- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap niet wat er bizar aan is?
Haha ontvoeren vanwege m'n squats...![]()
Er zijn toch wel vrouwen die met 100+ squatten of niet?

Damn sterk.. maar dat heb je al eerder gehoord
Ik vind trouwens dat je erg weinig eet op een dag (of schrijf je niet alles op?), maar als jij er goed op gaat... waarom niet?
Volgende chicks meet moet jij ook maar mee komen trainen!
Ik houd er niet van om gemiddeld te zijn... dat is zo normaal. 
Er zijn niet veel vrouwen die 100+ op herhalingen squatten nee! En dat ga jij wel doen, dat maakt jou squat bizar sterk
Vrouwen die squatten
Ze zijn zeldzaam, dus als je ze tegenkomt -> meenemen!!

Sanne, ik weet niet of je ooit mama wilt worden, of al bent... maar ik zou ze in ieder geval nooit een schop onder de kont geven als ik jou was, dan kun je ze van het plafon afschrapen....![]()
lekker getraint toch,
hey maar 4 omega 3 per dag joh, krijg je nog geen schubben....

sweet doggie hoor!
Daar ga je veel plezier van hebben!
Wil graag een witte met zwarte vlekken bij z'n oogjes.. Het liefst 1tje die anders is dan anderen
Hihi, die kabouterfoto
Lekker bezig verder!
30 gr rijst lijkt trouwens wel superweinig, dat is nog geen half kopje ofzo? Met zo weinig voeding zijn die gewichten nog indrukwekkender voor mij![]()

Ik heb geen zin om heel het topic door te spitten, dus ik val gelijk met de deur in huis: Heb jij een tattoo op je t**ten?
Ja tijdje geleden helaas! Hebben nog wel 2 katten, aquarium en koivijver. Hadden ook dus hond, hamsters, papegaaien! Helaas niks meer van over. Ben echt een hondenliefhebber!

Ja ik houd ook van honden.. Katten houd ik helemaal niet van, rotbeesten.![]()
Damn, girl! Heavy squats, tattoo op je borst, en geen 'hihihihi' maar LOL!