AndroidHealthClinic

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wow, power girl! Zeker in je benen ben je sterk, je zult zeker menig man met grote ogen en open mond laten staan als je benen aan het trainen bent!

Keep up the good work.

Nondeju man, wat ben je sterk! Volgens mij liggen al je stats hoger dan die van mij.. What a shame (voor mij dan :P)

• Topic Starter Topic Starter

Ben ik ook wel. :cheer:

Wow, power girl! Zeker in je benen ben je sterk, je zult zeker menig man met grote ogen en open mond laten staan als je benen aan het trainen bent!

Keep up the good work.

Bedankt man! Weet niet of iemand kijkt tijdens m'n benen training.. :rolleyes: Die gezichten die ik af en toe trek is voor niemand leuk om te zien hahaha :P

Nondeju man, wat ben je sterk! Volgens mij liggen al je stats hoger dan die van mij.. What a shame (voor mij dan :P)

:o Ach dat valt toch wel mee... Gewoon even lekker door pompen dan kom je er vanzelf wel. :p

Ga je volgen Metal Chick !

Zaterdag 9 oktober
Rug + Schouders

Opwarmen; 5 minuten op de fiets, crosstrainers waren bezet

Rug

Deadlift. Dit keer wel de goeie stang. :P
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 3 x 60
1 x 8 x 50

Seated Cable Row.
1 x 8 x 50
1 x 7 x 55
1 x 4 x 60
1 x 2 x 60.. kwam echt niet verder
1 x 4 x 55

Front Pulldown. (Ik doe deze altijd wide grip)
1 x 8 x 45
1 x 6 x 50
2 x 8 x 45

Bent over row. Naar m'n buik toegetrokken.
1 x 10 x 30 (misschien -2 of -2,5 kg, aangezien ik niet zeker ben hoeveel de stang weegt.)
1 x 09 x 45 "
1 x 10 x 45 "
1 x 06 x 50 "

Schouders

Militairy Press staand.
1 x 08 x 20 (misschien -2 of -2,5 kg, aangezien ik niet zeker ben hoeveel de stang weegt.)
1 x 10 x 25 "
1 x 06 x 27,5 "
1 x 10 x 25 "
Geen 30 geprobeerd, voelde m'n schouder nogal.. iets verkeerd gedaan misschien.

Side raises en Bent Over raises. Reps en gewicht is per hand.
1 x 6 x 6kg + 1 x 10 x 7kg
1 x 6 x 7kg + 1 x 10 x 7kg
1 x 6 x 6kg + 1 x 10 x 7kg
1 x 6 x 7kg + 1 x 10 x 7kg

Barbell Front Raise.
1 x 10 x 15 (misschien -2 of -2,5 kg, aangezien ik niet zeker ben hoeveel de stang weegt.)
1 x 10 x 17,5 "
2 x 10 x 15 "

Upright row.
1 x 12 x 10 opwarmen. (misschien -2 of -2,5 kg, aangezien ik niet zeker ben hoeveel de stang weegt.)
1 x 12 x 15 "
1 x 08 x 20 "
2 x 12 x 20 "

Voeding:
O (10 uur wakker): 125 gr quarterpounder, 40 gr rijst en 1 gekookt ei
trainen om 11:00 daarna 250 gr kwark met scheutje slimpie siroop
TS: vergeten
A: 200 gr makreel, 50 gr gehakt en 1 prei
TS: cracker met 20 gr kipfilet
VS: 150 gr kwark

Supplementen:
Ochtend: 3 x Cla Tonalin, 1 x Lipo-6, 1 x omega 3, 1 x multivitaminen en mineralen, 1 x calcium, 1 x magnesium.
Middag: 3 x Cla Tonalin, 1 x Lipo-6, 1 x omega 3, 1 x multivitaminen en mineralen, 1 x calcium, 1 x magnesium.
BCAA's na de training niet genomen... ging lekker winkelen dus was niet handig om mee te nemen naar de sportschool.

Hoe warm je je schouders op ?

Niet? Lol... doe al m'n oefeningen gewoon zonder tussendoor op te warmen haha ik ben toch al genoeg opgewarmd. ???

Voordat ze der schouders ging doen, had ze al wat oefeningen gehad, dan hoef je niet echt op te warmen voor schouders, je kan hooguit 1 setje licht beginnen.

Goede gewichten man.
Damn.
Wil je bikini pro worden?
Kan je je bij mij aanmelden.

Hoe kan je een maaltijd vergeten?
Is de basis. Geen honger?

wtf barbell rows met 17.5 kg ?

wtf heb vanochtend nog getraind met dumbbells van 26 kg elk en ik had bijna een remspoor in me onderbroek

en bent over rows met 50 kg ? wtf ik heb 2 jaar lang gehangen op 50 kg kwam er niet overheen.

wtf barbell rows met 17.5 kg ?

wtf heb vanochtend nog getraind met dumbbells van 26 kg elk en ik had bijna een remspoor in me onderbroek

en bent over rows met 50 kg ? wtf ik heb 2 jaar lang gehangen op 50 kg kwam er niet overheen.

u mad brah?

ja ken er ook niks aan doen.

maar jeez voor een wijf is ze wel sterk en ik zit nog aan de juice.

ff op een rijtje wat zij pakt en ik :P

barbell front raise pakt zij 17.5 kg per dumbbell neem ik aan waarbij ik vanochtend met 26 kg 4 setjes van 8 deed waarbij ik het erg moeilijk had :D

en dan die seated rows daar valt me broek van naar beneden.

zij pakt 50 kg 8x waarbij ik de eerste 2 jaar van me bb carriere ook pakte en 8 herhalingen deed, dat is nu 90/100 kg geworden maar heb er wel 2 jaar over gedaan ???

Laatst bewerkt:
Komen er ook nog foto's van je bovenmenselijke spierbundels ? :cool:

barbell front raise pakt zij 17.5 kg per dumbbell neem ik aan waarbij ik vanochtend met 26 kg 4 setjes van 8 deed waarbij ik het erg moeilijk had :D

en dan die seated rows daar valt me broek van naar beneden.

zij pakt 50 kg 8x waarbij ik de eerste 2 jaar van me bb carriere ook pakte en 8 herhalingen deed, dat is nu 90/100 kg geworden maar heb er wel 2 jaar over gedaan ???

Niet elke machine is hetzelfde.
Onze seated cable row pak ik full stac laatste setje (140)
Bij andere sportschoo kwam ik niet verder dan 6X70

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

Barbell=halter

???

Squat, Benchpress en Deadlift zijn de enige dingen die echt tellen, niet een front raise of een curl.

Squat, Benchpress en Deadlift zijn de enige dingen die echt tellen, niet een front raise of een curl.

Dude, er zijn heus wel meer oefeningen die iets zeggen over iemand z'n kracht. Neem alleen al een OH press. Een 1RM op een nette curl zegt trouwens wel degelijk iets over iemand z'n biceps kracht.

Fail trouwens van die juicer die het bijna aflegt tegen sanne:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven