- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow, power girl! Zeker in je benen ben je sterk, je zult zeker menig man met grote ogen en open mond laten staan als je benen aan het trainen bent!
Keep up the good work.
Die gezichten die ik af en toe trek is voor niemand leuk om te zien hahaha 
Nondeju man, wat ben je sterk! Volgens mij liggen al je stats hoger dan die van mij.. What a shame (voor mij dan)
Ach dat valt toch wel mee... Gewoon even lekker door pompen dan kom je er vanzelf wel. 

wtf barbell rows met 17.5 kg ?
wtf heb vanochtend nog getraind met dumbbells van 26 kg elk en ik had bijna een remspoor in me onderbroek
en bent over rows met 50 kg ? wtf ik heb 2 jaar lang gehangen op 50 kg kwam er niet overheen.

ja ken er ook niks aan doen.
maar jeez voor een wijf is ze wel sterk en ik zit nog aan de juice.
ff op een rijtje wat zij pakt en ik
barbell front raise pakt zij 17.5 kg per dumbbell neem ik aan waarbij ik vanochtend met 26 kg 4 setjes van 8 deed waarbij ik het erg moeilijk had
en dan die seated rows daar valt me broek van naar beneden.
zij pakt 50 kg 8x waarbij ik de eerste 2 jaar van me bb carriere ook pakte en 8 herhalingen deed, dat is nu 90/100 kg geworden maar heb er wel 2 jaar over gedaan![]()
ja ken er ook niks aan doen.
maar jeez voor een wijf is ze wel sterk en ik zit nog aan de juice.
ff op een rijtje wat zij pakt en ik
barbell front raise pakt zij 17.5 kg per dumbbell neem ik aan waarbij ik vanochtend met 26 kg 4 setjes van 8 deed waarbij ik het erg moeilijk had![]()

Squat, Benchpress en Deadlift zijn de enige dingen die echt tellen, niet een front raise of een curl.
Een lekkere k*t naast je in bed is het ENIGE dat telt.
Daarvoor train je, duh

gelukkig kon je daarna snel wegvluchtenSquat, Benchpress en Deadlift zijn de enige dingen die echt tellen, niet een front raise of een curl.