Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yeah baby
ohja..m'n blog
ik train liever dan dat ik in mijn blog schrijf! Maar ik zal hem binnenkort weer eens verversen!
.
.
Anders heb ik geen overzicht 

Goed bezig ! Als je naar ammoniak ruikt ben je toch in ketosis niet?

Ziet er een heerlijk trainingsschema uit!!!
Zeker eens proberen!!!
Bevalt me ook erg goeD! Moet je eens doen ja. Train je al lang ?Bedankt!
Ik lees overal wat anders... mensen die veel KH eten en ook hard trainen, ruiken naar ammoniak - mensen die te laag in KH zitten en gaan stinken naar ammoniak, verbranden spieren of eiwitten - en nu als je naar ammoniak ruikt ben je in ketosis?
Ik weet 't allemaal niet meer hoor![]()

Ehmm ik las op dit forum dat gasten die ook heel hoog in KH zaten, ook naar ammoniak stonken...
Hoe kom ik er eigenlijk achter dan wat ik aan het verbranden ben? Mij word nu verteld dat ik m'n spieren aan het verbranden ben![]()

)
met 40 gr rijst

(ik ben al enkele van mijn dingen tegengekomen in het "citaten van verstandlozen"
))Snoob heeft wel gelijk hoor volgens mij.
Vraag het anders eens aan Jerney hier op het forum, die is een beetje expert op keto gebied geloof ik.
En anders kan ze je wel verder helpen op dat gebied denk ik.
Een diëtiste zei eens tegen mij dat wanneer je kracht niet achteruit gaat, je geen spieren verbrand.
Maar dat is wat kort door de bocht denk ik, en ik zou dat risico niet nemen.
Succes.
Oh ja, misschien moesten die "gasten" gewoon eens wat meer douchen.![]()
Weet niet of dit klopt, maar dit heb ik hier ooit gelezen, maar voeding enzo is niet mijn ding
Wat verbrand je?
--> indien je net gegeten hebt: je eten in je maag
--> indien je snel energie nodig hebt en lege maag: spieren
--> indien je "traag" energie nodig hebt en lege maag: vet
Dus, maw, als je gaat spurten, heb je snel energie nodig en snelle energie kan je lichaam halen door spieren af te breken.
Als je gaat langlopen, heeft je lichaam niet snel veel energie nodig, dus gaat het vetten verbranden, want daar haalt het lichaam minder energie uit dan uit spieren.
Spieren zijn dus energierijker dan vetten en dan hangt het van je inspanning af denk ik.
(Neem dit allemaal met een korreltje zout en vraag het nog eens na, of wacht op bevestiging van slimme mensen(ik ben al enkele van mijn dingen tegengekomen in het "citaten van verstandlozen"
))

Ik eet tegenwoordig altijd voor m'n training. Eerst werd altijd gezegt beter 2 uur van te voren eten, daarna pas trainen. Nu eet ik een half uur van te voren ofzo, nergens last van.
"Spurten" doe ik zowieso niet. Knallen op de crosstrainer heeft weinig zin. Gewoon een lekker tempo, geen slakkentempo iig zoals velen bij mij doen.![]()

Dat is vooral persoonlijk denk ik. Ik haal, bij mijn weten, de beste resultaten als ik een uurtje na het eten train, maar als je nergens last van hebt, zie ik geen reden om iets te veranderen
Jup, gewoon lekker op de crosstrainer bezig zijn is het beste denk ik. Vroeger zeiden ze ook zoiets van "Pas na 30 min verbrand je vet", wat volgens dit forum bullshit is, maar misschien zit er ergens toch wat waarheid in, zijnde dat je vetten traag zijn, als je begrijpt wat ik bedoel![]()