Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb 'm gewoon verkeerd uitgevoerd... bij mij duurt het soms wat langer voordat ik iets goed onder de knie heb.
Was ook erg lekker! Vandaag een heerlijke gerookte makreel.. mmmmPaar uur over de zwarte markt gelopen, was echt heerlijk weer!
Zal die face pull er eens in gooien! De rest van de oefeningen komen toch op hetzelfde neer? Als ik military press doe, doe ik 'm vanuit m'n nek. Of ik 'm nou met een barbell, dumbbells, in de smith of met cable doe, maakt toch niet uit? Of pak je hem dan net weer iets anders?
Vind hem met barbell het fijnst, de smith vermijd ik zowieso..
OT: Vandaag voor een auto wezen kijken...Beviel me erg goed, ga hem morgen ophalen! Kan ik lekker zelf rond scheuren. Kost geen drol, is LPG.
Echt wel lekker, hoef ik ook niet meer met de bus naar de sportschool, geen rekening te houden met die tijden.. alleen maar pluspunten!![]()

rest van de oefeningen op die site? Het komt een beetje op hetzelfde neer... je hebt meerdere oefeningen voor bv achterkant, zijkant en voorkant schouders, toch altijd net effe anders door andere hoek, andere krachtverdeling. Het maakt ook wel uit of je een machine pakt, een barbell of dumbel... bij een dumbbell bv zul je ook spieren mee moeten laten helpen om die dumbbell op de plek te houden waar je m wilt hebben, bij een machine is de baan al gemaakt, je kan geen andere kant op...
Ga het gewoon eens proberen... dan merk je vanzelf dat het toch even anders is... zelf ben ik van het afwisselen... niet altijd dezeflde oefeningen doen...
En blij met je auto dus!
lekker scheuren hehe. Radio met usb zit er al in, nu nog even wat goeie speakers inbouwen en ik ben een tevreden vrouw.

)
)
)

Gewoon ietsjes meer koolhydraten nemen op de dagen dat je gaat trainen is te proberen.
Zeker als het afvallen lekker gaat.
En een half uurtje voor de training wat fruit en een whey shake'je ofzo.
Ik ben laatst van 146,9kg afgevallen tot 146,8kg op een laag koolhydraten dieet en had eigenlijk nergens last van!![]()

Gewoon ietsjes meer koolhydraten nemen op de dagen dat je gaat trainen is te proberen.
Zeker als het afvallen lekker gaat.
En een half uurtje voor de training wat fruit en een whey shake'je ofzo.
Ik ben laatst van 146,9kg afgevallen tot 146,8kg op een laag koolhydraten dieet en had eigenlijk nergens last van!![]()

Maargoed daardoor wel dikke training al zeg ik het zelf..

Ik oog hartstikke slank, vraag maar aan iemand die op de wedstrijd in Geldrop was afgelopen zondag.
I.p.v. wax meez kun je misschien beter een gewoon stukje fruit nemen.
Al die peperdure shit...
Wat voegt het toe aan eerlijk eten..?
Niks, of niet veel denk ik.
Succes.
Op de wedstrijd was ik trouwens "slechts" 145,6, dus ik ga de goede kant op!![]()
maargoed vandaag had ik geen angst voor KH. lolBen het met je eens... uitvoering is belangrijk... als dat niet goed is, ja... dan haal je ook minder of geen resultaat... Misschien een idee om je meer te gaan focussen op je spieren als je een oefening doet, dus echt "voel ik die spier waarvoor de oefening bedoeld is". Bij een oefening die je per hand doet, heb je een hand vrij en kan je letterlijk voelen welke spieren je voelt werken... Als je daar meer gevoel voor krijgt, durf je het misschien eerder aan om nieuwe oefeningen uit te proberen... zeker op een site waar aangegeven staat voor welke spiergroep een oefening is bedoeld met een plaatje, dat je echt weet waar die zit... dan weet je waar die spier zit en hoe het voelt om hem aan het werk te zetten, zo kan je controlleren of je een nieuwe oefening goed doet... begin je gewoon met simpele nieuwe oefeningen en kan je steeds wat ingewikkelder dingen proberen... (of af en toe trainen met mensen die vaak trainen en verstand hebben, die je er bij kan helpen)
Als je zo laag in KH zit... jaaaa.... dan heb je zeker minder kracht. In wedstrijdvoorbereiding had ik de laatste paar weken steeds minder kracht, puur omdat die kh er uit gaan... op zich is dat dan niet erg, want je gaat voor vetverlies, en je maakt meer herhalingen voor de zgnde lijnen... maar als je nu gaat voor spieropbouw, dan zou ik terug gaan naar je vorige voeding... en dan pas op het moment dat je zegt, nu wil ik gaan voor hardheid, dan pas langzaam kh minderen... en ja... dan gaat je kracht vooruit, en je kan niet alle gewonnen spiermassa behouden...
Het is dus kiezen of delen![]()

yeah baby
(alleen niet beginnen over 6 keer per dag eten, dat heb ik al er uit geschrapt.
)