MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je trainingen blijven netjes!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal weer eens wat foto's posten :rolleyes:, maar voor wat hoort wat :D.

Ben benieuwd naar je schouder training morgen! Slaap lekker ;)

Jaaaa ik moet ook dringend foto's maken maar ik beloof je dat ze dit jaar gaan komen. ;)

Schouder training was niet echt een verrassing zoals je hebt kunnen zien... benen training daarentegen wel weer, al zeg ik 't zelf. :cool:

Je trainingen blijven netjes!

Thanks man, altijd fijn om te horen!

Holy macaroni wat train jij zwaar, en dat in zo'n korte tijd.. pff petje af ;)
Lijkt wel dat je veel supplementen gebruikt, en is Lipo6 (of whatever) geen fatburner????? Dat heb je toch helemaal niet nodig? -> fatburner & pre workout boosters = commerciele mind**** (tenzij er efedrine in zit, maar dat is verboden) :)

pre workout kan wel degelijk helpen hoor!!! Trust me!!

Holy macaroni wat train jij zwaar, en dat in zo'n korte tijd.. pff petje af ;)
Lijkt wel dat je veel supplementen gebruikt, en is Lipo6 (of whatever) geen fatburner????? Dat heb je toch helemaal niet nodig? -> fatburner & pre workout boosters = commerciele mind**** (tenzij er efedrine in zit, maar dat is verboden) :)

We hebben er al in een privé bericht over gesproken. :p Maar nogmaals dank voor je compliment!!

pre workout kan wel degelijk helpen hoor!!! Trust me!!

Ik gebruik geen pre workout booster...

Waarom zo'n berg supplementen...? Whey + BCAA's oké, maar al die andere shizzle heb JIJ: Sanne de powerbabe! toch helemaal niet nodig? :eek:???

Voor al dat geld dat je daaraan kwijt bent kun je beter een leuk cadeau voor mij kopen :D ;).

Waarom zo'n berg supplementen...? Whey + BCAA's oké, maar al die andere shizzle heb JIJ: Sanne de powerbabe! toch helemaal niet nodig? :eek:???

Voor al dat geld dat je daaraan kwijt bent kun je beter een leuk cadeau voor mij kopen :D ;).

Hahaha dude:rolleyes:... die andere "shizzle" (ik haat snoopdogg:mad:) stilt m'n honger gevoel (oftewel snaai-momenten) en geeft me toch een beetje extra tijdens de training.. Misschien zit dit wel tussen m'n oren? ;)
En Calcium, Omega-3 en Multivitaminen heb ik wel degelijk nodig..

Ohh een cadeau.. en ik moet ook nog voor je koken. Je vraagt wel heel wat van me he, volgens mij krijg je niet genoeg daar in Fryslân :p

Supps voor de namiddag/avond eruit gehaald, was ze toenstraks vergeten te nemen en was ook eigenlijk overbodig.

Laatst bewerkt:
Hahaha dude:rolleyes:... die andere "shizzle" (ik haat snoopdogg:mad:) stilt m'n honger gevoel (oftewel snaai-momenten) en geeft me toch een beetje extra tijdens de training.. Misschien zit dit wel tussen m'n oren? ;)
En Calcium, Omega-3 en Multivitaminen heb ik wel degelijk nodig..

Ohh een cadeau.. en ik moet ook nog voor je koken. Je vraagt wel heel wat van me he, volgens mij krijg je niet genoeg daar in Fryslân :p

Supps voor de namiddag/avond eruit gehaald, was ze toenstraks vergeten te nemen en was ook eigenlijk overbodig.

Eigenlijk had ik ook nog een verzoek aan jou dat te maken had met jou en wat emmers water + een strak shirt...maar daarvoor wacht ik wel tot m'n volgende verjaardag ;):D

Ben je nou aan het bulken of aan het cutten? Bulken is zooo fijn Sanne :o :D alsof je....stoned de liefde aan het bedrijven bent!

Dinsdag 28 september
Borst + Triceps + Biceps

Opwarmen; 5 minuten op de crosstrainer.

Borst

Benchpress incl stang.
1 x 8 x 40.. opwarmen :P
1 x 8 x 50
1 x 4 x 55
1 x 3 x 57,5
Zelfde als vorige week, altijd fijn natuurlijk maar de 60 kg zit er aan te komen. :rolleyes:

Incline Dumbbell Press.
1 x 8 x 14
1 x 8 x 16
1 x 4 x 18
1 x 6 x 16
Linker arm werkte nu erg goed mee. :D:D

Incline Dumbbell Flyes.
1 x 10 x 10
1 x 07 x 12
2 x 10 x 10

Biceps

Eerst Dumbbell Curl gedaan, want beiden voor de Preacher Curl waren bezet.

Dumbbell Curl. reps en gewicht = per hand.
1 x 8 x 10
1 x 5 x 12
1 x 8 x 10
1 x 4 x 12 + 1 x 6 x 10

Preacher Curl met barbell.
1 x 8 x 25
1 x 2 x 30... had een andere barbell, kwam er bij de 2de poging achter dat ik hem hier dus minder breed bij pakte, dan is hij een stuk zwaarder
1 x 5 x 30
1 x 8 x 27,5

Triceps

Supersetje op de cable machine; Pushdown met zo een gebogen stang (10, 15, 20 kg) en pushdown met touw. (10 en 15 kg)
Stuk of 6 sets, telkens proberen tot de 12 reps te komen maar soms brandde het zo erg dat ik niet verder dan 7 kwam.
Dit werkt trouwens echt wel lekker!

Tricep Press
2 x 12 x 60
1 x 12 x 65
1 x 09 x 70
1 x 08 x 75
1 x 08 x 80

Geen cardio gedaan, morgen een uurtje kickboksen.

Voeding:
O: 250 gr kwark met scheutje slimpie siroop
TS: cracker met kipfilet
M: 40 gr rijst en 125 gr quarterpounder :lick:
TS: muesli reep :lick: en handje rozijnen
A: 20 gr rijst met 200 gr kipfilethaasjes en 150 gr sla met halve ui en halve paprika. Lekker alles door elkaar gegooit.. jammie! :lick:
TS: 2 gekookt eieren :lick:
VS: 150 gr magere kwark met scheutje slimpie siroop

Supplementen:
Ochtend: 3 x Cla Tonalin, 1 x Lipo-6, 1 x omega 6, 1 x multivitaminen en mineralen, 1 x calcium.
Middag: 3 x Cla Tonalin. Lipo-6 en calcium vergeten.
Voor de training Whey Perfection shake.
Na de training BCAA.

Oh ja... epic fail... Was ik bezig met m'n Dumbbell Press, pak ik de dumbbells en loop ik naar achter zonder te kijken dus.... ga ik op iemand anders z'n bankje zitten.. hehe:o Die dude keek me zo aan van wtf. Ik zo ohh sorry man *rood hoofd*.....:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Die 60 kilo lijkt zo dichtbij, maar is nog niet zo makkelijk:D.. 60 kilo is voor velen een soort magische grens..Soms lukt het en dan weer een terugval...Maar ik hoop voor jou natuurlijk dat je hem sterk overtreft!

Maakt niet uit toch....:P....gaat er alleen om dat ace zegt dat het niet werkt,,.

Haha oke... heb vandaag wel een pre workout booster ontvangen (gratis) van body en fitshop.. Morgen eens kijken of het werkt! :D

Eigenlijk had ik ook nog een verzoek aan jou dat te maken had met jou en wat emmers water + een strak shirt...maar daarvoor wacht ik wel tot m'n volgende verjaardag ;):D

Ben je nou aan het bulken of aan het cutten? Bulken is zooo fijn Sanne :o :D alsof je....stoned de liefde aan het bedrijven bent!

Hahaha keep on dreaming timmy..

Ik ben niet aan het bulken, moet er nog eens bij komen .. maar ben ook niet echt aan het cutten. Ik wil lekker veel gewichten pompen, maar ook weer niet te veel KH eten. Dus ik composeer het door op trainingsdagen wel meer KH te eten, en op niet trainingsdagen minder dan 20 KH te eten. Werkt voor mij aardig goed! :rolleyes:

Die 60 kilo lijkt zo dichtbij, maar is nog niet zo makkelijk:D.. 60 kilo is voor velen een soort magische grens..Soms lukt het en dan weer een terugval...Maar ik hoop voor jou natuurlijk dat je hem sterk overtreft!

Magische grens? .. Elke kilo meer is weer een grens die overschreven word toch. :D
Wat is jou pr bij de bench press?

Laatst bewerkt:
aangezien je afsluit met weinig reps..ist mischien handig..om eens in de bijv. 3 weken om je max gewicht omhoog te persen...niet zoveel pre-setjes te draaien...ga 5 min op de crosstrainer..leg 2 dumbeltjes van bijv 3 a 4 kilo bij je benchpressbankje...1 opwarm setje met stang van 10 (explosief evt. nog een setje als daar behoefte voor is)..maar het moment dat je er gewicht aanhangt niet meer dan 2 reps en z.s.m naar je top gewicht toe met uiteraard de juiste tussenpauzes om de zenuwen ff de rust te gunnen...kdenk dat je er zo 60 een paar x uitjankt ,,,makkelijk

de dumbeltjes kan je tussendoor paar reps voorovergebogen mee doen ( om de doorbloeding beetje te fixen in je borstspier..nieuw bloed is nieuwe power)

dit is hoe crazy mo het doet als ie gaat benchen

Ik ben niet aan het bulken, moet er nog eens bij komen .. maar ben ook niet echt aan het cutten. Ik wil lekker veel gewichten pompen, maar ook weer niet te veel KH eten. Dus ik composeer het door op trainingsdagen wel meer KH te eten, en op niet trainingsdagen minder dan 20 KH te eten. Werkt voor mij aardig goed! :rolleyes:

Minder dan 200gr KH bedoel je mag ik hopen? :p

aangezien je afsluit met weinig reps..ist mischien handig..om eens in de bijv. 3 weken om je max gewicht omhoog te persen...niet zoveel pre-setjes te draaien...ga 5 min op de crosstrainer..leg 2 dumbeltjes van bijv 3 a 4 kilo bij je benchpressbankje...1 opwarm setje met stang van 10 (explosief evt. nog een setje als daar behoefte voor is)..maar het moment dat je er gewicht aanhangt niet meer dan 2 reps en z.s.m naar je top gewicht toe met uiteraard de juiste tussenpauzes om de zenuwen ff de rust te gunnen...kdenk dat je er zo 60 een paar x uitjankt ,,,makkelijk

de dumbeltjes kan je tussendoor paar reps voorovergebogen mee doen ( om de doorbloeding beetje te fixen in je borstspier..nieuw bloed is nieuwe power)

dit is hoe crazy mo het doet als ie gaat benchen

Ik snap 'm... alleen met die dumbbells niet...
Zal het volgende week eens proberen dan :D

Minder dan 200gr KH bedoel je mag ik hopen? :p

Nee nee haha eigenlijk rond de 30 gr KH. Morgen en van het weekend ga ik bijv niet trainen, dus laat ik rijst de hele dag zowieso weg. Dan is het echt veel groente en vlees, en vetten zoals kaas etc.

nou kiek..je blijft gewoon op je bankje zitten...je bukt voorover..zeg maar met je tet*en tegen je knieen aan..en dan doe raises met die dumbels..gaat hier niet om reps ofzo
maar om het rekken van de schouder/borst spier...want heavy weights blijft er veel gebruikt bloed hangen..door rekken en strekken krijg ik et gevoel dat er weer nieuw bloed/nieuwe power in de borst komt..snapst em nu wel

Gisteravond 1,5 uur kickboks les gehad. Had best spierpijn van dinsdag en dat is niet echt fijn als je bij het opwarmen moet rekken etc..:mad: Ach even doorbijten. :rolleyes:

Donderdag 30 september
Rug + Schouders

Opwarmen; 5 minuten op de crosstrainer

Rug

Deadlift. Hier ging ik er dus van uit dat de stang 10 kg was... Had normaal een zilvere stang, zo een olympische (die zijn standaard 20 kg toch??) maar die waren allemaal bezet.
later vertelde iemand mij dat deze 16 kg is... Vandaar dat het dus zo slecht ging;
1 x 8 x 40 (was dus 46)
1 x 5 x 50 (was dus 56, te zwaar)
1 x 2 x 50 (was dus 56, te zwaar).. fail.. nog een keer proberen, weer fail
1 x 5 x 40 (was dus 46, last van m'n rug.)
Hopelijk is er ooit eens iemand die me de goede uitvoering kan laten zien, want volgens mij doe ik echt wat fout.

Seated Cable Row.
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 55
1 x 3 x 60 :D
1 x 4 x 55

Front Pulldown. (Ik doe deze altijd wide grip)
1 x 8 x 40
1 x 8 x 45
1 x 7 x 50
1 x 8 x 45

Bent over row. Naar m'n buik toegetrokken.
1 x 08 x 20
1 x 10 x 30
1 x 10 x 40
1 x 10 x 45

Schouders

Militairy Press staand. Stang weegt 9 kilo zei iemand, maar ik ging er altijd van uit dat hij 10 kilo woog. (jaja gewichten vind ik erg belangrijk vandaar wil ik het eigenlijk heel precies weten.)
1 x 08 x 25 (misschien - 1 kg)
1 x 10 x 27,5 "
1 x 05 x 30 "
1 x 10 x 25 "

Side raises en Bent Over Lateral Raises. Reps en gewicht is per hand.
1 x 06 x 7 + 1 x 10 x 7
en dat nog 3 keer

Barbell Front Raise. Stang weegt 9 kilo zei iemand, maar ik ging er altijd van uit dat hij 10 kilo woog. (jaja gewichten vind ik erg belangrijk vandaar wil ik het eigenlijk heel precies weten.)
1 x 10 x 15 (misschien -1 kg)
1 x 10 x 17,5 "
1 x 03 x 20 "
1 x 10 x 15 "

Upright row. Ook hier niet zeker hoeveel de stang weegt.. Ik reken hem op 10 kilo.
1 x 12 x 15
1 x 11 x 20
1 x 12 x 20
1 x 08 x 22,5
1 x 10 x 20

Daarna nog 31 minuten op de crosstrainer incl 1 minuut cooldown. Goed voor rond de 460 kcal (zegt het apparaat...:P)

Voeding:
O: 250 gr kwark met scheutje slimpie siroop en 35 gr crunchy muesli
TS: cracker met 20 gr kipfilet
M: 125 gr quarter pounder met 50 gr rijst
TS: vergeten.. merkte het wel
A: 200 gr brocoli, 150 gr champignons en 200 gr rundervink
TS: cracker met 30 gr kipfilet
VS: 150 gr kwark

Supplementen:
Ochtend: 3 x Cla Tonalin, 1 x Lipo-6, 1 x omega 6, 1 x multivitaminen en mineralen, 1 x calcium.
Middag: vergeten
Voor de training Pre-Workout Power van Body en Fitshop genomen, niets van gemerkt.
Na de training BCAA.

Al met al lekkere training en lekker dagje ook voor de rest. Voeding gaat erg goed. :cool:

Laatst bewerkt:
Ik heb laatst van rippetoe een torrent gedownload met filmpjes van elk een minuut of 20 met goede uitvoering: Dl,SQ, press en clean. Moet je eens op zoeken, is een goede uitleg! En anders voor de kortere versie rippetoe op youtube deadlift set up zoeken.;)

nou kiek..je blijft gewoon op je bankje zitten...je bukt voorover..zeg maar met je tet*en tegen je knieen aan..en dan doe raises met die dumbels..gaat hier niet om reps ofzo
maar om het rekken van de schouder/borst spier...want heavy weights blijft er veel gebruikt bloed hangen..door rekken en strekken krijg ik et gevoel dat er weer nieuw bloed/nieuwe power in de borst komt..snapst em nu wel

Aaaah jaa seated bent over raises :P. Ik snap 'm nu... ben benieuwd volgende week. ;)

Ik heb laatst van rippetoe een torrent gedownload met filmpjes van elk een minuut of 20 met goede uitvoering: Dl,SQ, press en clean. Moet je eens op zoeken, is een goede uitleg! En anders voor de kortere versie rippetoe op youtube deadlift set up zoeken.;)

Heb er een paar bekeken van de DL... Volgens mij voer ik 'm gewoon goed uit. Maar ik zal vast wel iets fout doen haha anders zou het allemaal veel soepeler moeten gaan. Iig bedankt :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven