Jkskenl
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 68kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed bezig met voeding zo te zien. als je maar lekker eet inderdaad.
voor de rest moeten we dit niet al te serieus nemen?

Hahaha ja is geen girly-girly log hoor.. veels te saai word het dan.Pompen moet je!
![]()

pompen?
Nevermind.

We hebben ook zo een apparaat om je onderrug sterker te maken. Weet alleen niet hoe het heet.
Je gaat er zo op liggen en dan val je zo naar voren en kom je weer omhoog je door je onderrug aan te spannen.. die doet dus het werk. Je kunt dan ook schijven of dumbbells in je handen nemen om het zwaarder te maken. Misschien goed idee om die er dan bij te doen om m'n rug aan te sterken zodat ik zwaarder kan bij de deadlift.
Weet alleen niet wat het beste is.. als eerste doen of er tussendoor?

Goed bezig krachtpatserHeavy weights voor een vrouw.
Je doet zwaarder dan de gemiddelde gymbezoeker haha.
Blijf jij maar lekker pompen viespeuk heheh.
Keep it up!![]()
Thanks man! Lekker motiverende comment! 
Die deadlifts moeten zwaarder he, je lijkt bijna een superdude die ongeveer evenveel deadlift als ie bencht.
Hyperextensions. Kan je toevoegen maar daar zal je niet echt sterker van worden. Zou ze dan aan het einde van je rugoefeningen doen.
Lekker laag in reps blijven deadliften en meer je best doen![]()
Supergirl dan.
Mocht willen dat ik 1 rep met 70 kg kon benchen.
Misschien heb ik gewoon een rug die niets kan hebben? Thanks man! Lekker motiverende comment!
Hehehe superdudeSupergirl dan.
Mocht willen dat ik 1 rep met 70 kg kon benchen.
Misschien heb ik gewoon een rug die niets kan hebben?
Ach, eind november doe ik mee aan een powerlifting training dus dan word het me eindelijk duidelijk of ik een goede uitvoering heb. Weet bijna wel zeker dat ik iets fout doe.
Die Hyperextensions zullen toch wel nut hebben om je rug aan te sterken?
Woon tijdelijk niet in m'n hometownOke, en waarom gestopt? Blessure? Ik doe het nu sinds februari.. wel lekker voor conditie hoor!
!

) toch een beetje tegen. 
Bent over row. Naar m'n buik toegetrokken.
1 x 10 x 30 (misschien -2 of -2,5 kg, aangezien ik niet zeker ben hoeveel de stang weegt.)
1 x 05 x 45 "
2 x 10 x 40 "
Je BOR zegt toch wat anders...
Sterk werk meid!

Hoe gaat 't met je?Woon tijdelijk niet in m'n hometown
En om hier voor die paar maanden nu weer een goede sportschool te zoeken, ik wacht wel even. Maar mis het wel, lekker even uitleven.
Vind het wel lastig te combineren met KT, maar dat deed ik in die tijd toch al bijna niet. Ben eigenlijk met KT begonnen omdat ik meer kracht wilde voor het boksen, ik trainde wel met alleen maar mannen en dan werkt mijn grootte (je kent het probleem als medekabouter) toch een beetje tegen.
Straks even goed kijken hoe ik het ga inplannen.
Conditie is het inderdaad super voor, is wel een heel ander soort conditie. Ik heb veel duurlopen gedaan, maar een ronde sparren is toch een groter probleem![]()

Ruktraining zegt ze dan, whaha.... Training ziet er ondanks jij het ruk vind goed uit meid!
Ben wel benieuwd naar jou foto's, vooral die v12 benen van je!
cheers
Ach foto's zijn niet boeiend, over alles zit een laag vet dus er valt weinig boeiends te zien. 
Haha een meisje dat op kracht traint, altijd stoer.
Mooi ook om te zien dat je idd zoals velen al zeggen meer gewichten gebruikt dan de standaard ectos die al jaren trainen bij mij in de sportschool..
Ja toch.. je gaat toch niet elke week dezelfde gewichten gebruiken, dan word het saai en vervelend. Beetje variatie heeft een mens nodig. Die gewichten voor je rug zien er erg goed uit hoor! Vind dat je echt super sterk bent.
Volgens mij zijn het idd de hyperextensions....ik denk dat je die het beste als laatste kunt doen, en misschien wat meerdere reps?

Dikke fail, letterlijk en figuurlijk. 

Zondag toelatingsproef voor (hoge) redderscursus. Als ik die slaag zit ik sportief weer direct helemaal op de rails, KT op men kot of thuis en zware cardio in het zwembad. De tijd dan Sanne sXe "kleine" tegen mij zegt zal snel voorbij zijn! 

I wanna be strong too.Ja toch.. je gaat toch niet elke week dezelfde gewichten gebruiken, dan word het saai en vervelend. Beetje variatie heeft een mens nodig.
[/B]
Kleine?
Jij beseft dat ik bijna 10 cm groter ben dan jou?
't Gaat wel, ben net terug begonnen, heb deze week 2 trainingen achter de rug na drie maanden waarin amper 2 weken serieus heb getraind ofzo. Heb nu al 3 dagen last van men borst, wou direct terug naar men oude niveau, geen slimme zet denk ikZondag toelatingsproef voor (hoge) redderscursus. Als ik die slaag zit ik sportief weer direct helemaal op de rails, KT op men kot of thuis en zware cardio in het zwembad. De tijd dan Sanne sXe "kleine" tegen mij zegt zal snel voorbij zijn!
![]()
(hehe oke sorry zal nu stoppen met pesten)

Ach hoe meer gewicht en hoe lager je vetpercentage, hoe meer vetvrijemassa. Gewicht maakt mij dan ook niks uit, vetpercentage natuurlijk wel.
Hehe precies maar je ziet het zoveel in de sportschool.
Elke week weer hetzelfde gewoon, 3x8 x50 bank deadliften doen ze niet en dan wat peckdeck een rug oefeningtje en wat barbiegirls na de tijd.
En dan nooit en maar ook nooit es verzwaren of een rep meer of minder.
En dan gaan ze vragen waarom het komt dat ze niet meer vooruitgaan
Snap niet wat ze eraan vinden..