XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Haha nee jammer genoeg niet, zou het elke dag wel willen eten. :D Zelfde als met vis, dat is ook zo t*ring duur.. vers dan he.. :(

Maandag 20 september

Benen

Opwarmen; 5 minuten op de crosstrainer

Squatten.
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60
1 x 5 x 65
Goed uitgevoerd en een beetje dieper gegaan.

Lunges met opstapje. Gewicht en reps is per been.
1 x 6 x 12 kg dumbbells
2 x 6 x 18 kg dumbbells
Knie tot de grond laten komen.

45° Leg Press.
1 x 8 x 195
1 x 8 x 200
1 x 8 x 205
1 x 8 x 210 :cool: yeah baby

Leg Extension.
1 x 12 x 40
1 x 12 x 45
1 x 12 x 50
1 x 10 x 50

Lying Leg Curl.
1 x 12 x 25
1 x 08 x 30
1 x 05 x 35 + 1 x 05 x 30
1 x 08 x 30

Seated Calf Raises.
1 x 15 x 40
1 x 10 x 45
Standing Calf Raises.
1 x 30 x 50
1 x 20 x 55
1 x 16 x 60
1 x 12 x 65
1 x 13 x 70
1 x 08 x 75.. kuiten lekker afgebrand :P
Meteen achter die 75: 1 x 15 x 35 gedaan
1 x 5 x 45.. Bij deze volledig uitstoten en 2 seconde vasthouden na iedere rep.

Daarna nog 31 minuten op crosstrainer, incl 1 minuut cooldown. Goed voor ongeveer 450 kcal.

Voeding:
Ochtend 250 gr kwark
werken
Middag: 200 gr quarter pounder met 50 gr rijst
trainen
Zometeen: 150 gr saucijs met 40 gr rijst en 100 gr brocoli
Voor het slapen: 100/150 gr magere kwark

Supplementen:
Ochtend: 3 x Cla Tonalin, 1 x omega 6, 1 x multivitaminen en mineralen, 1 x calcium.
Middag: 2 x Cla Tonalin en 1 x Lipo-6
Zometeen: 2 x Cla Tonalin
Na elke training BCAA.

Gaat echt heerlijk nu ik rijst erbij gedaan heb. Op trainingsdagen dan gewoon "high" carb en niet trainingsdagen low carb.

Laatst bewerkt:
Wat eet jij ongelofelijk lekker Sanne! :eek: kun je mij niet eens uitnodigen? :o

OT: Sicke trainingen! Goed bezig :D Beentjes branden wel aardig na zo'n workout of niet?

Haha vind je? Ja hoor, kom hier maar eens eten :p

Normaal wel maar deze keer was het zo weer over, vandaar dat ik ook nog cardio gedaan heb. Alleen maar lekker, extra cardio is altijd goed natuurlijk!

Hoe gaan jou trainingen? Ik zie geen updates meer in je log.. :(

:o ohja..m'n blog :D ik train liever dan dat ik in mijn blog schrijf! Maar ik zal hem binnenkort weer eens verversen!

Ik wil over een jaar of 2 ook eens een wedstrijd pakken. Zijn in 'mijn' sportschool momenteel een aantal atleten in voorbereiding en het begint ENORM te kriebelen bij mij :cool:.

Zit momenteel in de (clean)bulk (90kg bij 8%) en het gaat érg lekker :D.

Ik houd je er aan Sanne! Ik kom bij je eten :meal:

Haha kleine moeite toch om een training te posten? Ik ben daar met een paar minuutjes mee klaar... alles staat opgeslagen op datum enzo :P Anders heb ik geen overzicht ;)

Heel erg mooi vooruitzicht toch, als je dat over ongeveer 2 jaar wilt doen. Heb je iets om naar toe te leven!

Post weer eens wat foto's :D

----

OT: Ik begon erg te stinken naar soort van ammoniak tijdens m'n cardio training... waxy maize aangeschaft maar hielp niet. Extra koolhydraten in vaste vorm dan maar; rijst... helpt wel mee voor betere training maar stank word er niet minder op. Nu voor iedere training een whey perfection shake, zal eens kijken of het morgen effect heeft.

Goed bezig ! Als je naar ammoniak ruikt ben je toch in ketosis niet?

Ziet er een heerlijk trainingsschema uit!!!
Zeker eens proberen!!!

Goed bezig ! Als je naar ammoniak ruikt ben je toch in ketosis niet?

Bedankt! :)

Ik lees overal wat anders... mensen die veel KH eten en ook hard trainen, ruiken naar ammoniak - mensen die te laag in KH zitten en gaan stinken naar ammoniak, verbranden spieren of eiwitten - en nu als je naar ammoniak ruikt ben je in ketosis?
Ik weet 't allemaal niet meer hoor :P

Ziet er een heerlijk trainingsschema uit!!!
Zeker eens proberen!!!

Wel he :) Bevalt me ook erg goeD! Moet je eens doen ja. Train je al lang ?

Bedankt! :)

Ik lees overal wat anders... mensen die veel KH eten en ook hard trainen, ruiken naar ammoniak - mensen die te laag in KH zitten en gaan stinken naar ammoniak, verbranden spieren of eiwitten - en nu als je naar ammoniak ruikt ben je in ketosis?
Ik weet 't allemaal niet meer hoor :P

In alle 3 de gevallen zit je met een KH tekort hé :p

Ehmm ik las op dit forum dat gasten die ook heel hoog in KH zaten, ook naar ammoniak stonken...

Hoe kom ik er eigenlijk achter dan wat ik aan het verbranden ben? Mij word nu verteld dat ik m'n spieren aan het verbranden ben ???

Ehmm ik las op dit forum dat gasten die ook heel hoog in KH zaten, ook naar ammoniak stonken...

Hoe kom ik er eigenlijk achter dan wat ik aan het verbranden ben? Mij word nu verteld dat ik m'n spieren aan het verbranden ben ???

Snoob heeft wel gelijk hoor volgens mij.
Vraag het anders eens aan Jerney hier op het forum, die is een beetje expert op keto gebied geloof ik.
En anders kan ze je wel verder helpen op dat gebied denk ik.

Een diëtiste zei eens tegen mij dat wanneer je kracht niet achteruit gaat, je geen spieren verbrand.
Maar dat is wat kort door de bocht denk ik, en ik zou dat risico niet nemen.

Succes.

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Oh ja, misschien moesten die "gasten" gewoon eens wat meer douchen. ;)

Dinsdag 21 september
Borst + Triceps + Biceps

Opwarmen; 5 minuten op de crosstrainer.

Borst

Benchpress incl stang.
1 x 8 x 45
1 x 8 x 50
1 x 4 x 55
1 x 3 x 57,5

Incline Dumbbell Press.
1 x 8 x 14
1 x 4 x 16
1 x 5 x 16
1 x 6 x 14
Linker arm wilde weer eens niet meewerken...

Incline Dumbbell Flyes.
1 x 10 x 9
1 x 06 x 12
2 x 10 x 10

Biceps

Preacher Curl met barbell.
1 x 8 x 25
1 x 8 x 30
1 x 2 x 32,5
1 x 7 x 30

Dumbbell Curl. reps en gewicht = per hand.
1 x 8 x 10
1 x 6 x 12
1 x 8 x 10
1 x 8 x 09
1 x 8 x 10 + 1 x 3 x 9 erachter aan gegooit... burn baby burn
Ik blijf nu even bij deze gewichten, merk dat ik bij de 14 de uitvoering niet goed doe. Ik pak 'm meer vanuit m'n rug.

Triceps

Supersetje op de cable machine; Pushdown met zo een gebogen stang en pushdown met touw.
Gewichten van 10, 15 en 20 kilo.
Elke keer 12 reps, 1 keer de pushdown met stang met 25 kg geprobeert.. kwam niet verder dan 5 reps.

Wel lekker m'n triceps afgebrand. :p

Tricep Press
1 x 12 x 60
1 x 08 x 70
1 x 05 x 75
1 x 10 x 70
1 x 10 x 65

Geen cardio gedaan. Zou morgen een uurtje gaan kickboksen, maar komt iets belangrijks tussen.)

Voeding: (schema aangepast, probeer nu wel 6 keer per dag te eten...:P)
O: 250 gr kwark
TS: cracker met kipfilet
M: 2 eieren met gebakken tomaatjes.champignons/uitjes met 30 gr rijst
A: 300 gr makreel... mmm verse makreel van de visboer..:lick::lick: met 40 gr rijst
Trainen
na de training 150 gr makreel
VS: 100/150 gr magere kwark

Supplementen:
Ochtend: 3 x Cla Tonalin, 1 x omega 6, 1 x multivitaminen en mineralen, 1 x calcium.
Middag: 3 x Cla Tonalin en 1 x Lipo-6
Avond: geen supps genomen, eigenlijk vergeten. :P
Voor elke training Whey Perfection shake.
Na elke training BCAA.

Laatst bewerkt:
Weet niet of dit klopt, maar dit heb ik hier ooit gelezen, maar voeding enzo is niet mijn ding ;)

Wat verbrand je?
--> indien je net gegeten hebt: je eten in je maag
--> indien je snel energie nodig hebt en lege maag: spieren
--> indien je "traag" energie nodig hebt en lege maag: vet

Dus, maw, als je gaat spurten, heb je snel energie nodig en snelle energie kan je lichaam halen door spieren af te breken.

Als je gaat langlopen, heeft je lichaam niet snel veel energie nodig, dus gaat het vetten verbranden, want daar haalt het lichaam minder energie uit dan uit spieren.

Spieren zijn dus energierijker dan vetten en dan hangt het van je inspanning af denk ik.

(Neem dit allemaal met een korreltje zout en vraag het nog eens na, of wacht op bevestiging van slimme mensen :p (ik ben al enkele van mijn dingen tegengekomen in het "citaten van verstandlozen" :D ))

Snoob heeft wel gelijk hoor volgens mij.
Vraag het anders eens aan Jerney hier op het forum, die is een beetje expert op keto gebied geloof ik.
En anders kan ze je wel verder helpen op dat gebied denk ik.

Een diëtiste zei eens tegen mij dat wanneer je kracht niet achteruit gaat, je geen spieren verbrand.
Maar dat is wat kort door de bocht denk ik, en ik zou dat risico niet nemen.

Succes.

Oh ja, misschien moesten die "gasten" gewoon eens wat meer douchen. ;)

M'n kracht gaat nu wel vooruit, nu ik weer extra KH neem... voel me ook veel beter!

Naja sommige stinken nu eenmaal als ze zweten, maar ik stonk echt nooit... is pas begonnen sinds ik serieus train eigenlijk. Maar bedankt voor je reactie!

Weet niet of dit klopt, maar dit heb ik hier ooit gelezen, maar voeding enzo is niet mijn ding ;)

Wat verbrand je?
--> indien je net gegeten hebt: je eten in je maag
--> indien je snel energie nodig hebt en lege maag: spieren
--> indien je "traag" energie nodig hebt en lege maag: vet

Dus, maw, als je gaat spurten, heb je snel energie nodig en snelle energie kan je lichaam halen door spieren af te breken.

Als je gaat langlopen, heeft je lichaam niet snel veel energie nodig, dus gaat het vetten verbranden, want daar haalt het lichaam minder energie uit dan uit spieren.

Spieren zijn dus energierijker dan vetten en dan hangt het van je inspanning af denk ik.

(Neem dit allemaal met een korreltje zout en vraag het nog eens na, of wacht op bevestiging van slimme mensen :p (ik ben al enkele van mijn dingen tegengekomen in het "citaten van verstandlozen" :D ))

Ik eet tegenwoordig altijd voor m'n training. Eerst werd altijd gezegt beter 2 uur van te voren eten, daarna pas trainen. Nu eet ik een half uur van te voren ofzo, nergens last van.

"Spurten" doe ik zowieso niet. Knallen op de crosstrainer heeft weinig zin. Gewoon een lekker tempo, geen slakkentempo iig zoals velen bij mij doen. :rolleyes:

Ik eet tegenwoordig altijd voor m'n training. Eerst werd altijd gezegt beter 2 uur van te voren eten, daarna pas trainen. Nu eet ik een half uur van te voren ofzo, nergens last van.

"Spurten" doe ik zowieso niet. Knallen op de crosstrainer heeft weinig zin. Gewoon een lekker tempo, geen slakkentempo iig zoals velen bij mij doen. :rolleyes:

Dat is vooral persoonlijk denk ik. Ik haal, bij mijn weten, de beste resultaten als ik een uurtje na het eten train, maar als je nergens last van hebt, zie ik geen reden om iets te veranderen :)

Jup, gewoon lekker op de crosstrainer bezig zijn is het beste denk ik. Vroeger zeiden ze ook zoiets van "Pas na 30 min verbrand je vet", wat volgens dit forum bullshit is, maar misschien zit er ergens toch wat waarheid in, zijnde dat je vetten traag zijn, als je begrijpt wat ik bedoel :D

Dat is vooral persoonlijk denk ik. Ik haal, bij mijn weten, de beste resultaten als ik een uurtje na het eten train, maar als je nergens last van hebt, zie ik geen reden om iets te veranderen :)

Jup, gewoon lekker op de crosstrainer bezig zijn is het beste denk ik. Vroeger zeiden ze ook zoiets van "Pas na 30 min verbrand je vet", wat volgens dit forum bullshit is, maar misschien zit er ergens toch wat waarheid in, zijnde dat je vetten traag zijn, als je begrijpt wat ik bedoel :D

Oke ik kan niet op een lege maag gaan trainen hoor.. maar ieder z'n ding natuurlijk!

Ja, hoor ik ook vaak "na 30 minuten verbrand je vet". Ik deed iedere keer 20 minuten en was toch 8 kilo afgevallen!
Was (helaas) weer wat aangekomen, maar zit nu weer op de 72,5.. vandaag gewogen! :D

-----

Ik train morgen of vrijdag m'n rug en schouders, dus een post kunnen jullie dan weer verwachten!
Fijne avond!

Ik zal weer eens wat foto's posten :rolleyes:, maar voor wat hoort wat :D.

Ben benieuwd naar je schouder training morgen! Slaap lekker ;)

Vrijdag 24 september
Rug + Schouders

Ik was bij m'n vriend in Leerdam, dus ben daar weer wezen trainen. Andere apparaten, gaan veel stroever.

Rug

Deadlift.
1 x 8 x 40
1 x 7 x 50
2 x 8 x 50

Seated Cable Row.
1 x 8 x 40
1 x 4 x 50 + 1 x 3 x 45
2 x 8 x 40

Front Pulldown.
1 x 8 x 30
1 x 8 x 35
2 x 7 x 40

Bent over row. Naar m'n buik toegetrokken, vorige keer anders uitgevoerd; meer voorover gebogen en dan naar m'n borst toegetrokken.
2 x 10 x 22,5
1 x 10 x 30
1 x 10 x 37,5

Schouders

Militairy Press staand.
2 x 10 x 25
1 x 06 x 27,5
1 x 10 x 25

Side raises. Reps en gewicht is per hand.
1 x 06 x 6
1 x 06 x 7
1 x 06 x 6
1 x 06 x 7

Barbell Front Raise. Leuke oefening, die houd ik er in! :D
1 x 10 x 15
1 x 08 x 17,5
2 x 10 x 15

Upright row.
1 x 12 x 15
1 x 12 x 20
1 x 08 x 22,5
1 x 12 x 20

Merk dat ik wel rond dezelfde gewichten blijf hangen nu, maargoed daardoor train ik niet minder hard. ;)

Voeding:
Weet niet precies meer.. iig wel 6 keer gegeten.

Supplementen:
Ochtend: 3 x Cla Tonalin, 1 x Lipo-6, 1 x omega 6, 1 x multivitaminen en mineralen, 1 x calcium.
Middag: 3 x Cla Tonalin en 1 x Lipo-6
Avond: 2 x Cla Tonalin

Morgen weer lekker benen training! Vind het toch echt wel fijner om gewoon in de Gym te trainen bij ons.
Slaap lekker allemaal.

Laatst bewerkt:
Maandag 27 september
Benen

Opwarmen; 5 minuten op de crosstrainer

Squatten.
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60
1 x 8 x 70
Goed uitgevoerd en een beetje dieper gegaan.

Lunges met opstapje. Gewicht en reps is per been.
1 x 6 x 16 kg dumbbells
1 x 6 x 18 kg dumbbells
2 x 6 x 20 kg dumbbells
Knie tot de grond laten komen.

45° Leg Press.
1 x 8 x 200
1 x 8 x 205
1 x 8 x 210
1 x 8 x 215
1 x 8 x 220
Merk wel dat ik nog zwaarder kan maar durfde niet van de 200 naar de 220 te gaan. :o

Leg Extension.
1 x 12 x 40
1 x 10 x 50
1 x 12 x 50
1 x 07 x 55

Lying Leg Curl.
1 x 12 x 25
1 x 06 x 30
1 x 08 x 30
1 x 12 x 25
1 x 09 x 25

Standing Calf Raises.
1 x 30 x 50
1 x 19 x 60
1 x 21 x 60
1 x 13 x 70
1 x 15 x 70
1 x 12 x 75

Daarna nog 36 minuten op de crosstrainer incl 1 minuut cooldown. Goed voor rond de 460 kcal.

Heerlijke training al zeg ik het zelf, goed begin van de week voor mij!

Voeding:
O: 250 gr kwark met klein handje rozijntjes
TS: cracker met 20 gr kipfilet
M: 125 gr quarter pounder met 40 gr rijst
TS: cracker met 20 gr kipfilet
A: 150 gr stoofpeertjes en 200 kipfilet met kruiden en walnootjes
VS: 150 gr kwark

Supplementen:
Ochtend: 3 x Cla Tonalin, 1 x Lipo-6, 1 x omega 6, 1 x multivitaminen en mineralen, 1 x calcium.
Middag: 3 x Cla Tonalin, 1 x Lipo-6 en 1 x calcium.
Zometeen: Geen supps. Was ze toenstraks vergeten en merk niet echt verschil.
Voor de training Whey Perfection shake.
Na de training BCAA.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven