Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal weer eens wat foto's posten, maar voor wat hoort wat
.
Ben benieuwd naar je schouder training morgen! Slaap lekker![]()

?? Dat heb je toch helemaal niet nodig? -> fatburner & pre workout boosters = commerciele mind**** (tenzij er efedrine in zit, maar dat is verboden) 
Holy macaroni wat train jij zwaar, en dat in zo'n korte tijd.. pff petje af
Lijkt wel dat je veel supplementen gebruikt, en is Lipo6 (of whatever) geen fatburner?? Dat heb je toch helemaal niet nodig? -> fatburner & pre workout boosters = commerciele mind**** (tenzij er efedrine in zit, maar dat is verboden)
![]()
Maar nogmaals dank voor je compliment!!pre workout kan wel degelijk helpen hoor!!! Trust me!!
Waarom zo'n berg supplementen...? Whey + BCAA's oké, maar al die andere shizzle heb JIJ: Sanne de powerbabe! toch helemaal niet nodig?
Voor al dat geld dat je daaraan kwijt bent kun je beter een leuk cadeau voor mij kopen![]()
.
... die andere "shizzle" (ik haat snoopdogg
) stilt m'n honger gevoel (oftewel snaai-momenten) en geeft me toch een beetje extra tijdens de training.. Misschien zit dit wel tussen m'n oren?

We hebben er al in een privé bericht over gesproken.Maar nogmaals dank voor je compliment!!
Ik gebruik geen pre workout booster...
....gaat er alleen om dat ace zegt dat het niet werkt,,.Hahaha dude... die andere "shizzle" (ik haat snoopdogg
) stilt m'n honger gevoel (oftewel snaai-momenten) en geeft me toch een beetje extra tijdens de training.. Misschien zit dit wel tussen m'n oren?
![]()
En Calcium, Omega-3 en Multivitaminen heb ik wel degelijk nodig..
Ohh een cadeau.. en ik moet ook nog voor je koken. Je vraagt wel heel wat van me he, volgens mij krijg je niet genoeg daar in Fryslân
Supps voor de namiddag/avond eruit gehaald, was ze toenstraks vergeten te nemen en was ook eigenlijk overbodig.

alsof je....stoned de liefde aan het bedrijven bent!

en handje rozijnen

Die dude keek me zo aan van wtf. Ik zo ohh sorry man *rood hoofd*.....
Maakt niet uit toch........gaat er alleen om dat ace zegt dat het niet werkt,,.

Eigenlijk had ik ook nog een verzoek aan jou dat te maken had met jou en wat emmers water + een strak shirt...maar daarvoor wacht ik wel tot m'n volgende verjaardag
Ben je nou aan het bulken of aan het cutten? Bulken is zooo fijn Sanne![]()
alsof je....stoned de liefde aan het bedrijven bent!

Die 60 kilo lijkt zo dichtbij, maar is nog niet zo makkelijk.. 60 kilo is voor velen een soort magische grens..Soms lukt het en dan weer een terugval...Maar ik hoop voor jou natuurlijk dat je hem sterk overtreft!

Ik ben niet aan het bulken, moet er nog eens bij komen .. maar ben ook niet echt aan het cutten. Ik wil lekker veel gewichten pompen, maar ook weer niet te veel KH eten. Dus ik composeer het door op trainingsdagen wel meer KH te eten, en op niet trainingsdagen minder dan 20 KH te eten. Werkt voor mij aardig goed!![]()

aangezien je afsluit met weinig reps..ist mischien handig..om eens in de bijv. 3 weken om je max gewicht omhoog te persen...niet zoveel pre-setjes te draaien...ga 5 min op de crosstrainer..leg 2 dumbeltjes van bijv 3 a 4 kilo bij je benchpressbankje...1 opwarm setje met stang van 10 (explosief evt. nog een setje als daar behoefte voor is)..maar het moment dat je er gewicht aanhangt niet meer dan 2 reps en z.s.m naar je top gewicht toe met uiteraard de juiste tussenpauzes om de zenuwen ff de rust te gunnen...kdenk dat je er zo 60 een paar x uitjankt ,,,makkelijk
de dumbeltjes kan je tussendoor paar reps voorovergebogen mee doen ( om de doorbloeding beetje te fixen in je borstspier..nieuw bloed is nieuwe power)
dit is hoe crazy mo het doet als ie gaat benchen

Ach even doorbijten. 

)
nou kiek..je blijft gewoon op je bankje zitten...je bukt voorover..zeg maar met je tet*en tegen je knieen aan..en dan doe raises met die dumbels..gaat hier niet om reps ofzo
maar om het rekken van de schouder/borst spier...want heavy weights blijft er veel gebruikt bloed hangen..door rekken en strekken krijg ik et gevoel dat er weer nieuw bloed/nieuwe power in de borst komt..snapst em nu wel
. Ik snap 'm nu... ben benieuwd volgende week. 
Ik heb laatst van rippetoe een torrent gedownload met filmpjes van elk een minuut of 20 met goede uitvoering: Dl,SQ, press en clean. Moet je eens op zoeken, is een goede uitleg! En anders voor de kortere versie rippetoe op youtube deadlift set up zoeken.![]()