieren als je een oefening doet, dus echt "voel ik die spier waarvoor de oefening bedoeld is". Bij een oefening die je per hand doet, heb je een hand vrij en kan je letterlijk voelen welke spieren je voelt werken... Als je daar meer gevoel voor krijgt, durf je het misschien eerder aan om nieuwe oefeningen uit te proberen... zeker op een site waar aangegeven staat voor welke spiergroep een oefening is bedoeld met een plaatje, dat je echt weet waar die zit... dan weet je waar die spier zit en hoe het voelt om hem aan het werk te zetten, zo kan je controlleren of je een nieuwe oefening goed doet... begin je gewoon met simpele nieuwe oefeningen en kan je steeds wat ingewikkelder dingen proberen... (of af en toe trainen met mensen die vaak trainen en verstand hebben, die je er bij kan helpen)

Als je zo laag in KH zit... jaaaa.... dan heb je zeker minder kracht. In wedstrijdvoorbereiding had ik de laatste paar weken steeds minder kracht, puur omdat die kh er uit gaan... op zich is dat dan niet erg, want je gaat voor vetverlies, en je maakt meer herhalingen voor de zgnde lijnen... maar als je nu gaat voor spieropbouw, dan zou ik terug gaan naar je vorige voeding... en dan pas op het moment dat je zegt, nu wil ik gaan voor hardheid, dan pas langzaam kh minderen... en ja... dan gaat je kracht vooruit, en je kan niet alle gewonnen spiermassa behouden...
Het is dus kiezen of delen :p

Dinsdag 14 september
Benen

Dieët ging vandaag niet goed. Wel gewoon gegeten wat ik normaal eet, maar veel gesnoept enzo.. :o Maargoed daardoor wel dikke training al zeg ik het zelf..:rolleyes:

Opwarmen 5 minuten op de fiets.

Squatten.
1 x 8 x 40
1 x 8 x 60
1 x 8 x 70
1 x 5 x 70
Ik blijf lekker een beetje rond dit gewicht. Het is trouwens geen full squat.

Lunges met opstapje. Gewicht en reps is per been.
1 x 6 x 12 kg dumbbells
2 x 6 x 14 kg dumbbells
1 x 6 x 16 kg dumbbells
Dit keer anders uitgevoerd; knie bijna tot de grond laten komen. Stuk zwaarder maar ging ook lekker!

45° Leg Press.
1 x 8 x 180
1 x 8 x 185
1 x 8 x 190
1 x 8 x 195
1 x 6 x 200 !!! :D:D

Leg Extension. Gaat ook steeds beter.
1 x 12 x 30
1 x 12 x 35
1 x 12 x 40
1 x 09 x 45

Lying Leg Curl.
1 x 10 x 25
1 x 07 x 30
1 x 09 x 30
1 x 10 x 25

Seated Calf Raises.
1 x 10 x 35
1 x 10 x 40
Standing Calf Raises.
1 x 25 x 35
1 x 25 x 40
1 x 25 x 45
1 x 17 x 50
1 x 18 x 55
1 x 14 x 60
Hier stond ik een beetje van te kijken omdat ik een paar weken terug met 45 al onwijze pijn had... ik kon nu nog wel zwaarder gaan. apart...

Morgen gewoon weer over naar m'n dieët maar zal ik dan voor de training fruit gaan eten? Die wazy maize helpt ook voor geen ruk... net een pot van 2 kilo gehaald..:mad:

Ik oog hartstikke slank, vraag maar aan iemand die op de wedstrijd in Geldrop was afgelopen zondag. ;)
I.p.v. wax meez kun je misschien beter een gewoon stukje fruit nemen.
Al die peperdure shit...
Wat voegt het toe aan eerlijk eten..?
Niks, of niet veel denk ik.
Succes.

Op de wedstrijd was ik trouwens "slechts" 145,6, dus ik ga de goede kant op! :roflol:

Nee oke, maar aangezien ik (af en toe) bang ben van koolhydraten, was maxy maize een beter idee... :rolleyes: maargoed vandaag had ik geen angst voor KH. lol

Ben het met je eens... uitvoering is belangrijk... als dat niet goed is, ja... dan haal je ook minder of geen resultaat... Misschien een idee om je meer te gaan focussen op je spieren als je een oefening doet, dus echt "voel ik die spier waarvoor de oefening bedoeld is". Bij een oefening die je per hand doet, heb je een hand vrij en kan je letterlijk voelen welke spieren je voelt werken... Als je daar meer gevoel voor krijgt, durf je het misschien eerder aan om nieuwe oefeningen uit te proberen... zeker op een site waar aangegeven staat voor welke spiergroep een oefening is bedoeld met een plaatje, dat je echt weet waar die zit... dan weet je waar die spier zit en hoe het voelt om hem aan het werk te zetten, zo kan je controlleren of je een nieuwe oefening goed doet... begin je gewoon met simpele nieuwe oefeningen en kan je steeds wat ingewikkelder dingen proberen... (of af en toe trainen met mensen die vaak trainen en verstand hebben, die je er bij kan helpen)

Als je zo laag in KH zit... jaaaa.... dan heb je zeker minder kracht. In wedstrijdvoorbereiding had ik de laatste paar weken steeds minder kracht, puur omdat die kh er uit gaan... op zich is dat dan niet erg, want je gaat voor vetverlies, en je maakt meer herhalingen voor de zgnde lijnen... maar als je nu gaat voor spieropbouw, dan zou ik terug gaan naar je vorige voeding... en dan pas op het moment dat je zegt, nu wil ik gaan voor hardheid, dan pas langzaam kh minderen... en ja... dan gaat je kracht vooruit, en je kan niet alle gewonnen spiermassa behouden...
Het is dus kiezen of delen :p

Nieuwe oefeningen moet ik wel eens gaan doen, maar opzich bevalt dit me ook wel. Maargoed vaak zijn het mensen die zelf aan het trainen zijn, en dan is het irritant om hun te gaan storen. Vind ik zelf namelijk ook.

Kiezen of delen.. erg moeilijk. Vandaag vond ik echt heerlijk, wil graag hoog in gewicht gaan.. maargoed dan kan ik dus niet lager in m'n vet% gaan zitten... mmm ik denk dat ik dan gewoon "normaal" ga eten, evengoed pompen en daarna gewoon flinke cardio er achter aan gooi.. is ongeveer hetzelfde als nu maar dan het eten veranderen... Let's give it a try. ;)

Net even lekker een uurtje wezen kickboksen.. Goed voor de conditie en vet verbranden :D Nu kwark eten en naar bed toe! Fijne avond nog, voor de mensen die m'n log volgen. ;)

Hoe gaat het nu allemaal Sanne?

Hoe gaat het nu allemaal Sanne?

Super.. check m'n training hier onder! :D

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Donderdag 16 september
Borst + Triceps + Biceps

5 minuten opwarmen op de crosstrainer

Borst

Benchpress incl stang.
1 x 8 x 30
1 x 8 x 40
1 x 6 x 50
1 x 2 x 55
1 x 3 x 52,5
1 x 3 x 50
Ging lekker, die laatste ging echt niet meer..

Incline Dumbbell Press.
1 x 8 x 12
1 x 8 x 14
1 x 8 x 16
1 x 5 x 18 :eek: yeah baby

Incline Dumbbell Flyes.
1 x 10 x 9
1 x 10 x 10
1 x 05 x 12
1 x 10 x 10

Biceps

Preacher Curl met barbell.
1 x 8 x 20
1 x 8 x 30
1 x 3 x 32,5
1 x 8 x 30

Dumbbell Curl. reps en gewicht = per hand.
1 x 8 x 10
1 x 8 x 12
1 x 4 x 14
1 x 5 x 14
1 x 8 x 12

Triceps

Supersetje op de cable machine; Pressdown met zo een gebogen stang en pushdown met touw.
Gewichten van 10, 15 en 20 kilo. Heb echt niet geteld hoe vaak ik het gedaan heb. Gewoon tot het niet meer ging. Wel 12 reps of minder. Als het niet lukte tot de 12, afmaken met 1 lager gewicht.
Beiden oefeningen iets van 8 keer. Ging lekker!

Tricep Press.
1 x 10 x 60
1 x 10 x 65
1 x 08 x 70
1 x 08 x 75

Afronding 10 minuten hard knallen de crosstrainer, incl 1 minuut cooldown. Goed voor 160 kcal. Normaal heb ik iets van 100 kcal met 10 minuten.

Vond het zelf een super training!!

Supps:
Ochtend: 3 x lipo-6, 1 x omega 3, 1 x multivitaminen en mineralen, 1 x calcium.
Middag: 1 x lipo-6
Na-middag: 1 x lipo-6

Toenstraks Precision Engineered Cla Tonalin 1000Mg gekocht.. morgen mee beginnen. Ben alleen benieuwd of ik deze wel in combi met Lipo-6 kan gebruiken? Merk vrij weinig van Lipo-6 dus zal dan volgende week Lipo-6 x aanschaffen.

Vrijdag 17 september
Rug + Schouders

Opwarmen; 5 minuten op de crosstrainer.

Rug

Deadlift. Ben dus met gewicht geminder omdat de uitvoering niet goed was. Dit gaat beter en voel het ook veel meer.
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
met 60 proberen, lukte niet.. rug ging bol
1 x 5 x 55
1 x 4 x 50

Seated Cable Row.
1 x 8 x 40
1 x 8 x 45
1 x 7 x 50
1 x 3 x 55
1 x 8 x 50

Front Pulldown.
1 x 8 x 35
1 x 8 x 40
1 x 5 x 45
1 x 8 x 40

Bent over row. Niet zeker of het de goede uitvoering was. Heb 'm wijd gepakt en naar m'n borst toe getrokken.
Las ergens dat je dan meer je rug trainde?
1 x 12 x 10
1 x 12 x 20
1 x 12 x 30
1 x 10 x 35

Schouders

Militairy Press staand.
1 x 03 x 30
2 x 10 x 25
1 x 05 x 27,5

Side raises. Reps en gewicht is per hand.
1 x 06 x 6
1 x 06 x 7
1 x 06 x 6
1 x 06 x 7

Barbell Front Raise. Leuke oefening, die houd ik er in! :D
1 x 10 x 10
2 x 10 x 15
1 x 06 x 17,5
1 x 10 x 15

Upright row.
1 x 10 x 10
1 x 12 x 15
1 x 12 x 20
1 x 06 x 22,5

Ging ook erg lekker!

Daarna nog 15 minuten op de crosstrainer, goed voor ongeveer 250 kcal.

Voeding:
Ochtend 250 gr kwark
Middag: 200 gr biefstuk met 50 gr rijst
Zometeen: 200 gr biefstuk met 50 gr rijst, 6 champignons en 150 gr sla.

Supplementen:
Ochtend: 2 x Cla Tonalin, 1 x omega 6, 1 x multivitaminen en mineralen, 1 x calcium.
Middag: 2 x Cla Tonalin en 1 x Lipo-6
Zometeen: 2 x Cla Tonalin

Na elke training neem ik nu ook BCAA.

Iemand nog suggesties kwa voeding/training/supplementen? Altijd fijn om reacties te krijgen en om er wat mee te doen. ;) (alleen niet beginnen over 6 keer per dag eten, dat heb ik al er uit geschrapt. :))

Laatst bewerkt:
Dure bedoeling zoveel biefstuk, zoveel eet je niet elke dag neem ik aan?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven