- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Nee ... ik vreet gewoon om lekker dik te worden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OT: 2x140kg met overhandse greep?
Ik kan het helemaal fout hebben, maar is het niet slecht om omhoog (in de spiegel) te kijken? Daar heb ik een tijdje geleden een opmerking op gekregen
Ik blijf het zeggen, fokking sterk San.
Die rep out gaan die laatste paar op wilskracht, zo hoort het
Dat je daarna nog ff leuk kan gaan squatten haha.

Geen idee of dat slecht is, volgens mij doen veel mensen dit.
die herinner ik me zeker !My bad, ik dacht dat het over overhands liften ging
Maar Jarno zei tijdens de push & pull nog tegen Fouad dat ie zich moest focussen op het reclamebord van de kebabkraam (als je je die nog herinnerd)
Ik denk niet dat dit slecht is, zeker niet voor een vrouw (no offence want je DL meer dan mijNee was verkeerd getypt haha na 100 kg gewoon mixed grip.
Geen idee of dat slecht is, volgens mij doen veel mensen dit.
Thanks!![]()
). 2x140kg overhands had ik wel knap gevonden 
Ik denk niet dat dit slecht is, zeker niet voor een vrouw (no offence want je DL meer dan mij). 2x140kg overhands had ik wel knap gevonden
![]()

Oke.. ik probeer me altijd op 1 punt te focussen. Dus ik kan beter recht vooruit kijken of naar de grond?![]()

Techniek was sowieso wel mooier dan de oude 125 kg.My bad, ik dacht dat het over overhands liften ging
Maar Jarno zei tijdens de push & pull nog tegen Fouad dat ie zich moest focussen op het reclamebord van de kebabkraam (als je je die nog herinnerd)

Supersterk staaltje liften weer Sanne!
Even over het kijken. Ik geef aan beginners wel vaak dat advies als men moeite heeft om de rug recht te houden. Maar uiteindelijk is het beter om recht voor je te kijken.
Mark Rippetoe heeft filmpjes op youtube staan over deadlift technieken, wel intreressant.
Mooie training, ook een vrij lange precies.
Gratz met je pr, de 3 platen barrière is niet ver weg meer!
Nice squat!!! Super.
Veel PR's zie ik ook voorbij komen![]()