Fitness Seller

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik snap niet wat er bizar aan is?
Haha ontvoeren vanwege m'n squats... :rolleyes:

??? Er zijn toch wel vrouwen die met 100+ squatten of niet?

Er zijn niet veel vrouwen die 100+ op herhalingen squatten nee! En dat ga jij wel doen, dat maakt jou squat bizar sterk

Vrouwen die squatten :meal:
Ze zijn zeldzaam, dus als je ze tegenkomt -> meenemen!!:D

• Topic Starter Topic Starter
Damn sterk.. maar dat heb je al eerder gehoord ;)
Ik vind trouwens dat je erg weinig eet op een dag (of schrijf je niet alles op?), maar als jij er goed op gaat... waarom niet?
Volgende chicks meet moet jij ook maar mee komen trainen!

Haha ja ik hoor het nu wel wat vaker, wat ik natuurlijk niet erg vind. :D Ik houd er niet van om gemiddeld te zijn... dat is zo normaal. :p
Nee ik heb geen honger ofzo...dus dan zal het wel goed wezen. Oke lijkt me erg gezellig! Lekker samen knallen haha.. Ik hoor het wel van je dan!

Er zijn niet veel vrouwen die 100+ op herhalingen squatten nee! En dat ga jij wel doen, dat maakt jou squat bizar sterk

Vrouwen die squatten :meal:
Ze zijn zeldzaam, dus als je ze tegenkomt -> meenemen!!:D

We shall see... over 1 jaar 100 kg squatten? :P

Sanne, ik weet niet of je ooit mama wilt worden, of al bent... maar ik zou ze in ieder geval nooit een schop onder de kont geven als ik jou was, dan kun je ze van het plafon afschrapen....:D

Dinsdag 12 oktober
Borst + Biceps + Triceps

Bij m'n vriend in Leerdam getraind.. op de 1 of andere manier gaat dat in het begin niet zo soepel..

Opwarmen; 5 minuten op de crosstrainer.

Borst

Bench press incl stang.
1 x 08 x 40 opwarmen :P
1 x 03 x 55
1 x 08 x 50
1 x 10 x 40

Incline Dumbbell Press.
1 x 7 x 16
1 x 4 x 16
1 x 8 x 14
Linker arm moet ik eens laten vervangen.. xD Klote arm.

Incline Dumbbell Flyes.
1 x 06 x 08
2 x 10 x 10
1 x 07 x 12 + 1 x 03 x 10

Biceps

Barbell Curl. Preacher Curl kon daar niet.. dat bankje daarvoor was te groot voor mij lol. Kon 'm niet verlagen.
vwv56t.jpg

1 x 10 x 7,5
1 x 10 x 12,5
1 x 07 x 17,5
1 x 10 x 12,5

Dumbbell Curl. reps en gewicht = per hand.
1 x 8 x 10
1 x 5 x 12
2 x 8 x 10

Triceps

Cable Pushdown met touw
1 x 12 x 10
1 x 12 x 15
1 x 10 x 20
2 x 12 x 15

Tricep Press. Deze is veel zwaarder bij hun en zelfde verhaal als bij de preacher curl.. stoeltje wou ik verhogen maar rukte zo dat stoeltje eruit. Kon dus niet hoger.. xD
1 x 10 x 35
1 x 08 x 40
1 x 04 x 45
1 x 10 x 35

Geen cardio gedaan.

Voeding:
O: 250 gr kwark met scheutje slimpie siroop
TS: 4 plakjes boerenmetworst, er waren geen crackers en kipfilet (was op m'n werk)
M: 35 gr rijst en 75 gr kipfilet
TS: 2 gekookte eieren
A: 200 gr hamlappen, 30 gr rijst, 1 halve ui, halve paprika en 7 champignons
VS: 150 gr kwark met scheutje slimpie siroop

Supplementen:
Ochtend: 2 x Cla Tonalin, 2 x omega 3, 1 x multivitaminen en mineralen, 1 x calcium, 1 x magnesium.
Middag: 1 x Cla Tonalin, 1 x omega 3, 1 x calcium, 1 x magnesium.
Avond: 1 x Cla Tonalin en 1 x omega 3.
Geen Whey Perfection shake genomen.
Na de training BCAA.

Laatst bewerkt:
lekker getraint toch,

hey maar 4 omega 3 per dag joh, krijg je nog geen schubben....

Sanne, ik weet niet of je ooit mama wilt worden, of al bent... maar ik zou ze in ieder geval nooit een schop onder de kont geven als ik jou was, dan kun je ze van het plafon afschrapen....:D

lekker getraint toch,

hey maar 4 omega 3 per dag joh, krijg je nog geen schubben....

Haha nee ik heb geen kinderen en dat wil ik voorlopig ook zo houden... Krijg binnekort een puppie, franse bulldog, daar heb ik me handen dan wel vol aan. :D
4 capsules per dag mag hoor.. :)

Franse Bulldog, zijn dat die honden die gewoon midden onder het wandelen gaan liggen als ze geen zin meer hebben?

Ik neem altijd maar 1 omega 3 tablet per dag, waarom weet ik eigenlijk niet... Misschien maar eens over gaan op 2 stuks.

Ahhhh wat lief!!! Ik wil ook weer een hond...:(.

sweet doggie hoor!

Daar ga je veel plezier van hebben!

Hihi, die kabouterfoto :D

Lekker bezig verder!

30 gr rijst lijkt trouwens wel superweinig, dat is nog geen half kopje ofzo? Met zo weinig voeding zijn die gewichten nog indrukwekkender voor mij ;)

30 gram rijst is nog best wel veel toch? Tenminste...als ik er nog wat kip en groente bij moet eten zit ik hartstikke vol!

Ahhhh wat lief!!! Ik wil ook weer een hond...:(.

Is je hondje overleden? :(

sweet doggie hoor!

Daar ga je veel plezier van hebben!

Jaaa.. krijg 'm van m'n vriend dus hoop dat hij een leuke uitkiest. :P Wil graag een witte met zwarte vlekken bij z'n oogjes.. Het liefst 1tje die anders is dan anderen:P

Hihi, die kabouterfoto :D

Lekker bezig verder!

30 gr rijst lijkt trouwens wel superweinig, dat is nog geen half kopje ofzo? Met zo weinig voeding zijn die gewichten nog indrukwekkender voor mij ;)

Haha ja vond 'm wel toepasselijk daar. :P
Nee 30 gr is echt niet weinig als middag eten.. met vlees erbij. In de avond komt er vlees + groente bij, dan is het ook zeker genoeg.

Ik heb geen zin om heel het topic door te spitten, dus ik val gelijk met de deur in huis: Heb jij een tattoo op je t**ten?

Ja tijdje geleden helaas! Hebben nog wel 2 katten, aquarium en koivijver. Hadden ook dus hond, hamsters, papegaaien! Helaas niks meer van over. Ben echt een hondenliefhebber!

Ik heb geen zin om heel het topic door te spitten, dus ik val gelijk met de deur in huis: Heb jij een tattoo op je t**ten?

M'n borst is getatoeëerd ja...

Ja tijdje geleden helaas! Hebben nog wel 2 katten, aquarium en koivijver. Hadden ook dus hond, hamsters, papegaaien! Helaas niks meer van over. Ben echt een hondenliefhebber!

Ja ik houd ook van honden.. Katten houd ik helemaal niet van, rotbeesten. :rolleyes:

Beideee:d!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven